Andromeda schreef:
Die setjes luister ik ook wel eens. Ik waardeer ook je mixwerk en je inzet, maar ook dat vind ik nooit heel bijzonder.
Tja, dat zijn niet live gemixte setjes, dus ik snap dat het mixwerk vaak niet aanwezig is. Ik doe het voor m'n eigen plezier omdat ik erop de een of andere manier toch aan begin als ik achter de computer zit (passie voor de muziek denk ik). Recentelijk dj gear aangeschaft dus nou flink daar mee aan het oefenen en dat zal je terug zien in de MXN serie. Natuurlijk leer ik eerst liever de bekendere nummers mixtechnisch kennen voordat ik overschakel op de minder bekende platen, dat zie je terug in mijn recentere setjes.
Andromeda schreef:
Het zijn altijd hele vette tracks, maar ik vind het ook leuk om nieuwe nummers te ontdekken tijdens het luisteren van een setje. Ik luister veel liever een setje waar ik amper iets van ken zo kan ik misschien sommige goede tracks aan mijn collectie toevoegen.
Mijn mixjes zijn vaak ook gemaakt met de intentie om mensen tussen alle raw/mainstream hardstyle setjes hier uitvlucht te bieden en met (nieuwe) oude muziek kennis te leren maken. Jij zit echter al een niveau hoger, jij kent die platen al. Mijn setjes zijn denk ik dus niet bedoelt voor jouw (doelgroep).
Andromeda schreef:
Dit gaat overigens niet alleen over jou. Jij hebt meestal nog redelijk originele sets, maar het is algemeen heel standaard.
Het is inderdaad dramatisch tegenwoordig ja.
Andromeda schreef:
Die sets heb ik inderdaad geluisterd om wat nieuwe muziek te leren kennen, top.