Vond ik niet. Ging in 1x 10 stappen harder dan Pavelow, daarnaast beroerd gemixed...wrote:Was na Pavelow wat mij betreft gewoon een prima opbouw aan de avond. Minder standaard dan ik had verwacht en die Showtek tracks knalden nog aardig.
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Wij kwamen halverwege aankakken niet veel van mee gekregen. TL was te verwachten.
De opbouw is echt weer typisch Stephanie, namelijk verkeerd om (heeft TBY ook wel eens een handje van). Tempo was langzaam en het mixwerk was ook heul traag, maar aangezien ze de eerste hardstyle-act was die avond was het best te doen. Tracks die ze draaide knalden over het algemeen wel lekker door, weinig tracks met lange en vervelende breaks iig. Bazooka Girl was zowat de enige. Showtek nummers deden het goed 
IIk vond het showtek nummer prima te doen inderdaad. Ik baalde alleen van het trage mixwerk, ik wachte eigenlijk
nog op het nummer 'hardbass'. Toen breakbeat junky werd gedraaid zeiden een paar jongens achter me, je kan wel merken
dat dit showtek is, achterlijk nummer :')
nog op het nummer 'hardbass'. Toen breakbeat junky werd gedraaid zeiden een paar jongens achter me, je kan wel merken
-
R
- 6 posts member since 2009
- last seen Nov 2011
wrote:Sorry mensen, maar luister dit via de radio en vond hem echt wel goed meevallen!
live was hij veel beter :p
Hardbass is van Daluciawrote:IIk vond het showtek nummer prima te doen inderdaad. Ik baalde alleen van het trage mixwerk, ik wachte eigenlijk
-
G
iddwrote:Hardbass is van Daluciawrote:IIk vond het showtek nummer prima te doen inderdaad. Ik baalde alleen van het trage mixwerk, ik wachte eigenlijk
Ik vond het best een fijn setje, maar verre van geweldig.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ik vond dit egt niks vergeleken met de set van PP wat een helden set was datwrote:Ik vond het best een fijn setje, maar verre van geweldig.
-
BHardtraxxer
- 78 posts member since 2009
- last seen Dec 2010
Nee sorry, dit trekt mij dus echt totaal niet om te downloaden.
Zonde, had denk ik veel meer ingezeten...
Zonde, had denk ik veel meer ingezeten...