Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 21:24 

Hardtraxx Veteran

Sonic Devastation - Minus is More DJ Contest

Met deze mix nemen wij deel aan de Minus is More contest, de mix mocht volgens de contest voorwaarden max. 30 minuten duren. Zitten aardig wat gewaagde overgangen tussen die toch wel voor de nodige drive zorgen, hier en daar worden nog wat tracks geteased die niet gedraaid worden. Zijn zelf heel erg tevreden over het resultaat van de mix! :)

Als je hem meeneemt en geluisterd hebt laat dan zeker nog wat van je horen, commentaar is altijd leuk!

Tracklist:
01. Zany Ft. DV8 - Distorted (B-Front Remix)
02. Crypsis - Damned
03. D-Block & S-Te-Fan ft. High Voltage - Shiverz
04. Luna & E-Force - Shade of the Night
05. Chain Reaction - Answers
06. Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
07. The Machine - Times Like These
08. Tatanka - Don't Move (Crypsis Remix)
09. The R3bels - Pattern 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 13:16 

Hardtraxx Veteran

Vette mix! Ik houd wel van je gewaagde overgangen. De een klinkt beter dan de ander, maar dat hoeft de pret niet te drukken. Die tracks die je niet in de mix gebruikt, maar wel ff teased ook heel nice. STRIKE!
Answers naar Dark Symphony was wel iets te druk imo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 21:10 

Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
Vette mix! Ik houd wel van je gewaagde overgangen. De een klinkt beter dan de ander, maar dat hoeft de pret niet te drukken. Die tracks die je niet in de mix gebruikt, maar wel ff teased ook heel nice. STRIKE!
Answers naar Dark Symphony was wel iets te druk imo ;)

Thanks! De mix van Answers naar Dark Symphony was ook iets té vlot, had Answers achteraf gezien beter een paar maten later gestart, de bassswitch haalt nu te veel kracht weg en het klinkt wat te druk zoals je zelf zegt.

En mooi om te horen dat de extra teases van andere tracks goed uitgepakt hebben, heb daar bij deze mix namelijk expres wat meer mee gedaan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 22:01 

Donateur

Ik geef m ook even een luister beurt ;). En alvast succes me de contest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 00:48 

Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:
Ik geef m ook even een luister beurt ;). En alvast succes me de contest!

Danke, laat me weten wat je er van vond Lorenz! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 00:51 

Hardtraxx Veteran

Je hoeft van mij mixtechnisch geen feedback te verwachten, maar ik ga hem wel ff luisteren, heerlijke tracklist dat wel en ben wel benieuwd naar het teasen, dat gebeurt bijvoorbeeld op een feest bijzonder weinig heb ik het idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 13:32 

Hardtraxx Addict

Heerlijk lijstje :)!! Alleen vind ik de overgang van Masterclass naar Answers een beetje rommelig/druk. Voor de rest zit het goed in elkaar hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 13:40 

Donateur

Waarom doe je van 01 > 02 niet wat meer mid houden van je eerste nummer zodat die vocal wat beter te horen is? Nu hoor je hem echt op fluisterstand dan heeft het ook weinig zin vind ik altijd? Strike tease vind ik wel vet gedaan alleen had sluit hij net niet helemaal aan, misschien was unpredictable beter geweest.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle