Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 14:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
HardStyler schreef:
01. Technoboy - Put Sum Grrrace...
Zo nice :corn:
Da is mijn nieuwe nummer 1 hit xD
Die bas in die tracks vn Technoboy zijn zo lekker :worship:


Gelukkig is de kwaliteit van dat stukje set zo gigantisch beroerd dat je er weinig van hoort.
Op het feest klonk het niet vekeerd, zover ik het me herinner, maar met deze prut kun je eigenlijk niet zo veel zeggen. Ik hoop dat er binnenkort een wat beter gemasterde versie komt.

Ja maarja :p Ge kunt er toch wel een beetje melodie uit halen & die vind ik al de max
& btw vn die Technoboy kan je niets anders verwachte dan een bomb plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 23:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Technoboy - Vita, die vind ik ook nice Ö
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2009 18:37 
 
Donateur

Leuke set, jammer van de kwaliteit :cry: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2009 14:51 
 
Hardtraxx Newbie

Zit dit setje weer even te luisteren :drool: heerlijk!

Alleen ben ik er nog steeds niet uit welk nummer je hoort op 18:35 minuten (na The KGB's - Infinity)
't is al een redelijk oud deuntje

Iemand een idee?! Alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2009 14:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In tracklist staat dj phil ty xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2009 15:34 
 
Hardtraxx Newbie

Ok zal me bericht even aanpassen voor de mensen die niet weten dat tracklisten nooit álle nummers bevatten:

Welk nummer hoor je op 18:35 minuten? (dit duurt tot 19:51)

Dit nummer komt na The KGB's - Infinity en voor Phil TY - Miami Belch (20:39)


Iemand een idee?! Alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2009 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat stukje is de overgang van Tuneboy - Dirty (Wildstylez Remix) naar Phil Ty - Miami Belch. Dat stukje met die boer is dus Miami Belch, dat met die vrouwenstem is Dirty remix

Beide nummers zijn te koop op alle grote downloadsites.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2009 17:06 
 
Hardtraxx Newbie

Nee sorry beiden nummers zijn het niet!

Het gaat om het deuntje wat op 18:35 begint en eindigt op 19:51, in het begin lult ruffian er nog het een en ander door...
Het is echt niet simpelweg een overgang tussen 2 nummers. Ja als je een overgang van het ene naar het andere nummer maakt d.m.v. weer een ander nummer...

Nummer is ook gebruikt is een mix van Gigi d'Agostino in Rimini in 2006 (uiteraard geen hardstyle versie ;))
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2009 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

elfje.. schreef:
Nee sorry beiden nummers zijn het niet!

Het gaat om het deuntje wat op 18:35 begint en eindigt op 19:51, in het begin lult ruffian er nog het een en ander door...
Het is echt niet simpelweg een overgang tussen 2 nummers. Ja als je een overgang van het ene naar het andere nummer maakt d.m.v. weer een ander nummer...

Nummer is ook gebruikt is een mix van Gigi d'Agostino in Rimini in 2006 (uiteraard geen hardstyle versie ;))

Ik weet waar het aan ligt..
Ik zat in de verkeerde set te kijken (namelijk de set van TBY @ xQlusive TBY).
Maar dit nummertje is gewoon The KGB's - Infinity (Phil Ty Remix), de climax bestaat uit het welbekende Popcorndeuntje.. (Hot Butter - Popcorn). Misschien dat je dat bedoelt?

Wel erg jammer dat hij dat gebruikt. Het nummer is overigens nog niet uit (deze remix dan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2009 17:30 
 
Hardtraxx Newbie

Aight! Juistem het popcorndeuntje. Welbekend idd, alleen als je er op moet komen uiteraard niet natuurlijk.

Thx :corn:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle