Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 13:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Closing Ritual | Sunday Endshow | Defqon.1 Weekend Festival 2019


Tracklist:
The Closing Ritual featured the following tracks:
01. Sefa - One Tribe (Defqon.1 2019 Anthem)
02. D-Block & S-te-Fan & Sub Zero Project - Darkest Hour (The Clock)
03. JDX - Terminus
04. JDX ft Sarah Maria - Live The Moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 13:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Beetje twijfelachtig of dit bij livesets moet, gezien dit gewoon een vooraf in elkaar gezette opname voor een eindshow is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Beetje twijfelachtig of dit bij livesets moet, gezien dit gewoon een vooraf in elkaar gezette opname voor een eindshow is..


Ja, dacht ik dus ook net aan na het plaatsen :lol: Anders mag ie weg hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Beetje twijfelachtig of dit bij livesets moet, gezien dit gewoon een vooraf in elkaar gezette opname voor een eindshow is..

Want een podcast is dat niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 17:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Broken Balance schreef:
Beetje twijfelachtig of dit bij livesets moet, gezien dit gewoon een vooraf in elkaar gezette opname voor een eindshow is..

Want een podcast is dat niet?


Als podcasts vuurwerk, lasers, soundtracks en totaal geen DJ er achter hadden, dan ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
ULTIMO schreef:
Broken Balance schreef:
Beetje twijfelachtig of dit bij livesets moet, gezien dit gewoon een vooraf in elkaar gezette opname voor een eindshow is..

Want een podcast is dat niet?


Als podcasts vuurwerk, lasers, soundtracks en totaal geen DJ er achter hadden, dan ja.


Power Hour hoort hier dus ook niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 17:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:

Power Hour hoort hier dus ook niet?


Deepack zet Power Hour altijd in elkaar. Waar zijn alle andere eindshows van alle jaren gebleven in dit forumgedeelte dan? Maar prima als jij Power Hour, een eindshow en Hard With Style (bijv) precies de zelfde dingen wilt vinden.

Imo is het een een set en het ander een eindshow. Vandaar dat ze ook zo worden genoemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
ErikZ schreef:

Power Hour hoort hier dus ook niet?


Deepack zet Power Hour altijd in elkaar. Waar zijn alle andere eindshows van alle jaren gebleven in dit forumgedeelte dan? Maar prima als jij Power Hour, een eindshow en Hard With Style (bijv) precies de zelfde dingen wilt vinden.

Imo is het een een set en het ander een eindshow. Vandaar dat ze ook zo worden genoemd.

Kerel , gaat het wel goed met je xd je zit weer ouderwets op elke slak zout te leggen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 20:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De dip is real niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het wel jammer van die upgrade van JDX ft Sarah Maria - Live The Moment. Had echt niet gehoeven.
De break heeft misschien wat meer sfeer maar die zeurige lead (lijkt op die van HHZ) en die brom kicks passen er niet echt bij eigenlijk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
De dip is real niet?


Geck-O heeft hem een jaar gedaan en ook N-Vitral dacht ik dus hoezo altijd Deepack?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 11:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Broken Balance schreef:
De dip is real niet?


Geck-O heeft hem een jaar gedaan en ook N-Vitral dacht ik dus hoezo altijd Deepack?


Oh ok, heb het de laatste jaren niet bijgehouden, maar.. dus?

Dan is het nog steeds door iemand in elkaar gezet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

Uiteindelijk heeft het brein zichzelf een naam gegeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
ULTIMO schreef:
Broken Balance schreef:
Beetje twijfelachtig of dit bij livesets moet, gezien dit gewoon een vooraf in elkaar gezette opname voor een eindshow is..

Want een podcast is dat niet?


Als podcasts vuurwerk, lasers, soundtracks en totaal geen DJ er achter hadden, dan ja.

Maar het is wel vooraf in elkaar gezet door iemand. Dus geen liveset. Als je dan echt overal over wil gaan zeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 14:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zag het gewoon meer als een vraag of dit hier wel moet, in plaats van zeuren.

We kunnen het natuurlijk wel verkleinen tot de gelijkenissen, maar het is wel duidelijk wat het verschil tussen een liveset/dj set, podcast en een eindshow is. Ik bedoel, stukjes van 4 nummers noem ik nou niet echt een setje.

Niet dat dit een doorn in mijn oog is die gelijk weg moet oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik vind het wel jammer van die upgrade van JDX ft Sarah Maria - Live The Moment. Had echt niet gehoeven.
De break heeft misschien wat meer sfeer maar die zeurige lead (lijkt op die van HHZ) en die brom kicks passen er niet echt bij eigenlijk :x


Eens, live viel het me niet eens op omdat ik zo in de euforie zat. Maar thuis terugluisterend vind ik het ook nergens voor nodig.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle