Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2026 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SSKD 2026 - Silvio Aquila


Tracklist:
01. Frontliner ft. YOU - For The People
02. Coldplay - Every Teardrop Is A Waterfall (Wildstylez Bootleg based on Avicii remix)
03. Headhunterz - Speakafreak
04. Sylenth - Detonation
05. Da Tweekaz & Wasted Penguinz - Island Refuge (The Qontinent 2013 Anthem)
06. Brennan Heart - City Of Intensity (Decibel 2009 Anthem)
07. TNT - Dial For TNT
08. Ivan Carsten - Bazooka Girl
09. Wildstylez - No Time To Waste (Defqon 1 Anthem 2010)
10. Davide Sonar vs Proppy & Heady - My B-Side (Copy & Paste Mashup)
11. Toneshifterz & S-Dee - Voice Of Creation
12. D-Block and S-te-Fan ft MC Villain & DV8 - A Decade Of Dedication
13. Frequencerz - Fly With Me
14. The R3belz & Vamper - Cosmik
15. Wasted Penguinz - You Can't Pull Me Down
16. Luna vs E-Force - The 5th Element
17. In-Phase - Euphoria
18. TNT - Channel KGB's (TNT remix)
19. Donkey Rollers - Mini Mashup (by Silvio Aquila)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2026 10:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Was top om weer terug te luisteren! Ik mis dit soort sets live heel erg (gedurende de dag, dus niet alleen als openingsset). Mensen die nog een gevarieerde lijst neer willen zetten, zonder dat je van tevoren heel de tracklist kunt invullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2026 13:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Was top om weer terug te luisteren! Ik mis dit soort sets live heel erg (gedurende de dag, dus niet alleen als openingsset). Mensen die nog een gevarieerde lijst neer willen zetten, zonder dat je van tevoren heel de tracklist kunt invullen.


My mission accomplished, thanks brother!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2026 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Was top om weer terug te luisteren! Ik mis dit soort sets live heel erg (gedurende de dag, dus niet alleen als openingsset). Mensen die nog een gevarieerde lijst neer willen zetten, zonder dat je van tevoren heel de tracklist kunt invullen.

Hier helemaal mee eens. Goed werk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2026 10:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
wootum schreef:
Was top om weer terug te luisteren! Ik mis dit soort sets live heel erg (gedurende de dag, dus niet alleen als openingsset). Mensen die nog een gevarieerde lijst neer willen zetten, zonder dat je van tevoren heel de tracklist kunt invullen.

Hier helemaal mee eens. Goed werk :thumbsup:



Thanks! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2026 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Ivan Carsten


Pff, deze man maakte ook altijd unieke platen zeg :bomb:

Lekker setje verder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2026 12:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Citaat:
Ivan Carsten


Pff, deze man maakte ook altijd unieke platen zeg :bomb:

Lekker setje verder!


Ja joh, dikke platen heeft ie gemaakt. Volgens mij maakt hij nu in een andere stijl muziek.

Maar thanks....
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle