28. The Machine - Rollin' (ID Cut Edit)
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
High Voltage post op facebook dat 3 nieuwe tracks van hem zijn gedraaid. Dead Stars en de 2 ID's dus lijkt me?
04 vind ik meer als Warface klinken.
-
DHardtraxx Newbie
- 49 posts member since 2013
- last seen Sep 2017
Jammer dat Rockstar ook al door Team Yellow werd gedraaid. Thuis was ik niet erg overtuigd van Qapital anthem en Open the Gates maar live gingen ze er echt heerlijk op, vooral Qapital anthem met die kicks in de mid. 
Is vast geen remix van de Neophyte klassieker. Gewoon dezelfde vocalsample gebruikt.19. Neophyte - Braincracking (High Voltage Remix) ?
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Denk niet dat warface gaat ghost-producen. :pwrote:04 vind ik meer als Warface klinken.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Vette set 
Fantastische set, dit was genieten!
Strakke plaatkeuze en met dat geluid, Briljant!
hoogtepunt voor mij was toch wel Ghetto, man man wat ging dat hard en lekker!

Strakke plaatkeuze en met dat geluid, Briljant!
hoogtepunt voor mij was toch wel Ghetto, man man wat ging dat hard en lekker!
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Paul Chambault @PaulChambault 15 uurwrote:Is vast geen remix van de Neophyte klassieker. Gewoon dezelfde vocalsample gebruikt.19. Neophyte - Braincracking (High Voltage Remix) ?
@HighVoltage_RAW Dat remix of Braincracking _0_
əƃɐʇloʌ ɥƃıɥ @HighVoltage_RAW 15 u
@PaulChambault Not mine
Niet van HV dus.
Kicks doen me aan Frequencerz denken.
Lijkt me van Titan, die punch en snares in het begin klinken hetzelfde als die van Clap You
-
MHardtraxxer
- 605 posts member since 2009
- last seen Oct 2015
Is een remix van Titan idd 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Geweldige set was dit zeg
Open The Gates ging Live echt heerlijk
zelfde geld voor Ghetto!
-
BHardtraxxer
- 135 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Malúa - ID
Heerlijke drive in deze track _0_
Heerlijke drive in deze track _0_
Precies dit! Echt genietenwrote:Geweldige set was dit zegOpen The Gates ging Live echt heerlijk
zelfde geld voor Ghetto!
-
T
Is geen remix, had even met Titan gepraat op facebook. Is z'n eigen plaat. Alleen zelfde sample gebruikt als Neophyte.wrote:Is een remix van Titan idd
Beste set van de avond
Vooral leuk om een paar minder bekende "raw" nummers te horen op hardbass
Vooral leuk om een paar minder bekende "raw" nummers te horen op hardbass
Waarom kunnen raw artiesten wel variëren met nummers van andere labels/artiesten, en gebeurt dit in de eerste twee teams nagenoeg niet ?
Nu je het zegt!wrote:Waarom kunnen raw artiesten wel variëren met nummers van andere labels/artiesten, en gebeurt dit in de eerste twee teams nagenoeg niet ?
-
HHardtraxxer
- 189 posts member since 2013
- last seen Jun 2020
Ik denk omdat het bij raw gewoon echt nog steeds om de harde kicks gaat.. De eerste 4 uur waren gewoon 4 uur lang hetzelfde melodieuze gezeik met slappe kicks.. En bij Theracords kan je toch wel zeggen dat de kicks goed zijn.. Zolang de plaat hard gaat met een dikke kick eronder kan je volgens mij als raw artiest alles draaien.wrote:Waarom kunnen raw artiesten wel variëren met nummers van andere labels/artiesten, en gebeurt dit in de eerste twee teams nagenoeg niet ?
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
wrote:Ik denk omdat het bij raw gewoon echt nog steeds om de harde kicks gaat.. De eerste 4 uur waren gewoon 4 uur lang hetzelfde melodieuze gezeik met slappe kicks.. En bij Theracords kan je toch wel zeggen dat de kicks goed zijn.. Zolang de plaat hard gaat met een dikke kick eronder kan je volgens mij als raw artiest alles draaien.wrote:Waarom kunnen raw artiesten wel variëren met nummers van andere labels/artiesten, en gebeurt dit in de eerste twee teams nagenoeg niet ?
Last edited by ramon038 on 07 Feb 2014 00:43, edited 1 time in total.
wrote:Ik denk omdat het bij raw gewoon echt nog steeds om de harde kicks gaat.. De eerste 4 uur waren gewoon 4 uur lang hetzelfde melodieuze gezeik met slappe kicks.. En bij Theracords kan je toch wel zeggen dat de kicks goed zijn.. Zolang de plaat hard gaat met een dikke kick eronder kan je volgens mij als raw artiest alles draaien.wrote:Waarom kunnen raw artiesten wel variëren met nummers van andere labels/artiesten, en gebeurt dit in de eerste twee teams nagenoeg niet ?
-
IHardtraxx Newbie
- 38 posts member since 2013
- last seen May 2014
Deetox - Trigger is voor zover ik weet ook voornamelijk door Warface geproduceerd. Maar deze track is van HV & Malua. Bevestigd door Titan op fb.wrote:Denk niet dat warface gaat ghost-producen. :pwrote:04 vind ik meer als Warface klinken.
Last edited by IvoD on 07 Feb 2014 03:57, edited 1 time in total.
-
IHardtraxx Newbie
- 38 posts member since 2013
- last seen May 2014
HAHA ik sprak hem gisteren op fb. Vroeg hem of dit bedoeld was. Hij wilde Dark Pact - Despair (Delete Remix) inmixxen, maar per ongeluk Black Demon ingemixt. Jammer! Had die Delete remix graag door de dome horen beuken!!wrote:titan altijd met zn black demonvind ie helemaal geweldig hehe
-
T
- 6 posts member since 2014
- last seen Feb 2014