Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2016 23:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Dit vind ik leuk om te horen op een feest :thumbsup:
Tracklist overgenomen van lsdb, maar daar klopte niets van.. misschien nog wat kleine foutje in de TL dus.

Tracklist:
1. Enemy Contact - Guess Who's Back
2. Tartaros - B.o.o.m.
3. Prefix & Density ft. The Vision - Feel It
4. The Pitcher - Symphony
5. Showtek ft. MC DV8 - Electronic Stereophonic
6. Noisecontrollers - E=NC²
7. Floorcrusherz - Psycho Stylez (Tartaros Remix)
8. Tartaros - Dark Age
9. Headhunterz - Subsonic (Hard Bass Edit)
10. Atmozfears & Energyzed - Hate
11. Tartaros - Let the Beat Rock
12. Ivan Carsten - You Try To Play Me
13. Tartaros - Punk Bitch
14. Radical Redemption & Digital Punk - Protest of Indignation
15. The Machine & Tartaros - Clubs, Pubs & Parties
16. Frequencerz & Warface - Uber Mash-up
17. Clockartz - East Side Killer
18. Tartaros - Party Starter
18. Tartaros - Wake The F*ck Up!
19. Ran-D & Alpha² - Blinded
20. Flux Pavilion - Exostomp (Tartaros Bootleg)
21. Ran-D ft. LXCPR - United (Official Decibel 2016 Anthem)
22. The Machine & Alphaverb - Smokemachine
23. Hard Driver - POW, Mission for the United Disaster (Tartaros Mash-Up)
24. Frequencerz & Tartaros ft. MC Jeff - Wolfpack (Decibel Edit)
25. The Geminizers & The Machine - Headshot
26. Tartaros - Bustin Jieber
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2016 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:$ leuke set
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2016 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgorde van de tracklist klopt alleen voor geen meter
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 22:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tartaros is doing great at the moment! :cool:
Curious for the next releases..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2016 03:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Juul wordt behoorlijk ondergewaardeerd. Punk Bitch en Party Starter bijvoorbeeld zijn zulke dikke platen, maar je hoort er nooit iemand over. En naast z'n eigen tracks zet hij sws 9/10 een goeie set neer. Maar laten we vooral de 13 in een dozijn tracks/sets van de gevestigde namen blijven aanmoedigen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2016 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TropicalDanny schreef:
Maar laten we vooral de 13 in een dozijn tracks/sets van de gevestigde namen blijven aanmoedigen...


gebeurt hier iniedergeval niet hoor.. of bedoel je buiten hardtraxx om?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 01:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Buiten Hardtraxx om uiteraard. Het niveau is hier gelukkig zoals het zou moeten zijn ;)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle