Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 21:31 

Download Stainless Steel @ Mindset DJ Contest:

https://www.facebook.com/StainlessSteelNL?ref=bookmarks

Tracklist:
01. Davide Sonar - Natural
02. Noisecontrollers - Astral
03. D-Block & S-te-Fan - Take me There
04. Headhunterz - Megasound
05. Noisecontrollers - So High
06. Pavo - Communicate
07. Stainless Steel - The Showtek Mash-up
08. The Hose - I Survived w/ D-Block & S-te-Fan - Kingdom
09. Fransesco Zeta - Fairyland
10. The Viper & G-Town Madness - Here it Comes (D-Block & S-te-Fan Remix)
11. Max Enforcer & Frontliner - On the Go

Voor uw luisterplezier
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 23:02 

Hardtraxx Veteran

Tracklist is erg lekker, en snap dat je bij een mixcontest wilt laten zien dat je goed kan mixen, maar je bent in mijn ogen teveel bezig. Ik kan anders zo lekker wegdromen bij so high, maar erger me er nu teveel aan dat je al met de andere plaat bezig bent.
Luister dus helaas niet zo lekker weg als ik had gehoopt.

Als je deze tracklisten gewoon draait (zoals ik in je mixjes gewend bent) komt er vanzelf iemand die ziet hoe geniaal die oude plaatjes zijn en word je gewoon uitgekozen. Keep up the good work :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 14:00 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Tracklist is erg lekker, en snap dat je bij een mixcontest wilt laten zien dat je goed kan mixen, maar je bent in mijn ogen teveel bezig. Ik kan anders zo lekker wegdromen bij so high, maar erger me er nu teveel aan dat je al met de andere plaat bezig bent.
Luister dus helaas niet zo lekker weg als ik had gehoopt.

Als je deze tracklisten gewoon draait (zoals ik in je mixjes gewend bent) komt er vanzelf iemand die ziet hoe geniaal die oude plaatjes zijn en word je gewoon uitgekozen. Keep up the good work :thumbup:

Mee eens, het is leuk, maar je moet het niet continu doen. En inderdaad bij So High was die tease van Communicate misplaatst. Ik heb ook wel goede gehoord hoor. Eigenlijk is het teasen van vocals over het algemeen de enige vorm van teasen met toegevoegde waarde, vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 14:58 

Haha en het is ook nooit goed he :P.

Inderdaad in een iets te actieve bui opgenomen. Deze platen ken ik gewoon verdomd goed en met wat hot cue's erbij is het helemaal feest. Als je eenmaal aan het dj'en bent n het gaat lekker heb je niet zo snel door dat je het voor andere misschien af doet.

Afijn, dit soort lijstjes doen het altijd wel fantastische hier in de omgeving en Mindset is hier 2 steenworpen vandaan en qua visie op hardstyle wat betreft oude kneitertjes is daar amper verschil te bekennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 18:03 

Hardtraxx Elite

Je laat duidelijk zien dat je kunt mixen. Maar wat de rest ook zegt, ik geniet net zo lief tracks zonder dat irritante teasen. Op sommige momenten is het echt een toevoeging, Adaro is daar een meester in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 16:13 

Dank u voor het commentaar
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle