Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 12:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Outbreak met die hele lichtshow erbij :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Was er niet bij, maar dit ziet er goed uit. Heb normaal niet veel met SZP, maar de tracklist is goed gevarieerd en ook nog eens goede platen van andere uitgekozen. Ga deze thuis eens terugluisteren. Hoop niet hierop:
wolbie schreef:
Ik was die SZP kicks op een gegeven moment echt zat. Ondanks dat er best veel platen van andere artiesten zijn gedraaid.


Heb hem ondertussen geluisterd. Puike set met veel drive. Vooral Drop 'em Down midden in de set en Mind Bending (teeering wat een kicks) staken er nog bovenuit. Nog steeds geen grote fan van de SZP sound maar zo mogen meer dj's draaien van mij.

Edit: Oh en meer platen als The Outbreak :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 10:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk setje.

Wat een chickenskin momentje bij de Organ Edit van Our Church... (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 15:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Econz schreef:
Heerlijk setje.

Wat een chickenskin momentje bij de Organ Edit van Our Church... (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die gasten zien er echt niet uit als of ze het naar hun zin hebben. Als ik daar zou staan zou ik helemaal los gaan en een non stop smile op me bek hebben. Misschien zijn wel nerveus maar dan als nog. Verder wel lekker setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Die gasten zien er echt niet uit als of ze het naar hun zin hebben. Als ik daar zou staan zou ik helemaal los gaan en een non stop smile op me bek hebben. Misschien zijn wel nerveus maar dan als nog. Verder wel lekker setje.


die ene met zijn haren voor z'n gezicht krijgt toch alles maar half mee. totaal niet praktisch xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 13:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
The Outbreak met die hele lichtshow erbij :love:


Zo dan inderdaad. Heel vet nummer ook overigens. Lijkt me ook machtig om zo op die booth te staan voor meer dan 25.000 mensen in GelreDome
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LPXX schreef:
YWalen schreef:
Die gasten zien er echt niet uit als of ze het naar hun zin hebben. Als ik daar zou staan zou ik helemaal los gaan en een non stop smile op me bek hebben. Misschien zijn wel nerveus maar dan als nog. Verder wel lekker setje.


die ene met zijn haren voor z'n gezicht krijgt toch alles maar half mee. totaal niet praktisch xd


xd xd xd dat zal het vast zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 18:43 
 
Hardtraxx Veteran

Als je in zo'n belangrijke fase van je carierre zit (lees: van talent naar gevestigde naam) en het volledig KILLT - in positieve zin, ben je wat mij betreft een hele grote. Hulde, hulde, hulde voor deze masterminds :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 20:54 
 
Hardtraxx Crew

zucht. :lol:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle