Electronic Vibes stond er vorig jaar ook.wrote:
Noisecult stond vorig jaar al op de Purple. Denk niet dat je daar twee keer staat.
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Dan is ze toch gewoon op dit moment geboekt vanwege niets? Of tenminste ik hoor het niet hoor. En liever 10x een talent die wel produceert (of vet draait) achter elkaar dan dit. Als ik een lekker wijf wil zien stel ik wel wat als m'n lockscreen in op m'n iPhone. Het is notabene nog een talentstage. Wát is nu precies haar talent??wrote: Binnenkort komt ze met haar eerste 'eigen' productie.
Of ze die zelf maakt weet ik niet, dus daar ga ik nog niet op oordelen
Snap ook werkelijk niet dat er niemand bij Q is die denkt nou misschien is het niet zo handig als we zo'n lekker wijf (die tot op heden geen fluit heeft gepresteerd) het podium op jagen, want dan heb je gelijk de schijn tegen én je krijgt nooit een tweede kans voor eerste indruk en nog zo veel meer van die clichés.
Zit er daar niemand die denkt van joh misschien is het handig als we met 1 productie aankomen, of met een dikke mix ipv enkel een lekkere foto.
Check de YouTube comments bijvoorbeeld ff View on YouTube
Als die uitsluitend al negatief zijn..
Zit er daar niemand die denkt van joh misschien is het handig als we met 1 productie aankomen, of met een dikke mix ipv enkel een lekkere foto.
Ik begrijp ook niet waar ze zo ineens vandaan komt, maar ze is niet alleen geboekt voor Defqon hè, ook voor Intents, Craft, Sunrise en Replay Festival.
Dus het is niet dat het puur vanuit Q-Dance komt ofzo lijkt me.
Dus het is niet dat het puur vanuit Q-Dance komt ofzo lijkt me.
Dan zet ik m'n geld in op vriendin van organisator/label/artiest óf echt enkel om de looks. Maar goed maakt ook geen bal uit, als je iemand boekt op een talentstage anders dan vanwege draai/produceer-kunsten ben je alweer met hele andere dingen bezig dan je pretendeert te zijn ten koste van mensen die wél wat kunnen. Jammer.
Grappig trouwens dat in dit topic de leden met 3 posts die het er niet mee eens zijn wegblijven i.t.t. dat Feroxx topic.
Exact dezelfde situatie en hier heeft niemand de moeite genomen 1 overgang te bespreken.
Grappig trouwens dat in dit topic de leden met 3 posts die het er niet mee eens zijn wegblijven i.t.t. dat Feroxx topic.
wrote:Snap ook werkelijk niet dat er niemand bij Q is die denkt nou misschien is het niet zo handig als we zo'n lekker wijf (die tot op heden geen fluit heeft gepresteerd) het podium op jagen, want dan heb je gelijk de schijn tegen én je krijgt nooit een tweede kans voor eerste indruk en nog zo veel meer van die clichés.
helemaal eens
Ja het is wel echt heel erg zuur voor mensen die écht bijzonder goed kunnen mixen, die hebben blijkbaar geen recht om op talent stages te staan omdat ze geen eigen producties hebben, maar deze chick komt er wel te staan omdat ze lekker is 
Toch vind ik het bizar dat mensen HAAR erop pakken. Ze zou gek zijn als ze nee tegen zo een boeking zou zeggen.
Eensch !wrote:Toch vind ik het bizar dat mensen HAAR erop pakken. Ze zou gek zijn als ze nee tegen zo een boeking zou zeggen.
Ja daar heb je ook wel een punt, vind ook niet dat je haar nu belachelijk moet maken want vgm is het mixen allemaal helemaal niet zo slecht. En ze krijgt een kanswrote:Toch vind ik het bizar dat mensen HAAR erop pakken. Ze zou gek zijn als ze nee tegen zo een boeking zou zeggen.
Maar snap wel dat het voor sommigen zuur is.
Zou haar wel willen pakken hoorwrote:Toch vind ik het bizar dat mensen HAAR erop pakken. Ze zou gek zijn als ze nee tegen zo een boeking zou zeggen.
Ja ik ook, maar ze heeft wel een vriend, maarja je weet wat ze zeggen: Dat er een keeper op goal staat betekent niet dat je niet kan scoren
Nog nooit gehoord, die ga ik onthoudenwrote:Ja ik ook, maar ze heeft wel een vriend, maarja je weet wat ze zeggen: Dat er een keeper op goal staat betekent niet dat je niet kan scoren
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Dit zei ik zojuist nog, al die corruptie...wrote:Godmiljaar, de corruptie verspreidt zich steeds verder! Ze kan niet eens mixen volgens mij, want haar Defqon.1 mix is gemaakt door meneer Hard Driver, in ruil voor... jeweetwelwrote:DJ Mandy staat er ook weer!![]()
Tijdje geleden dat ik nog is op het forum kwam, maar ik ben in ieder geval van de partij
Dit doet me denken aan #GamerGate, dus hebben we misschien nu onze eigen #HarderGate?
By the way, die info komt van een betrouwbare bron, want deze persoon kent mevrouwtje MANDY aangezien ze beiden in dezelfde buurt wonen...
Ben benieuwd wat ze er van zal bakken, in ieder geval zal ze véél moeten oefenen als ze iets of wat van liveset wil neerzetten
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025

Ze zit iig al bij Structure Agency, waar Technoboy, Tuneboy en heel Dirty Workz op zit. Knap, zonder producties oid.
Of deze Mandy is juist DE ghost producer van enkele DJ-grootheden!wrote:Ze zit iig al bij Structure Agency, waar Technoboy, Tuneboy en heel Dirty Workz op zit. Knap, zonder producties oid.
-
A
Dat zou een epic plottwist zijnwrote:Of deze Mandy is juist DE ghost producer van enkele DJ-grootheden!wrote:Ze zit iig al bij Structure Agency, waar Technoboy, Tuneboy en heel Dirty Workz op zit. Knap, zonder producties oid.