Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 18:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hallo :)

Ik ben al een tijdje bezig met het maken van mixen, en ik dacht laat ik er eens 1 posten!
Het is een beetje rare tracklist, maar het zijn nummers die ik gewoon super relaxt vind, of ze nou oud of nieuw zijn!

Ik wil GRAAG feedback van hoe ik alles kan verbeteren.

Tracklist:

1. Technoboy - Ti Sento (Original mix)
2. Pavo & Blutonium Boy - Echoes 2009 (Blutonium Boy mix)
3. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
4. Luna & Dutchmaster - Copies are faking (Original mix)
5. A-lusion - Perfect it (Frontliner remix)
6. The Pitcher - Serenity (Original mix)
7. The Beholder & Balistic - Decibel Anthem (D-Block & S-Te-Fan 2008 remix)
8. Antifact - Path of Righteousness (Original mix)
9. The Vision - Gettin Dollars (Original mix)
10. Deepack vs Coone - Mayday Dream (Bonzai Tribute)

Download link(s):
Rapidshare.com
Zippyshare.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo ik heb eventjes overgang-gespot.

Ten eerste dit is waarmee gemixt?

Ten eerste even een compliment voor het gebruiken van HQ nummers, volume is gelijk, tempo is goed, dat is allemaal het probleem niet.
Het grootste probleem in je mix is eigenlijk je tellen, af en toe zit je niet op de 8x4, bijvoorbeeld van Copies Are Faking naar Perfect It. Ook is Her Voice remix een beetje lastig in te mixen, maar dat geeft niet.
Ik vond bijvoorbeeld de overgang naar Echoes toe wel heel erg netjes.. NET ernaast, maar qua tellen en timing verder prima.

Ook hoor ik volgens mij soms een dubbele basslijn, probeer zo veel mogelijk bij het overmixen 1 track de basslijn aan te hebben, anders krijg je die harde overbasstikken.

Waar je verder misschien nog aan kunt werken is het net iets eerder inmixen.. Bijvoorbeeld bij Her Voice remix naar Copies Are Faking is Her Voice net klaar (met die als leidende basslijn) terwijl Copies nog niet aan het einde van zijn intro is.. Dat is soms lastig luisteren.

Beste overgang vond ik naar Path Of Righteousness toe! Die klonk prima! 2 nummers die ook netjes bij elkaar passen! Als je zo een beetje op weet te bouwen heb je gewoon een topmix.

Deze mix vind ik overall niet vervelend luisteren hoor :). Prima begin! Vaker doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 19:44 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mijn complimentjes heb je ook voor de HQ tracks. Eindelijk eens een mix die het waardig is om in de auto af te spelen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 22:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Zo ik heb eventjes overgang-gespot.

Ten eerste dit is waarmee gemixt?

Ten eerste even een compliment voor het gebruiken van HQ nummers, volume is gelijk, tempo is goed, dat is allemaal het probleem niet.
Het grootste probleem in je mix is eigenlijk je tellen, af en toe zit je niet op de 8x4, bijvoorbeeld van Copies Are Faking naar Perfect It. Ook is Her Voice remix een beetje lastig in te mixen, maar dat geeft niet.
Ik vond bijvoorbeeld de overgang naar Echoes toe wel heel erg netjes.. NET ernaast, maar qua tellen en timing verder prima.

Ook hoor ik volgens mij soms een dubbele basslijn, probeer zo veel mogelijk bij het overmixen 1 track de basslijn aan te hebben, anders krijg je die harde overbasstikken.

Waar je verder misschien nog aan kunt werken is het net iets eerder inmixen.. Bijvoorbeeld bij Her Voice remix naar Copies Are Faking is Her Voice net klaar (met die als leidende basslijn) terwijl Copies nog niet aan het einde van zijn intro is.. Dat is soms lastig luisteren.

Beste overgang vond ik naar Path Of Righteousness toe! Die klonk prima! 2 nummers die ook netjes bij elkaar passen! Als je zo een beetje op weet te bouwen heb je gewoon een topmix.

Deze mix vind ik overall niet vervelend luisteren hoor :). Prima begin! Vaker doen.

Bedankt khadber! Ik heb het programma mixmeister gebruikt, eerst gebruikte ik altijd een automatische beatsync, maar bij deze mix heb ik dit dus UIT gezet.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle