Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download SpoonCast #018 - Vazard:


Tracklist:
00:00 | 01. Tat & Zat - Gold
02:57 | 02. Delete - Take it Back
05:25 | 03. Mind Dimension, Vazard & The Wicked - Perfect Abomination
08:58 | 04. Genox - DOOM
12:10 | 05. The Purge & Unkind - Fight The Power
- Chapters of the Mind: Sneak Peak -
15:31 | 06. Vazard - Dreams or Memories
19:26 | 07. Vazard & Rachzilla - Musicbox 2.0
23:05 | 08. Vazard - Anxiety Crash
26:55 | 09. Vazard & Rooler - Endless Path
29:55 | 10. Vazard & Delete - Explosions
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 21:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze gaat nu meteen aan :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 21:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Vazard & Delete - Explosions en haal deze tekst weg -

Rare titel zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Helicaze schreef:
Vazard & Delete - Explosions en haal deze tekst weg -

Rare titel zeg

Foutjee
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 21:46 
 
Hardtraxxer

Dreams or Memories is echt fucking vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 21:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bizar vette platen! :worship: :surrender:

Sfeer weet hij zo fenomenaal te verwerken en alles is ook heerlijk divers. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 21:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuck man Anxiety Crash is in HQ nog 1028484920x keer vetter. Wat zijn die andere tracks ook bizar goed zeg. Die vocals in Endless Path ook :cry: , schitterend gewoon. Ik ga er nu wel wat tegen hun schenen schoppen door te zeggen dat dit qua sfeer los over B-Front heen gaat. Maar fuck it, voor mij is het gewoon zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Fuck man Anxiety Crash is HQ nog 1028484920x keer vetter. Wat zijn die andere tracks ook bizar goed zeg. Die vocals Endless Path ook :cry: , schitterend gewoon. Ik ga er nu wel wat tegen hun schenen schoppen door te zeggen dat dit qua sfeer los over B-Front heen gaat. Maar fuck it, voor mij is het gewoon zo!

Komen van deze plaat.

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 22:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk om die in een hardstyle track te gebruiken :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 22:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch niet normaal dit.... :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver wat is Endless Path vet zeg. Die vocals passen echt perfect bij die plaat. Mid intro sounds zijn ook echt heel ziek en melo in de climax is natuurlijk helemaal goud. Een van de vetste raw platen van de afgelopen tijd. Rest mag er ook wezen :loving:. Hype voor het feest is al aanwezig

Dreams or Memories heb ik nog niet zoveel mee alleen maar misschien komt dat nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zojuist het Chapters of the Mind gedeelte geluisterd. De tering wat vet. Dreams or Memories :worship: Endless Path en Anxiety Crash in HQ :worship: Dit gaat zo’n dik album worden, echt enorm hyped hiervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 23:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze gaat morgen gelijk aan! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 00:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Godverdomme wat wordt dat album vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 00:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Al die nieuwe platen, geweldig. Vind Explosions alleen flink tegenvallen, heeft niet zo veel met Vazard te maken imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 09:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vanmorgen even een paar minuten de tijd gehad in de auto om te luisteren. Dus meteen even naar nummertje 8 en 9 gegaan. Godverdomme wat vet :cry: . Vanmiddag in de auto terug even heel de set beluisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 11:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Al die nieuwe platen, geweldig. Vind Explosions alleen flink tegenvallen, heeft niet zo veel met Vazard te maken imo.


Kan me inderdaad wel vinden in Explosions, al vind ik het wel een hele gave plaat. Maar hij valt wel een beetje buiten het album qua stijl. Verder allemaal top platen met als uitschieters Endless Path en Dream or Memories
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Allemaal vette tracks :D en gvd die eerste climax van Endless Path :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Broken Balance schreef:
Al die nieuwe platen, geweldig. Vind Explosions alleen flink tegenvallen, heeft niet zo veel met Vazard te maken imo.


Kan me inderdaad wel vinden in Explosions, al vind ik het wel een hele gave plaat. Maar hij valt wel een beetje buiten het album qua stijl. Verder allemaal top platen met als uitschieters Endless Path en Dream or Memories


Ik vind Explosions dan weer wel heel vet. Die verschillende kicks en die lyrics geven echt veel drive. Vind het vooral een beetje wat van beide (misschien iets meer delete ja, maar vind het niet storend). Qua chaos en gekkigheid vind ik dit een beetje richting Let's Get Weird gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Broken Balance schreef:
Al die nieuwe platen, geweldig. Vind Explosions alleen flink tegenvallen, heeft niet zo veel met Vazard te maken imo.


Kan me inderdaad wel vinden in Explosions, al vind ik het wel een hele gave plaat. Maar hij valt wel een beetje buiten het album qua stijl. Verder allemaal top platen met als uitschieters Endless Path en Dream or Memories

Past juist wel op het album, aangezien hij bij het hoofdstuk 'Amusement' staat. En amuserend is hij zeker, een chaos aan kicks, grappige vocals en een leuk simpel melodietje. Doet mij ook wel aan Let's Get Weird denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
kegel77w schreef:
Broken Balance schreef:
Al die nieuwe platen, geweldig. Vind Explosions alleen flink tegenvallen, heeft niet zo veel met Vazard te maken imo.


Kan me inderdaad wel vinden in Explosions, al vind ik het wel een hele gave plaat. Maar hij valt wel een beetje buiten het album qua stijl. Verder allemaal top platen met als uitschieters Endless Path en Dream or Memories

Past juist wel op het album, aangezien hij bij het hoofdstuk 'Amusement' staat. En amuserend is hij zeker, een chaos aan kicks, grappige vocals en een leuk simpel melodietje. Doet mij ook wel aan Let's Get Weird denken.


Oh had Amusement helemaal over t hoofd gezien. In dat geval past die er wel prima bij inderdaad. Is zeker een typisch Vazard en Delete plaatje. Pakte me ook vrijwel meteen op Fatality, al die kicks. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Past juist wel op het album, aangezien hij bij het hoofdstuk 'Amusement' staat. En amuserend is hij zeker, een chaos aan kicks, grappige vocals en een leuk simpel melodietje. Doet mij ook wel aan Let's Get Weird denken.

Precies dit. :yes: Ook weer eens leuk om een plaat van beide heren in de 'vrolijke' stijl van Let's Get Weird te hebben, aangezien hun andere collabs vrijwel allemaal redelijk duister zijn.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle