Active topics in Hardstyle

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 47 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Download Team Green (Crypsis, The Pitcher, Technoboy) @ Hard Bass 2010:
http://www17.zippyshare.com/v/99751978/file.html
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-DNX8LXAO6IDJ.zip

01. ID (2 Best Enemies - Unify?)
02. Hardstyle Masterz feat. Max Enforcer - Rambo Is A Pussy
03. The Pitcher - Strange Love
04. The Pitcher - Serenity
05. Crypsis - Tuatara
06. Chain Reaction - Lellebel
07. TNT - Tritolo
08. Technoboy meets Ruffian - The Undersound
09. Zany - Mr. Monster
10. The Pitcher - Pump It Loud (Mashup?)
11. Crypsis vs. Dana - Transmission
12. Crypsis - Jealousy
13. The Hose - I Survived
14. ID (NIET Ivan Carsten - Freesound)
15. The Pitcher - Here For The Future
16. Donkey Rollers - 2012
17. Chain Reaction - Answers
18. Crypsis vs. Luna - Torture
19. Technoboy - Next Dimensional World (Qlimax 2008 Anthem)
20. Toneshifterz – Angels & Demons
P
Hardtraxxer
655 posts member since 2009
last seen Sep 2011
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
2 Best Enemies - Unify :thumbsup:
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
het mixwerk tussen

04. The Pitcher - Serenity
05. Crypsis - Tuatara

:')
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
gek he als je crypsis een plaatje na the pitcher laat draaien. the pitcher draait de rustigste poppenkasthardstyle en crypsis de hardste hardstyle die er zon beetje is... dat valt amper met elkaar te mixen
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 14 days ago
en dan bijna aan het einde van de set nog even next dimensional world >.<
hoezo opbouw xd
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
met zn haardkoor staaaajl :D
G
faking harde set! HEERLIJK!
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 9 minutes ago
Khadber wrote: 13. The Hose - I Survived
:loving: :loving: Wat een held, dat die dit plaatje er weer is ingooit!
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
2012 :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Ongelovelijk dat hier 3 artiesten van dit kaliber staan. En dan vooral Technoboy en Crypsis. En toch krijgen ze het voor elkaar om 75% van de platen gewoon scheef te leggen.
Het is toch te gek voor woorden als je weet hoeveel ze hiervoor betaald krijgen, hoe lang ze al in de scene bezig zijn en dat ze ook nog eens voor een groot deel eigen tracks gebruiken en dan nog zulke slechte overgangen...

Ik ben een groot fan van TBY en Crypsis, maar dit was gewoon een drama :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Titatovenaar wrote:Ongelovelijk dat hier 3 artiesten van dit kaliber staan. En dan vooral Technoboy en Crypsis. En toch krijgen ze het voor elkaar om 75% van de platen gewoon scheef te leggen.
Het is toch te gek voor woorden als je weet hoeveel ze hiervoor betaald krijgen, hoe lang ze al in de scene bezig zijn en dat ze ook nog eens voor een groot deel eigen tracks gebruiken en dan nog zulke slechte overgangen...

Ik ben een groot fan van TBY en Crypsis, maar dit was gewoon een drama :thumbdown:
Ik heb de set nog niet gehoord en ik draag alle 3 de artiesten om uiteenlopende redenen een warm hart toe, maar als ik de TL kijk had ik ook zoiets van: is dit het nou? Is het mixen dan echt zo slecht? Dat zou ik wel zonde vinden!
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Khadber wrote:
Titatovenaar wrote:Ongelovelijk dat hier 3 artiesten van dit kaliber staan. En dan vooral Technoboy en Crypsis. En toch krijgen ze het voor elkaar om 75% van de platen gewoon scheef te leggen.

Ik heb de set nog niet gehoord en ik draag alle 3 de artiesten om uiteenlopende redenen een warm hart toe, maar als ik de TL kijk had ik ook zoiets van: is dit het nou? Is het mixen dan echt zo slecht? Dat zou ik wel zonde vinden!
Ik heb niets van de mixfouten meegekregen, ik heb daar niet opgelet :P
Hardtraxxer
664 posts member since 2009
last seen Dec 2019
ben nu halverwege en vind het niet slecht hoor, kan beter (altijd :P), maar voor zulke uiteenlopende nummers vind het ik wel prima
W
Hardtraxxer
201 posts member since 2009
last seen Sep 2015
Crypsis heeft echt een dikke pluspunt er bij!! heerlijk gedraaid op hardbass, en zijn mix-cd van hardbass is ook echt de moeite waard :woot:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Was wel een leuk setje, vond het eerste nummer niet zo heel erg vet als ik eerlijk moet zijn, dus als dit de nieuwe 2 best enemies moest zijn is niet goed gelukt... Voor de rest knalde het wel lekker op Hard Bass! :thumbsup:
Hardtraxxer
178 posts member since 2009
last seen Sep 2014
Unify :drool: maar hoe komen jullie daarbij? Ik kan die track echt nergens vinden :surrender:
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Khadber wrote:

Ja was echt zo slecht, heel jammer inderdaad :/
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Nieuwe 2 Best Enemies = :sick:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
dawasiknie wrote:Nieuwe 2 Best Enemies = :sick:
Precies, al bronnen dat het echt de nieuwe 2 best enemies is? Ik kan 't me bijna niet voorstellen :(
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
the pithcer tracks zijn wel leuk om zo te luistren maar daar in het eggie voel je ze op een of andre manier gewoon NIET... :(
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
14 is Niet ivan carsten - Freesound. Weer dus zo'n aanname. Hou hem even ID.
L
Hardtraxxer
427 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Ik vond dit echt een boutset. Ik stond daar en ik dacht 'had net zo goed om 01.00 kunnen komen' :/ ..

Enige vette tracks:

TNT - Tritolo
Donkey Rollers - 2012
Hardtraxx Addict
1400 posts member since 2009
last seen Nov 2019
Vette set! :love:
Ook mooie combinatie trouwens, best apart, maar toch best vet. :)
E
2 posts member since 2010
last seen Feb 2010
ID (2 Best Enemies - Unify?)

De gitaar solo die je in ieder gaval hoort in het nummer is "Eruption" van Eddie van Halen.
Waar in Brennan Heart - Van Halen Is A Rockstar (Qlimax DJ Tool) de gitaar van "Ain't Talkin' 'Bout Love" te horen is wat ook een nummer is van Van Halen.

Misschien een of andere mix van Brennen Heart weer?? lijkt me overigs wel raar want anders had hij hem wel zelf gedraait.