Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 22:56 

Hardtraxx Newbie

Download T-Phaze - Hardstyle Mix #2 (December 2012):

Tracklist:

1. E-Force - Remote Control
2. Alpha Twins & B-Front - Liberate
3. Bass Modulators - The Cube (2012 Remix)
4. Brennan Heart vs. Zatox and Tatanka - Kickin M.I.D.I.F.Y. Reality (Re-Hard Mash Up)
5. Da Tweekaz - Be Aware
6. Headhunterz & Noisecontrollers - Robot's Dream
7. Zedd - Spectrum (Headhunterz Edit)
8. Noisecontrollers - E = NC2
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 23:33 

Hardtraxx Veteran

Het is zeker niet slecht gemixt, maar helaas wat aan de saaie kant. Voornamelijk intro-outro mixes en soms ook wat plotseling. Platen liggen er volgens mij goed op, maar probeer volgende keer wat uitdagender te mixen, door bijvoorbeeld al de mid-intro in te mixen, een bassswitch te doen of iets dergelijks. Daarmee houd je ook wat tempo in je set. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 23:42 

Hardtraxx Newbie

Rawbin schreef:
Het is zeker niet slecht gemixt, maar helaas wat aan de saaie kant. Voornamelijk intro-outro mixes en soms ook wat plotseling. Platen liggen er volgens mij goed op, maar probeer volgende keer wat uitdagender te mixen, door bijvoorbeeld al de mid-intro in te mixen, een bassswitch te doen of iets dergelijks. Daarmee houd je ook wat tempo in je set. :)

Daar zal ik zeker rekening mee houden voor de volgende keer, ik ben nog niet erg lang bezig dus heb nog een lange weg te gaan.. ook zit ik momenteel met een klein probleempje met mijn gear, moet naar de winkel gebracht worden omdat de rechter volume fader niet goed reageert als ik hem te snel omhoog/omlaag doe, dus moet ik het momenteel wat voorzichtig aanpakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 23:53 

Hardtraxx Veteran

T-Phaze schreef:
Rawbin schreef:

Daar zal ik zeker rekening mee houden voor de volgende keer, ik ben nog niet erg lang bezig dus heb nog een lange weg te gaan.. ook zit ik momenteel met een klein probleempje met mijn gear, moet naar de winkel gebracht worden omdat de rechter volume fader niet goed reageert als ik hem te snel omhoog/omlaag doe, dus moet ik het momenteel wat voorzichtig aanpakken.

Voor de rest was het vrij goed als je nog niet lang bezig bent. Ik had zelf ook hetzelfde probleem in het begin. Oefening baart kunst toch :D
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle