Ik luister m! Leuk lijstje, wel jammer van Do You Want Heavy want dat is me toch een schijtplaat...

Eerste mix is dikke prima! Lekker getimed, kon het makkelijk hebben. Tweede mix naar Blame it on the music is ietsje minder. De tease die je maakt is leeg en haalt het tempo uit Soul Train. Als je bij 1 plaat niet moet teasen dan is het die, die synth en sfeer moet je clean houden. Dat geldt dan ook voor de mix, je maakt een switch waar ik m liever iets later, of zelfs niet had gehad. Tis niet dat die bassline van BiotM zo ontzettend vet is ofzo. Hij lag er wel op, dat wel

Afmix tikkeltje plots, kon ietsje strakker qua eq's denk ik, echo'tje of filtertje zijn ook dingen waar je aan kan denken.
Prima tease van Keep it Up, maar volgens mij ligt ie er 16 beats langs door de outro, niet zeker want ik raakte de tel kwijt. Hij eindigde namelijk wel bij het vocaltje van blame it on the music. Het klonk een beetje apart iig qua timing. Ook ligt ie er langs, dit was al te horen toen je bij allebij de breakjes had, maar je corrigeert hem helaas niet. Jammer. Wel een dikke plaat. Heerlijke synth

Mix naar Rush is gewoon goed. Je houdt het tempo er zeker wel in met je mixjes! Die intro heeft gewoon dik veel drive dus het luistert wel zeker lekker weg. Het is sowieso wel een dikke plaat!
Prima mix naar Noctus Noa! Dit matcht dus wel goed he. Je teasjes ervoor waren zeker zuiver. Jammer dat zodra de bass wegvalt van rush dat ook de synth wegvalt. Je had wat mij betreft het volumeschijf / gain wat hoger mogen houden, dat had nog wel vet geklonken denk ik.
Aiiii wat gebeurd daar bij highest pressure. Daar ga je volledig de mist in. Die klapte er wel echt volledig langs in. Ik dacht al van huh wat hoor ik.. Qua timing was ie wel gewoon goed, al was t misschien wat plots geweest. Misschien had je m zo kunnen mixxen alleen dan niet de bass-switch kunnen maken. Scheelt voor het gevoel wel weer gewoon! Ik hoop nu vurig dat het niet een vinyl rip was en dat de bpm verschuift in het nummer. Ik hou mn hart vast voor de volgende mix! Ah je teast m. Lijkt goed te komen. Er is nog hoop :-) Wel leijk voor je dat Highest Pressure net met een vocaltje komt. Tis een vrij onbekende plaat, dus je kon het niet echt weten. Mij was het ook overkomen. Je teast m lang, ik merk dat ik het vervelend vind als je dat melodietje steeds weghaalt. Wordt beetje abrupt verbroken. Oh het is de mix zelfs al. Wel strak, lekker getimed. Timing zit het probleem niet! Het enige wat volgens mij nog ontbreekt is de souplesse. Je kent je gear al best goed, je kan een plaat strak neerzetten. Nu nog de puntjes op de I zetten in je mix.
Laatste mix vind ik lekker! Ik had niet eens in de gaten dat het de bass van Artificial was, dus dat is sowieso een goeie zaak. Matcht goed bij elkaar.
Nou, al met al weer een flinke waslijst. Volgens mij staat activiteit op school rechtevenredig aan activiteit op hardtraxx. Studie-ontwijkendgedrag wordt vooral hierin gestopt.

Veel kleine tips, er zitten niet echt hele dikke fouten in op Highest Pressure na, en in mindere mate BiotM. Best een lekker mixje verder! Ik hou er wel van om risico te nemen met mixjes en dat doe je bij 02 03 06 07. Zoals Barry Langpoot het zegt: Keep it up! Blijf oefenen, dan komt die souplesse vanzelf.