Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 18:27 

Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:

Noisecult stond vorig jaar al op de Purple. Denk niet dat je daar twee keer staat.

Electronic Vibes stond er vorig jaar ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 18:56 

Donateur

Chroman schreef:
Binnenkort komt ze met haar eerste 'eigen' productie.
Of ze die zelf maakt weet ik niet, dus daar ga ik nog niet op oordelen

Dan is ze toch gewoon op dit moment geboekt vanwege niets? Of tenminste ik hoor het niet hoor. En liever 10x een talent die wel produceert (of vet draait) achter elkaar dan dit. Als ik een lekker wijf wil zien stel ik wel wat als m'n lockscreen in op m'n iPhone. Het is notabene nog een talentstage. Wát is nu precies haar talent??
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 18:59 

Donateur

Snap ook werkelijk niet dat er niemand bij Q is die denkt nou misschien is het niet zo handig als we zo'n lekker wijf (die tot op heden geen fluit heeft gepresteerd) het podium op jagen, want dan heb je gelijk de schijn tegen én je krijgt nooit een tweede kans voor eerste indruk en nog zo veel meer van die clichés.

Zit er daar niemand die denkt van joh misschien is het handig als we met 1 productie aankomen, of met een dikke mix ipv enkel een lekkere foto.

Check de YouTube comments bijvoorbeeld ff https://www.youtube.com/watch?v=9_MFMDRPHTE
Als die uitsluitend al negatief zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 19:04 

Hardtraxx Veteran

Ik begrijp ook niet waar ze zo ineens vandaan komt, maar ze is niet alleen geboekt voor Defqon hè, ook voor Intents, Craft, Sunrise en Replay Festival.
Dus het is niet dat het puur vanuit Q-Dance komt ofzo lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 19:08 

Donateur

Dan zet ik m'n geld in op vriendin van organisator/label/artiest óf echt enkel om de looks. Maar goed maakt ook geen bal uit, als je iemand boekt op een talentstage anders dan vanwege draai/produceer-kunsten ben je alweer met hele andere dingen bezig dan je pretendeert te zijn ten koste van mensen die wél wat kunnen. Jammer.

Grappig trouwens dat in dit topic de leden met 3 posts die het er niet mee eens zijn wegblijven i.t.t. dat Feroxx topic. :lol: Exact dezelfde situatie en hier heeft niemand de moeite genomen 1 overgang te bespreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 22:02 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Snap ook werkelijk niet dat er niemand bij Q is die denkt nou misschien is het niet zo handig als we zo'n lekker wijf (die tot op heden geen fluit heeft gepresteerd) het podium op jagen, want dan heb je gelijk de schijn tegen én je krijgt nooit een tweede kans voor eerste indruk en nog zo veel meer van die clichés.

Zit er daar niemand die denkt van joh misschien is het handig als we met 1 productie aankomen, of met een dikke mix ipv enkel een lekkere foto.

Check de YouTube comments bijvoorbeeld ff https://www.youtube.com/watch?v=9_MFMDRPHTE
Als die uitsluitend al negatief zijn..

:worship: :worship:

helemaal eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 22:05 

Hardtraxx Veteran

Ja het is wel echt heel erg zuur voor mensen die écht bijzonder goed kunnen mixen, die hebben blijkbaar geen recht om op talent stages te staan omdat ze geen eigen producties hebben, maar deze chick komt er wel te staan omdat ze lekker is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 22:05 

Hardtraxx Veteran

Toch vind ik het bizar dat mensen HAAR erop pakken. Ze zou gek zijn als ze nee tegen zo een boeking zou zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 22:07 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Toch vind ik het bizar dat mensen HAAR erop pakken. Ze zou gek zijn als ze nee tegen zo een boeking zou zeggen.

Eensch !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 22:12 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:

Ja daar heb je ook wel een punt, vind ook niet dat je haar nu belachelijk moet maken want vgm is het mixen allemaal helemaal niet zo slecht. En ze krijgt een kans :)

Maar snap wel dat het voor sommigen zuur is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 22:19 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:

Zou haar wel willen pakken hoor :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 23:35 

Hardtraxx Veteran

Ja ik ook, maar ze heeft wel een vriend, maarja je weet wat ze zeggen: Dat er een keeper op goal staat betekent niet dat je niet kan scoren
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 02:49 

Hardtraxxer

teupie schreef:
Ja ik ook, maar ze heeft wel een vriend, maarja je weet wat ze zeggen: Dat er een keeper op goal staat betekent niet dat je niet kan scoren

Nog nooit gehoord, die ga ik onthouden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 22:06 

Hardtraxx Addict

Ox_Ite schreef:
bloemkool schreef:
DJ Mandy staat er ook weer!

Godmiljaar, de corruptie verspreidt zich steeds verder! Ze kan niet eens mixen volgens mij, want haar Defqon.1 mix is gemaakt door meneer Hard Driver, in ruil voor... jeweetwel -.-

Tijdje geleden dat ik nog is op het forum kwam, maar ik ben in ieder geval van de partij :D

Dit zei ik zojuist nog, al die corruptie... :thumbdown:
Dit doet me denken aan #GamerGate, dus hebben we misschien nu onze eigen #HarderGate? xd

By the way, die info komt van een betrouwbare bron, want deze persoon kent mevrouwtje MANDY aangezien ze beiden in dezelfde buurt wonen...

Ben benieuwd wat ze er van zal bakken, in ieder geval zal ze véél moeten oefenen als ze iets of wat van liveset wil neerzetten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 09:58 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 12:15 

Hardtraxx Veteran

Ze zit iig al bij Structure Agency, waar Technoboy, Tuneboy en heel Dirty Workz op zit. Knap, zonder producties oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 14:11 

Donateur

Raven schreef:
Ze zit iig al bij Structure Agency, waar Technoboy, Tuneboy en heel Dirty Workz op zit. Knap, zonder producties oid.

Of deze Mandy is juist DE ghost producer van enkele DJ-grootheden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 21:48 

hoebedoelje schreef:
Raven schreef:

Dat zou een epic plottwist zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 13:54 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Raven schreef:

:lol: :lol:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle