kegel77w schreef:
Broken Balance schreef:
Al die nieuwe platen, geweldig. Vind Explosions alleen flink tegenvallen, heeft niet zo veel met Vazard te maken imo.
Kan me inderdaad wel vinden in Explosions, al vind ik het wel een hele gave plaat. Maar hij valt wel een beetje buiten het album qua stijl. Verder allemaal top platen met als uitschieters Endless Path en Dream or Memories
Past juist wel op het album, aangezien hij bij het hoofdstuk 'Amusement' staat. En amuserend is hij zeker, een chaos aan kicks, grappige vocals en een leuk simpel melodietje. Doet mij ook wel aan Let's Get Weird denken.