Fijn lijstje, alleen vraag ik mij af waarom je van Strike naar Househeads gaat?
Ik kan euphoric>raw>euphoric>raw wel waarderen, alleen zie ik het niet zo vaak bij andere dj's omdat het meestal van 'zacht' naar harder gaat! Dus weet ik niet of andere mensen het misschien minder vet vinden. Ik vind het iig prima. Lekker lijstje
Dit is een rerun van mijn set op Pandora Festival Ik koos Strike als bekende opener om de zaal beetje in gang te krijgen, en vond househeads er wel na passen. Ik begrijp je opmerking, maar ik switch wel graag als de stijlen niet al te ver uit elkaar liggen
Dit is een rerun van mijn set op Pandora Festival Ik koos Strike als bekende opener om de zaal beetje in gang te krijgen, en vond househeads er wel na passen. Ik begrijp je opmerking, maar ik switch wel graag als de stijlen niet al te ver uit elkaar liggen
Is prima toch, merkte het op omdat het 'gebruikelijk' (fuck dat woord trouwens ) niet veel voorkomt!