Klopt, maar kijk eens naar de tijd?;) Dan mag het hoor haha!Roan wrote:Volgens mij is het PsychEdelic, maar boeiend blijft toch een lekker schiefke.
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Charon b2b w/ Dozer | Reignite Festival 2026 Liveset
- View the latest post: Praise The Reverse Bass | Vol.02 | Mixed by Nuracore Invited by Consequent
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
- View the latest post: Nuracore | Brennan Heart
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland DJ Contest // Early to the Millenium
Moderators
-
KHardtraxxer
- 122 posts member since 2009
- last seen Dec 2011
Weet ik, 'k stel gewoon vast dat er op dat vlak een enorm verschil is met België.Khadber wrote:Kijk, je zou ons verwend kunnen noemen. Dat komt vooral denk ik doordat er zo verschrikkelijk veel feestjes in deze catogorie zijn. In het buitenland mag je blij zijn met 3 a 4 grote events. Wij hebben er een stuk of 12 met meer dan 5000 man voor een Hardstyle area, plus dat het tegenwoordig op vele festivals te vinden is in combinatie met gigantisch veel kleine feestjes, ongeveer 4 of 5 ieder weekend in een toch redelijk klein landje als Nederland. Daar komt bij dat een hele berg grote namen in Nederland woont en het dus niet al te moeilijk is om ze vervoer te bieden (dit itt bijvoorbeeld de Italianen hier, die moeten ingevlogen worden etc) en dat maakt dat er gewoon veel feesten zijn. Dat zorgt nou eenmaal ervoor dat de kwaliteit hoog moet zijn.Kaptain wrote:Jullie in Nederland zijn echt te hard verwend met feestjes ...
Waar ik jaloers op ben , begrijp me niet verkeerd :')
Maar 't maakt jullie zooooooo kritisch, ongelooflijk
& jullie hebben gelijk dat jullie voor dat geld zo kritisch zijn
Op zaterdagavond, om 03:20 een set posten! Gast ga bier drinken!Khadber wrote:Klopt, maar kijk eens naar de tijd?;) Dan mag het hoor haha!Roan wrote:Volgens mij is het PsychEdelic, maar boeiend blijft toch een lekker schiefke.
-
EHardtraxx Newbie
- 22 posts member since 2009
- last seen Oct 2012
Mm.. ja ik vind het een beetje een commercieel nummer geworden..SoundTunerZ wrote:Op het moment dat ik de eerste tonen van music made addict hoorde ben ik direct een hamburger gaan halen
dat was het al :')Eline wrote:Mm.. ja ik vind het een beetje een commercieel nummer geworden..SoundTunerZ wrote:Op het moment dat ik de eerste tonen van music made addict hoorde ben ik direct een hamburger gaan halenEn 't wordt ook wel érg uitgemolken! :')
-
EHardtraxx Newbie
- 22 posts member since 2009
- last seen Oct 2012
Heeeeeeeeeeeerlijke set!! 
Iemand trouwens enig idee hoe dat nummer van Psyko Punkz heet, nummertje 16?
VET nummer!!
Iemand trouwens enig idee hoe dat nummer van Psyko Punkz heet, nummertje 16?
VET nummer!!
Wat denk je dat ik daarvoor had gedaan? (Een fiets van een vriendin van me in een speeltuin hoog opgehangen en daarvoor verschrikkelijk hard gezopen.) Maarja.. Hart voor de zaak he haha.Maximize wrote:Op zaterdagavond, om 03:20 een set posten! Gast ga bier drinken!Khadber wrote:Klopt, maar kijk eens naar de tijd?;) Dan mag het hoor haha!Roan wrote:Volgens mij is het PsychEdelic, maar boeiend blijft toch een lekker schiefke.
En dan met een zatte kop maar 1 typfoutje maken? Ik zou de aan/uit knop van de PC niet eens weer kunnen vinden 
Ben benieuwd naar de nieuwe Psyko Punkz.
Doorspoelen bij MMA
Doorspoelen bij MMA
JupKhadber wrote:07. = Warrior's Redemption.
Digital Punk: DBSTF played my new track "Warriors Redemption" at Hard Bass!
-
WHardtraxxer
- 201 posts member since 2009
- last seen Sep 2015
16. Psyko Punkz - ID WTF
iemand al idee over dit nummer? wat een pracht avondje gister 
Ik vind Music made addict, en sound of a thunder vette platen, alleen die worden overal grijs gedraaid. Dan begint het beetje saai te worden.KSwoosh wrote:SoundTunerZ wrote:Op het moment dat ik de eerste tonen van music made addict hoorde ben ik direct een hamburger gaan halen
Was samen met SoundTunerz een broodje gaan halen, maar wel ff de vocals van Music made addict mee zingen.
Die blijven verslavend
haha jij wel ik nietflevoboys wrote:Ik vind Music made addict, en sound of a thunder vette platen, alleen die worden overal grijs gedraaid. Dan begint het beetje saai te worden.KSwoosh wrote:SoundTunerZ wrote:Op het moment dat ik de eerste tonen van music made addict hoorde ben ik direct een hamburger gaan halen
Was samen met SoundTunerz een broodje gaan halen, maar wel ff de vocals van Music made addict mee zingen.
Die blijven verslavend
heeeerlijke set dit, heb bijna geen moment stil gestaan (ja bij de meeting af en toe):P
-
G
- 8 posts member since 2009
- last seen Sep 2010
Nieuwe Psyko punkz ==
Wat een power in die track! ziek!!!!!!!!!!!!!
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Is er al wat bekend over de releasedata van de volgende tracks?
Headhunterz & Wildstylez feat. Villain - Stuck In Your Head
Alpha Twins vs. Wildstylez - Atrocious
Nee, anders had je het wel gehoordLove_Fulfilled wrote:Is er al wat bekend over de releasedata van de volgende tracks?
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Wilde het ff zeker wetenKhadber wrote:Nee, anders had je het wel gehoordLove_Fulfilled wrote:Is er al wat bekend over de releasedata van de volgende tracks?
Alpha Twins vs. Wildstylez - Atrocious.
-
HHardtraxxer
- 355 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
vind dit toch wel even een set dat je zegt van; WOW 
-
FHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2009
- last seen Jul 2011
Psyko Punkz - Rock Ya Attitude
Verschrikkelijk lekker nummer !
En wat een tering goeie set.. Vanaf deze set was het een heerlijk feest !
leuk setje,
alleen jammer van de commerciele meuq die erin zit
toch snap ik nog steeds niet hoe dbstf erbij komt om blame it on the music te mixxen.
die plaat kan gewoon niet verbeterd worden
vond het wel jammer dat crank niet gedraaid werd
alleen jammer van de commerciele meuq die erin zit
toch snap ik nog steeds niet hoe dbstf erbij komt om blame it on the music te mixxen.
die plaat kan gewoon niet verbeterd worden
vond het wel jammer dat crank niet gedraaid werd
Ik weiger pertinent setjes met MMA mee te nemen, dus ook deze. Rest is ook meer van hetzelfde.
Indd een lekkere knallerFrankelo wrote:Psyko Punkz - Rock Ya Attitude
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
D
- 8 posts member since 2010
- last seen Apr 2013
Je kan verwachten dat commerciele platen worden gedraaid. Maar deze nummers maken de set zeker niet minder hard! Koningplaten!Tel wrote:+1JolleNL wrote:Ik snap niet dat D-Block & S-te-Fan nog niet snappen dat niemand MMA en Sound of Thunder nog wil. Verder vette set.
en ook al die mensen het uitschreeuwen nog, terwel ik het uit kotste
nieuwe psyko punkz!!! Ya dude, we gonna rock your attitude!!!