Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 23:43 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Spablauw schreef:
Platen helemaal laten uitspelen vind ik niet echt tof. Laatste keer op Q-Base was het ook zo dat je echt op bepaalde momenten gewoon een intro aan een outro gelast hoorde. Dan gaat de energie van je set toch verloren.

Ik vind het op een of andere manier altijd wel wat hebben. De intro's en outtro's zijn meestal erg energiek bij zijn platen, dus dan vind ik het niet zo'n probleem. Ik ben geloof ik een van de weinigen, maar goed.

Intro's en outro's stellen niks meer voor bij de meeste 'mainstream' platen. Zijn meestal alleen wat klapjes. Denk dat jij de mid-intro's en mid-outro's bedoeld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 23:44 

Hardtraxx Veteran

Die inderdaad ja. Je begrijpt wat ik bedoel neem ik aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 23:46 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Die inderdaad ja. Je begrijpt wat ik bedoel neem ik aan.

Klopt, alleen spablauw heeft het echt over de intro's en outro's die je meestal hoort bij TBY.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 23:50 

Hardtraxx Veteran

Tja, draaien kan hij wel, het is iets waar hij zelf voor kiest. Ik heb er zelf eigenlijk geen problemen mee. Zeker die oudere platen zijn allemaal zo goed dat ik dat allemaal voor lief neem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 00:12 

Hardtraxx Veteran

Bij die italiaanse platen hoort dat ook gewoon vind ik. :worship: Alleen dat hij zo met die flanger loopt de kloten dat is natuurlijk wel weer sonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 00:20 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Tja, draaien kan hij wel, het is iets waar hij zelf voor kiest. Ik heb er zelf eigenlijk geen problemen mee. Zeker die oudere platen zijn allemaal zo goed dat ik dat allemaal voor lief neem.

Helemaal mee eens :) Wat een heerlijke gouwe ouwes :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 10:37 

Donateur

Holyfak, ik kwam mentaal klaar tijdens deze set. Beste set van de avond, heerlijk om al die oude toppers te horen. Iedereen om mij heen, bekende en onbekende gingen he-le-maal los bij Ti Sento!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 11:23 

Hardtraxx Veteran

Phases staat mij nog het meest bij (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:06 

Hardtraxxer

kan ik die ''angel'' edit track ook ergens full krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 15:52 

Donateur

Khadber schreef:

Vind je dat nou echt? Ik heb zeker twee maal tijdens die set een Outro gehoord met alleen de kale kick van het nummer dat net afgelopen was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 17:05 

Hardtraxx Addict

Wat moet het geweldig zijn geweest om hier bij te zijn als ik kijk naar die laatste paar tracks. Goed gedaan hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 17:27 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Khadber schreef:

Vind je dat nou echt? Ik heb zeker twee maal tijdens die set een Outro gehoord met alleen de kale kick van het nummer dat net afgelopen was.

Ja, ik vind dat echt. Technoboy kiest er zelf voor om zijn nummers helemaal te laten horen. Dus inclusief outtro, dat doet hij al jaren zo en dat zal hij waarschijnlijk altijd zo blijven doen. En ja, dan hoor je af en toe ook een kaal stuk. Ik kan het hem wel vergeven omdat die oude tracks zo briljant zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 13:40 

Hardtraxx Elite

Niet echt heel erg veel van deze set meegekregen zaterdag.
Wel top dat ie een aantal oudere tracks heeft gedraaid, die blijven gewoon top!!
Laten we het verder maar niet hebben over het mixwerk, al genoeg over gezegd lijkt me :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 14:49 

Hardtraxx Elite

Die angel <333333333333333333333333
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 17:47 

Hardtraxx Veteran

ttthijss schreef:
kan ik die ''angel'' edit track ook ergens full krijgen?

Ik heb 'm geprobeerd een beetje in dezelfde stijl na te maken. Het resultaat zit in mn nieuwe set.
hardstyle/imunius-this-was-qlimax-2012-t31475.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 19:07 

Hardtraxxer

Briljant setje :loving: Heerlijk genoten toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 22:57 

Hardtraxx Veteran

Deze gaat nog heel lang op repeat staan. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 22:47 

Hardtraxx Veteran

Deze set is zo geweldig staat echt al dagen op repeat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 01:07 

Hardtraxx Veteran

Bazen set, dit ging live heerlijk! :love: Lekker veel energieke platen en een paar heerlijke klassiekers! :worship: Die overgang van Ocean naar Next Dimensional World klinkt wel een beetje slordig vind ik, maar ach. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 01:39 

Hardtraxx Veteran

Dit was trouwens ook echt een kippenvel momentje voor mij!

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 05:32 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Dat hij op de outro mixt vind ik het grootste probleem niet. Dat hij er af en toe flink langs zit met de overgangen vind ik erger..
Luister maar eens naar de overgang naar Switch Off Your Mind en Next Dimensional World. Enorm jammer!

Verder zitten er wel enorm leuke platen in deze set. Die mid intro van Switch Off Your Mind :drool: Ook die edit van Angel is tof, alleen had de break wel hetzelfde mogen blijven van mij.

als je die vernieuwde break weg laat blijft er weinig over, alleen een mainstream kick onder de originele mid intro...
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle