Active topics in Hardstyle

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 15 hours ago
Download SpoonCast #018 - Vazard:
View on SoundCloud

Tracklist:
00:00 | 01. Tat & Zat - Gold
02:57 | 02. Delete - Take it Back
05:25 | 03. Mind Dimension, Vazard & The Wicked - Perfect Abomination
08:58 | 04. Genox - DOOM
12:10 | 05. The Purge & Unkind - Fight The Power
- Chapters of the Mind: Sneak Peak -
15:31 | 06. Vazard - Dreams or Memories
19:26 | 07. Vazard & Rachzilla - Musicbox 2.0
23:05 | 08. Vazard - Anxiety Crash
26:55 | 09. Vazard & Rooler - Endless Path
29:55 | 10. Vazard & Delete - Explosions
Last edited by Helicaze on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Deze gaat nu meteen aan :drool:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Helicaze wrote:Vazard & Delete - Explosions en haal deze tekst weg -
Rare titel zeg
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
Pommer wrote:
Helicaze wrote:Vazard & Delete - Explosions en haal deze tekst weg -
Rare titel zeg
Foutjee
M
Hardtraxxer
211 posts member since 2017
last seen Feb 2024
Dreams or Memories is echt fucking vet :drool:
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 15 days ago
Bizar vette platen! :worship: :surrender:

Sfeer weet hij zo fenomenaal te verwerken en alles is ook heerlijk divers. :drool:
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Fuck man Anxiety Crash is in HQ nog 1028484920x keer vetter. Wat zijn die andere tracks ook bizar goed zeg. Die vocals in Endless Path ook :cry: , schitterend gewoon. Ik ga er nu wel wat tegen hun schenen schoppen door te zeggen dat dit qua sfeer los over B-Front heen gaat. Maar fuck it, voor mij is het gewoon zo!
Last edited by Jonas on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
Jonas wrote:Fuck man Anxiety Crash is HQ nog 1028484920x keer vetter. Wat zijn die andere tracks ook bizar goed zeg. Die vocals Endless Path ook :cry: , schitterend gewoon. Ik ga er nu wel wat tegen hun schenen schoppen door te zeggen dat dit qua sfeer los over B-Front heen gaat. Maar fuck it, voor mij is het gewoon zo!
Komen van deze plaat.

View on YouTube
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Heerlijk om die in een hardstyle track te gebruiken :)!
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Toch niet normaal dit.... :worship:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Godver wat is Endless Path vet zeg. Die vocals passen echt perfect bij die plaat. Mid intro sounds zijn ook echt heel ziek en melo in de climax is natuurlijk helemaal goud. Een van de vetste raw platen van de afgelopen tijd. Rest mag er ook wezen :loving:. Hype voor het feest is al aanwezig

Dreams or Memories heb ik nog niet zoveel mee alleen maar misschien komt dat nog
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Zojuist het Chapters of the Mind gedeelte geluisterd. De tering wat vet. Dreams or Memories :worship: Endless Path en Anxiety Crash in HQ :worship: Dit gaat zo’n dik album worden, echt enorm hyped hiervoor.
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Deze gaat morgen gelijk aan! :yay:
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Godverdomme wat wordt dat album vet :worship:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Al die nieuwe platen, geweldig. Vind Explosions alleen flink tegenvallen, heeft niet zo veel met Vazard te maken imo.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Vanmorgen even een paar minuten de tijd gehad in de auto om te luisteren. Dus meteen even naar nummertje 8 en 9 gegaan. Godverdomme wat vet :cry: . Vanmiddag in de auto terug even heel de set beluisteren.
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
Broken Balance wrote:Al die nieuwe platen, geweldig. Vind Explosions alleen flink tegenvallen, heeft niet zo veel met Vazard te maken imo.
Kan me inderdaad wel vinden in Explosions, al vind ik het wel een hele gave plaat. Maar hij valt wel een beetje buiten het album qua stijl. Verder allemaal top platen met als uitschieters Endless Path en Dream or Memories
Hardtraxxer
271 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Allemaal vette tracks :D en gvd die eerste climax van Endless Path :worship: :worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 18 hours ago
kegel77w wrote:
Broken Balance wrote:Al die nieuwe platen, geweldig. Vind Explosions alleen flink tegenvallen, heeft niet zo veel met Vazard te maken imo.
Kan me inderdaad wel vinden in Explosions, al vind ik het wel een hele gave plaat. Maar hij valt wel een beetje buiten het album qua stijl. Verder allemaal top platen met als uitschieters Endless Path en Dream or Memories
Ik vind Explosions dan weer wel heel vet. Die verschillende kicks en die lyrics geven echt veel drive. Vind het vooral een beetje wat van beide (misschien iets meer delete ja, maar vind het niet storend). Qua chaos en gekkigheid vind ik dit een beetje richting Let's Get Weird gaan.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 12 days ago
kegel77w wrote:
Past juist wel op het album, aangezien hij bij het hoofdstuk 'Amusement' staat. En amuserend is hij zeker, een chaos aan kicks, grappige vocals en een leuk simpel melodietje. Doet mij ook wel aan Let's Get Weird denken.
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
Chroman wrote:
kegel77w wrote:
Past juist wel op het album, aangezien hij bij het hoofdstuk 'Amusement' staat. En amuserend is hij zeker, een chaos aan kicks, grappige vocals en een leuk simpel melodietje. Doet mij ook wel aan Let's Get Weird denken.
Oh had Amusement helemaal over t hoofd gezien. In dat geval past die er wel prima bij inderdaad. Is zeker een typisch Vazard en Delete plaatje. Pakte me ook vrijwel meteen op Fatality, al die kicks. :drool:
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Chroman wrote:Past juist wel op het album, aangezien hij bij het hoofdstuk 'Amusement' staat. En amuserend is hij zeker, een chaos aan kicks, grappige vocals en een leuk simpel melodietje. Doet mij ook wel aan Let's Get Weird denken.
Precies dit. :yes: Ook weer eens leuk om een plaat van beide heren in de 'vrolijke' stijl van Let's Get Weird te hebben, aangezien hun andere collabs vrijwel allemaal redelijk duister zijn.