Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 19:09 

Hardtraxxer

Stephanie @ X-Qlusive Italy
http://www.podtrac.com/pts/redirect.mp3 ... phanie.mp3
http://www29.zippyshare.com/v/66664142/file.html

Tracklist:
01. Stephanie - Sicknite
02. Alpha² - Unleashed
03. Stephanie - Black High Heels (Amazed Remix)
04. Ran-D - Feel My Fire
05. Stephanie - Dresspunk
06. Bioweapon - Eternal Vision
07. Activator & MC Apster - Threat To Our Existence
08. Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight (Alpha² Remix)
09. TNT - Second Match
10. Gunz For Hire - Evolution Complete
11. Revolutionz - Darkness
12. Alpha² - Kick Back
13. Stephanie – Underneath (Bioweapon Remix)
14. Max Enforcer - Gold (Bioweapon Remix)
15. Ran-D & Adaro - Under Attack

:woot: :bomb: ..except for Gold at the end ..too mellow for this set :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 19:35 

Hardtraxxer

Nummertje 6. Interesting. Leuke pitch ook :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 19:42 

Hardtraxx Veteran

op Gold remix na dan heeft ze er nog een redelijk harde set van gemaakt, gaat mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 19:55 

Hardtraxx Crew

Zij draaide de originele Unleashed?? Respect zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 21:02 

Hardtraxxer

Hoe heet 6 ook alweer...
bizar snel gepitchte set trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 21:02 

Hardtraxxer

Citaat:
6. Bioweapon - Eternal Vision
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:18 

Hardtraxx Elite

Q-Dominic schreef:
Hoe heet 6 ook alweer...

Wat wil je als Zatox op 159 bpm eindigd ;-)
03 is trouwens Amazed Remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:24 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:
Q-Dominic schreef:
Hoe heet 6 ook alweer...

Wat wil je als Zatox op 159 bpm eindigd ;-)
03 is trouwens Amazed Remix!

Best wel oncollegiaal als ik zo vrij mag zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:36 

Hardtraxx Veteran

Toch nog Under Attack er in, had ik niet verwacht :) Enige positieve helaas als ik de rest zie, doet me verder niks..

EDIT:

Wooooooooooot echt ziek snel gepitcht :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:22 

Hardtraxx Veteran

Mixen gaat echt nergens over. De vocals uit BHH lijken me wel van toepassing :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 09:48 

veel beter dan dat ik verwacht had! maarja dat gepitch gaat helemaal nergens over
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 11:45 

Donateur

Dramatisch gemixt.. wat doet zo'n mens op een feest al dit :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

1 woord:

TRIEST
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 11:53 

Hardtraxx Addict

Tempo ligt me veeeeeel te hoog, niet verder luisteren :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 11:59 

Hardtraxxer

wootum schreef:

Is niet het origineel...

Khadber schreef:
Best wel oncollegiaal als ik zo vrij mag zijn.

Maar misschien dat ze door deze reden wel een 'hardere' set dan normaal heeft neer gezet.. In dat geval kan ik Zatox alleen maar applaudiseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 12:31 

Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
Maar misschien dat ze door deze reden wel een 'hardere' set dan normaal heeft neer gezet.. In dat geval kan ik Zatox alleen maar applaudiseren.

Nee, want in de planning stond al een rauwere set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 13:32 

Hardtraxx Veteran

158 a 159 bpm, de tering dat vind ik zelfs iets te vlot voor de tracks die in dit setje zijn gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 13:46 

Hardtraxx Veteran

Oke ik moet hier echt ff uitgebreid op reageren.

Stephanie - RAW SET!!!

Ik spot 1 écht rauwe track en een hoop medium hard werk. Ze hoeft van mij geen uur Chris One en Thera te draaien maar noem het dan geen raw set. Ook een prestatie om als je op 159 bpm draait maar 15 nummers in een uur te draaien. Ik haal er zelf al 18 en dan draai ik op normaal bpm en mix ik niet overdreven snel door. BPM is trouwens niet om aan te horen.. alle kracht verdwijnt uit de nummers. Volgens mij heeft ze de woorden RAW en FAST verwisseld. Opbouw is ook verre van logisch.

Verder het mixwerk:

Overgang naar Unleashed: ik hoor geen mix alleen een fader switch
Overgang naar Black High Heels: loopt ernaast en uit de maat. (ze houdt 16 beats over) Noem het ook niet echt een mix, weer een laffe faderswitch
Overgang naar Feel My Fire: mix loopt er wel op maar het klinkt zo facking lelijk. Ze zou haar equalizers eens moeten gebruiken. duurt ook veel te lang deze mix. Wederom matig dus. Wat een grafplaat trouwens. MC DV8 komt ook nog interessant doen in de break, blegh.
Overgang naar Dresspunk: Ligt er weer langs, ze killt FMF te vroeg, kortom een mix waar ik als amateur DJ om zou janken, zij doet het in de HMH. Nu al 2 mixen die er volledig naast zitten en het BPM van ieder nummer is gelijk.. vraag me toch af hoe je dat voor elkaar krijgt.
Overgang naar Eternal Vision: Ze killt de oude plaat bij de bass switch oftewel weer te vroeg, ze heeft hem weer niet op het goede moment ingecued want ze ligt er weer 16 beats langs. Verder passen de tracks ook niet bij elkaar maar laat ik daar nog maar niet over beginnen aangezien ze de basics amper onder de knie heeft. En wat doet deze track in een RAW set?
Overgang naar Threat To Our Existence: Mwoah deze kan er eigenlijk wel mee door. Wat een klotenummer trouwens weer... Kan ze echt niks beters bedenken? Kan me niet voorstellen dat het publiek hier enthousiast op reageerde. Ik zou allang weg zijn gelopen.
Overgang naar Tonight: WTF? ze gooit hem er weer op een belachelijk moment in en realiseert zich dat ook. Dan besluit ze TTOE maar langzaam uit te faden terwijl de intro van Tonight nog lang niet afgelopen was. Heeft ze dan echt geen idee hoe die nummers zijn opgebouwd?
Overgang naar Second Match: Ze doet een mid-intro mix, althans volgens mij. Ken de intro van dit nummer nit zo goed. Opzich passen de nummers erg goed bij elkaar met die 2 screeches maar de uitvoering is weer erg matig. Het duurt lang voor ze begint met mixen en hij ligt er wederom naast.
Overgang naar Evolution Complete: Weer 16 beats erlangs. Zou ze het erom doen? Het is echt niet vet om dat te doen. Verder ook weer geen bijzondere mix, maar deze viel nog wel mee, heb ze dit setje al slechter gehoord.
Overgang naar Darkness: Duurt erg lang, weer laf ingecued op het begin van de outro zodat de mix 4 blokjes duurt waarin er niks gebeurd. Ze mixt hem ook niet echt smooth in dus wederom geen goed gebruik van de equalizers
Overgang naar Kick Back: Had ze veel meer mee kunnen doen, ze killt de bass halverwege de mix en later fade ze de rest van de outro ook al weg terwijl je dit nummer juist lekker door kan mixen. Verder was hij niet heel slecht
Overgang naar Underneath: Ligt er weer langs en wordt niet gecorrigeerd. Wederom een rare timing. Volgens mij heeft ze hem na 8 beats ingecued. Het wordt slechter en slechter. Je HOORT dat toch? Onbegrijpelijk.
Overgang naar Gold: Loopt er ook een klein beetje langs. Niet strak in ieder geval. Verder vrij lompe mix. Ze is gewoon nog niet goed genoeg om een fatsoenlijke afmix te maken en nummers gewoon strak op elkaar over te mixen.
Overgang naar Under Attack: Duurt lang maar dat had ik allang verwacht. Stel je voor dat je wat verderop een cuepoint maakt. Dan ineens killt ze de bass van Gold en klinkt het weer zo lelijk. Totaal niet soepel gemixt terwijl je met under attack toch echt wel wat kan doen.

Al met al een erg zwakke mix, nauwelijks een fatsoenlijke overgang gehoord. Laat staan een mix waarvan je zegt wow die was vet en gewaagd!
Zeer zwakke DJ. Tracklist is niet RAW, opbouw had veel beter gekund én gemoeten.
Ze heeft nog een lange weg te gaan voordat ze echt een fatsoenlijke dj is. Dan heb ik het nog niet eens over tempo in je set krijgen door een keer wat sneller door te mixen, verrassende mixen te maken, gewaagde overgangen te proberen, mid-intro mixjes te maken, teasen etcetera.

Mijn vraag aan Q-Dance: WAT DOET STEPHANIE DAAR OP DAT PODIUM??? Staat ze er nou echt om haar tieten of wat? Waarom wordt zij in vredesnaam geboekt als ze nit kan draaien? Dit is echt niet veel beter dan Gostosa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 14:32 

Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Dikke mega lap tekst

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 15:36 

Hardtraxxer

Jezus, dit ga ik niet eens lezen haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 16:17 

Hardtraxx Veteran

GT500eleanor schreef:

reageer dan ook niet koekert!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 16:26 

Hardtraxx Newbie

Ze moest het tempo wel omhoog gooien aangezien Zatox met 159 BPM eindigde.

Al met al in de zaal van de HMH klinkte het in ieder geval als een lekkere rag set
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 16:30 

Hardtraxx Veteran

GT500eleanor schreef:

Hij heeft wel 100% gelijk. Dat Q-Dance dit nog durft uit te zenden. Ik verwacht dat de HMH opnieuw een graftombe wordt voor een vrouwelijke producer/DJ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 16:31 

Hardtraxx Crew

Brainweavers schreef:
wootum schreef:

Is niet het origineel...

Ja had het al gehoord ja :( Verder ligt het bpm wel echt hoog voor dit soort nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 22:49 

Hardtraxxer

GT500eleanor schreef:

hij heeft wel gelijk :)

dikke + voor dwerg :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 00:38 

Hardtraxx Veteran

Je zegt het nog mooier en gedetailleerder dan ik het dacht en daarvoor bedank ik je, Gangsterdwerg! :worship:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle