Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De Pizza Mix
http://www37.zippyshare.com/v/67312392/file.html

Tracklist:
1. T4T4NK4 - Let's Rock (Tat & Zat rmx)
2. Daniele Mondello & Express Viviana - Welcome to our gate
3. Activator & Zatox - Uocciu Fink
4. Joshua Hiroshi - Endovene
5. Tatanka & Zatox - Hardstyle Family
6. The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
7. Tuneboy - Tunebeat
8. TNT - Tritolo (Yello Compond Mix)
9. Tatanka - WTDG
10. Technoboy - Atomic (Joshua Hiroshy remix)
11. Ivan Carsten - Bazooka Girl
12. Zatox - Ear Fucking
13. Zatox & Nikita - Raw Style

Dit is de eerste ruwe opname van de pizza mix, een projectje waar ik mee bezig ben.
Wil een italian hardstyle cd maken (dat verklaard de naam) Voor mijn eigen, en andermans luisterplezier.

Zelf ben ik al zeer tevreden over hoe dit nu klinkt. helaas is echter niets van deze opname bruikbaar. maar dat merk je vanzelf :P
Coments are welcome. Lees ook de info even, alles na "angel" is freestyle en de tracklist staat nog niet vast :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begrijp niet waarom niks van de opname bruikbaar is... ?

Veder: simpel gemixt, prima luister cdtje voor in de auto ofzo, als je zin hebt in italaains spul ;)
Vind alleen je opbouw niet logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 21:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribblers schreef:
Ik begrijp niet waarom niks van de opname bruikbaar is... ?

Veder: simpel gemixt, prima luister cdtje voor in de auto ofzo, als je zin hebt in italaains spul ;)
Vind alleen je opbouw niet logisch.


Bedankt voor je reactie!
De mix is onbruikbaar omdat je in stille momenten mn windows geluiden hoort :) vergeten uit te zetten omdat ik maar wat aan het doen was denk ik.
Kun je de opbouw nader verklaren?
Enige vreemde eend ertussen is denk ik hardstyle family welke vroeg inkomt. maar dat heb ik gedaan voor angel. Rotkick om bij te mixen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mijn gevoel ga je van vrij stevig (Let's Rock) naar wat rustiger, met mooie reversed basslines, zoals WTDG, Bazooka Girl en Tritolo, en dan INEENS Raw Style, die vele malen rauwer is, alleen al qua screeches en kicks in de mid-intro. Dat bedoel ik ermee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribblers schreef:
Voor mijn gevoel ga je van vrij stevig (Let's Rock) naar wat rustiger, met mooie reversed basslines, zoals WTDG, Bazooka Girl en Tritolo, en dan INEENS Raw Style, die vele malen rauwer is, alleen al qua screeches en kicks in de mid-intro. Dat bedoel ik ermee :P


Zeker waar. Rawstyle is ook de plaat waarmee geeindigd gaat worden. de ruimte tussen earfucking en rawstyle wordt nog met zeker 20minuten tracks opgevult.
Verder vind ik het fijn, ook op een feest, om met een knaller te starten! Let's rock vind ik zo'n plaat :loving:
Bedankt verder voor je input! :beer: Altijd zeer welkom
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle