Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 16:10 
 
Hardtraxx Veteran




Tracklist:

01. Sub Zero Project - Patient Zero
02. Lil Nas X - Old Town Road (Dr Phunk Remix)
03. Queen - We Will Rock You (Sub Zero Project Bootleg)
04. DJ Isaac - Burn (Sub Zero Project Remix) w/ Swedish House Mafia ft. John Martin - Don't You Worry Child
05. Da Tweekaz - Komon w/ KAYZO - This Time (ID Remix)
06. Timmy Trumpet & Sub Zero Project ft. DV8 - Rockstar w/Sub Zero Project - Playing With Fire (Live Edit)
07. Dee-Block & S-te-Pack - Blade Me Now
08. FISHER - Losing It (Sub Zero Project Edit)
09. Armin van Buuren - Turn It Up (Sound Rush Remix)
10. Ran-D - Zombie
11. ID - ID
12. VINAI ft. Harrison - The Wave (Sub Zero Project Bootleg) w/ Atmozfears & Sub Zero Project - Partystarter
13. D-Block & S-te-Fan & Sub Zero Project - Darkest Hour (The Clock)
14. Tiësto - Adagio For Strings (Sub Zero Project Edit)
15. Sub Zero Project - The Project (Live Edit)
16. Armin van Buuren vs. Vini Vici ft. Hilight Tribe - Great Spirit (Wildstylez Remix)
17. Benny Benassi ft. Gary Go - Cinema (Skrillex Remix) w/ Zatox - Unstoppable
18. The Rasmus - In The Shadows (Sub Zero Project Remix)
19. Sub Zero Project & Phuture Noize - We Are The Fallen
20. Dimitri Vegas & Like Mike vs. W&W - Arcade w/ Malice & D-Sturb - Drop 'Em Down
21. DJ Snake - Propaganda (Devin Wild Bootleg) w/ ID - ID
22. Sub Zero Project & Sub Sonik - Ready For This (Sub Zero Project Kick Edit) w/ Sub Zero Project & Sub Sonik - Headbanger (Sub Zero Project Kick Edit)
23. Oasis - Wonderwall w/ GTA & Valentino Khan - Break Your Neck (Pt. 2 VIP)
24. Wasted Penguinz & Crisis Era - Can't Stay
25. Headhunterz & Sub Zero Project - Our Church (Organ Edit)
26. Sub Zero Project & GLDY LX - Basstrain (Original + Kick Edit)
27. Sub Zero Project & Villain - The Solution
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doen ze dit altijd?
Want dit is gewoon Brennan Heart met een andere kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 16:17 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Doen ze dit altijd?
Want dit is gewoon Brennan Heart met een andere kick.


Leer mij ook even om sets van een uur in 5 minuten te luisteren :cool:

Edit: Ja, ik begrijp natuurlijk ook wel dat je veel platen al kent en/of er doorheen geskipt hebt, maar kom op, ookal hergebruiken ze hier en daar kicks en sounds, deze set op zichzelf is alsnog rustig 10x diverser dan Brennan Heart z'n hele bestaan.

Ten eerste is die kick gewoon hun ding, waar ze ook nog eens regelmatig aan sleutelen want je hoort er regelmatig variaties op. Waar BH letterlijk sets hergebruikt in dezelfde volgorde, gooien SZP regelmatig net wat andere edits/remixes/mashups ertussendoor, geen setje is uiteindelijk exact hetzelfde. Verder zitten er hier meer dan 5 nieuwe platen in. Nee, dit is echt totaal niet te vergelijken met de hedendaagse BH :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Parvuz schreef:
Doen ze dit altijd?
Want dit is gewoon Brennan Heart met een andere kick.


Leer mij ook even om sets van een uur in 5 minuten te luisteren :cool:

Ik zie de TL en zie vergelijkbare tracktitels als bij menig Brennan Heart set. Dit kan ik inderdaad vrij snel. Heb de set niet geluisterd. Ook niet stukjes. Dit soort sets zijn niet aan mij besteed.

Ze zullen uiteraard niet precies het zelfde doen als Brennan Heart met een andere kick... Maar ook jij snapt de strekking van mn vraag toch wel? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

Nou, die strekking snap ik dan niet helemaal nee. Ik denk bij BH namelijk aan eenheidsworst en ik vind sets als deze daar niet onder vallen. Waarom ik dat vind had ik al vermeld in vorige post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Nou, die strekking snap ik dan niet helemaal nee. Ik denk bij BH namelijk aan eenheidsworst en ik vind sets als deze daar niet onder vallen. Waarom ik dat vind had ik al vermeld in vorige post.


Top 40 hitjes met een SZP kick eronder, dat is wat ie doelt Emre en dat snap je ook wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 18:05 
 
Hardtraxx Veteran

Ja die bootlegs maken ze ja, maar dan nog is het gewoon niet 'hetzelfde als wat BH doet'. Ik vind niet dat je SZP in het rijtje Brennan Heart eenheidsmeuk kan gooien puur en alleen omdat ze ook bekende platen remixen. Meneer Brennan Heart doet namelijk meer dan alleen dat om zijn stigma te verdienen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg ook niet dat ze het zelfde doen wat BH doet. Ik vraag dat juist. Want deze set lijkt daar op. That’s it.
Ik zou t zonde vinden want volgens mij kunnen ze wel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik zeg ook niet dat ze het zelfde doen wat BH doet. Ik vraag dat juist. Want deze set lijkt daar op. That’s it.
Ik zou t zonde vinden want volgens mij kunnen ze wel beter.


Doen ze normaal niet echt. Denk dat het in dit geval echt met het festival te maken heeft, aanpassing aan het publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Parvuz schreef:
Ik zeg ook niet dat ze het zelfde doen wat BH doet. Ik vraag dat juist. Want deze set lijkt daar op. That’s it.
Ik zou t zonde vinden want volgens mij kunnen ze wel beter.


Doen ze normaal niet echt. Denk dat het in dit geval echt met het festival te maken heeft, aanpassing aan het publiek.

Aaah oke! Dit zal dan wel zo'n festival zijn waar ze op het hoofdpodium staan met Afrojack etc.
Kijk, dit is normaal antwoorden op mijn vraag. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ mods, is het IP adres van pedaalemre destijds ook gecheckt tijdens de SZP-gate?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 08:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
@ mods, is het IP adres van pedaalemre destijds ook gecheckt tijdens de SZP-gate?


Nah, snap de gedachte achter Parvuz z'n opmerking wel, maar als ik vind dat er nog een kilometers lang grijs gebied ligt tussen de maat waarin SZP het doet en Brennan Heart, verdedig ik ze gewoon. Wat is er overgebleven van een eigen mening mogen hebben zonder dat er zo op gehapt moet worden :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje Brennan Heart achtig ja

Headhunterz draaide dit trouwens
https://www.1001tracklists.com/tracklis ... 08-09.html
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle