Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 20:48 

Artiest

Download SpoonCast #005 - Mind Dimension:

YouTube voor de liefhebbers

Tracklist:
00:00 | 01. Warface - Cosmic Sin
03:10 | 02. Mind Dimension & Rooler - Nothing
06:18 | 03. The Purge - I Gotta Maintain
09:38 | 04. Vyral - Gripless
11:58 | 05. Main Concern - Ultimate Reality
14:15 | 06. Vazard - Fall
16:43 | 07. Main Concern - Thug Cookies
19:59 | 08. Activator - The CC Flow (Mind Dimension & Unkind Remix)
22:39 | 09. Main Concern, Malice & Mind Dimension - Waiting 4
25:34 | 10. Nutty T vs. Vazard & Delete - The Reaper (Mrotek & The Wicked Remix)
28:12 | 11. Mind Dimension - Haters
30:57 | 12. Mind Dimension & The Purge - Roll Up
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 21:43 

Hardtraxx Veteran

Het idee achter SpoonCast is erg leuk, maar de uitvoering in mijn ogen minder.
Net zoals de tracklist weer, geen promo's... Al zitten er wel een paar leuke tracks tussen..
Had op zijn minst Humble Bootleg wel verwacht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 22:08 

Hardtraxx Veteran

Ik had ook wel verwacht/gehoopt dat er tenminste één promo in zou zitten. Hij heeft aardig wat nieuwe tracks liggen al. Vind het verder ook jammer dat de podcast steeds maar een half uur is. Dat lijdt gewoon tot "standaard" lijstjes, wat in deze episode ook wel goed terug te zien is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 22:44 

Hardtraxx Veteran

Eens met bovenstaande comments.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 07:34 

Artiest

We hebben destijds wel discussie gehad over mixjes van een half uur, maar naar ons idee is een uur behoorlijk lang voor een livestream. Of zouden jullie ook gewoon om de week een uur lang intunen? Het concept ontwikkelt zich verder nog wel rustig door tho, dus feedback is altijd welkom, waar mogelijk verwerk ik 't! :)

Wel proberen we ons schedule voor de toekomst zo ingericht te krijgen dat 't enigszins aansluit op het release schema en dus ruimte biedt voor wat promo's :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 10:09 

Hardtraxx Veteran

D-Verze schreef:
We hebben destijds wel discussie gehad over mixjes van een half uur, maar naar ons idee is een uur behoorlijk lang voor een livestream. Of zouden jullie ook gewoon om de week een uur lang intunen? Het concept ontwikkelt zich verder nog wel rustig door tho, dus feedback is altijd welkom, waar mogelijk verwerk ik 't! :)

Wel proberen we ons schedule voor de toekomst zo ingericht te krijgen dat 't enigszins aansluit op het release schema en dus ruimte biedt voor wat promo's :)

Als ik nog een puntje van feedback mag geven, ik zie hier aardig wat tracks terugkomen die al in eerdere spooncasts gezeten hebben. Als je ervoor kiest om maar een half uur te doen, zorg er dan ook voor dat de tracklist in ieder geval uniek is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 11:27 

Hardtraxx Veteran

Je zou het natuurlijk ook nog eerst naar drie kwartier kunnen oprekken. Maar als je zeker weet dat er 2 of 3 promo's inzitten iedere aflevering zul je sneller bereid zijn om het helemaal af te luisteren/kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 18:18 

Hardtraxx Elite

Een half uur is op zich prima als je het op wekelijke basis uitvoert. Tracklist van deze EP is ook goed, maar ik had inderdaad gehoopt op minimaal één promo waardoor deze zich helaas niet echt onderscheidt voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 19:27 

Hardtraxx Elite

Is Fall eigenlijk al uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 19:43 

Hardtraxx Veteran

immuunm schreef:

Al bijna twee jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 19:54 

Hardtraxx Elite

MelvinFR schreef:
immuunm schreef:

Al bijna twee jaar.

Ben niet zo op de hoogte meer van alle releases. Toch maar weer even in verdiepen! :D
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle