Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 15:46 

Hardtraxxer

Download Welcome To 2012 Mix :
http://soundcloud.com/dj_siwez/siwez-we ... 2/download

Tracklist:
1. Toneshifterz - Depth Of Thought
2. Zany & DV8 - World On Fire
3. Wildstylez - I See Stars
4. Zany - Pure (Brennan Heart Remix)
5. Wildstylez & Alpha² Vs. Figure - An Unleashed Werewolf (Hardphonic Mashup)
6. Alpha² - Kick Back
7. Maxter - Your Not Alone (With Zatox - Irreplacable Vocals)
8. The R3bels & Vamper - Cosmik
9. Alpha² - Let It Go
10.Zatox And Zany - Oldskool
11.Acti & Zat - Wow Wow
12.Artic - 1000 MPH
13.The R3bels - Pattern 1
14.Crypsis - The Demand
15.Crypsis & Thera - Pulling The Trigger
16.The DizZorder ft R-Tillary - Illusions

Hier dus een setje van mijn kant :)
Beetje opbouwend dit keer inplaats van gelijk ragwerk :cool:
Feedback is altijd welkom ;)
Luister hier of download:

Gear:
2x Pioneer CDJ (800 MK2 & 1000 MK2)
1x Pioneer DJM350
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 20:57 

Hardtraxx Newbie

Leuke set, hij beukt ook lekker :) goeie keuze van opbouw
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 12:40 

Hardtraxxer

Thnx :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 12:56 

Hardtraxx Addict

Gaat vandaag ff beluisterd worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:46 

Hardtraxxer

Goedbezuuug :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 21:24 

Hardtraxx Veteran

Het blijkt zo te zijn dat je goed kan draaien aangezien je meedoet aan dj contests en shizzle, zal em binnenkort eens een luisterbeurt geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 15:45 

Hardtraxxer

Haha, ik weetniet wat je onder goed draaien verstaat, maar draai idd wel op contesten en feestjes ja. Dit setje is ook wat minder als normaal vind ik zelf maargoed ik ben altijd te kritisch als er ookal maar 1 foutje ofwat in zit wat een ander niet hoort vind ik m al niet meer perfect :P
Je kent het vast wel :x
Verder hier toch goeie comments op gehad dus toch maar op soundcloud gegooit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 20:54 

Hardtraxx Veteran

Zo dan!
Ben een echt echt mierenneuker dus ik hoop dat je er wat mee kunt!
Oja, meeste tracks die je gebruikt liggen me niet maar dat zal ik ook maar even terzijde laten ;)

Openen met Dept of Thought, gewoon een prima plaatje, merk wel dat je hier al aan de effecten zit, persoonlijk ben ik daar geen fan van maargoed.
Vervolgens hoor ik hier en daar wat teasers die goed getimed zijn, ben zelf niet zo van de teasers haha!
World on Fire word daarna ingemixt en dan word het een beetje een drukke bende, erg jammer, teveel sounds op 1 hoop.
Weer wat effecten en dergelijke in World on Fire.
Vervolgens wat kick teases, doe ze zelf ook wel eens maar halen eigenlijk het tempo eruit.
Het inmixen van I See Stars komt voor mij te laat, de energie en drive is eruit, had wat eerder ingemixt mogen worden, hij ligt er wel strak op.
Hier begin je in de mid intro al met kick teases en effecten, geen idee waarom eigenlijk vind het weinig toevoegen.
Dan mix je vervolgens Pure in en laat je de laatste tikken van I See Stars meelopen? Klinkt niet echt lekker om eerlijk te zijn, verder ligt ie er weer strak op!
En toen werd er weer gespeeld met de effecten, ik zal het wel niet meer zeggen als het gebeurt want heb zo'n idee dat dit niet de laatste keer zal zijn ghehe!
Volgende track word prima ingemixt, vond alleen sommige teasers meer irritant dan lekker.
Kick back teasers zijn niet lekker, dat ie meeloopt is wel lekker maar de teasers dan weer niet ...
Vervolgens laat je hem staan als de climax erinklapt, klinkt een beetje druk i.m.o.
Kick Back word wel dan wel goed ingemixt maar de overgang duurt veels te lang waardoor het zjin energie kwijtraakt.
Lekker met de effecten spelen weer, poeh hier is het wel erg storend, zonde van de opbouwende melodie ...
Your Not Alone word nogal vercrackt ingemixt, vocal klinkt niet en het klinkt verder rommelig vind ik persoonlijk.
Vind ook Cosmik niet zo lekker bijkomen, die vocal van Maxter ligt gewoon niet lekker ofzo ik weet het niet :P
Ook hier weer teasers in een climax waar ik me vanaf vraag wat ze daar doen.
Let it Go word opzich prima ingemixt jammer dat je er maar weer een effect overheen dondert, dat had je immers nog niet gedaan ^^
God wat gooi je een lelijk effect over die break, dat men het mooi kan vinden, niet aan mij besteed.
Oldskool ligt er prima bovenop maar de tracks samen vind ik niet zo klinken, voor de rest een prima overgang.
In de overgang naar Wow Wow gooi je Oldskool te vroeg weg, jammer, ligt er wel netjes op.
Overgang naar 1000 Mph is prima, alleen is de track zelf gewoonweg zaad haha.
Godsamme die track is echt zaad, noemen ze dat een kick? Whahahahahaha. oke genoeg verder over de track zelf haha.
Eerste teaser van Pattern 1 is een beetje off, klinkt ook niet lekker.
Dan volgt er een prima overgang naar Pattern 1, maar ook hier vind ik de tracks niet helemaal lekker bij elkaar passen.
Na de vocal van The Demand had je em eigenlijk knoepershard door moeten mixen op de mid intro van The Demand, het stuk waar de kick erin klapt nu volgt er een lelijke stilte.
Vervolgens mix je hem dan pas daadwerkelijk in op de outro outro van Pattern 1 waardoor je overgang te langdradig en kaal is.
Pullin The Trigger mix je ook al zo laat in, erg jammer, voor de rest wel prima.
Overgang naar Illusions is prima maar doodsaai.

Zo dan!
Als ik het zo allemaal teruglees lijkt het wel allemaal negatieve kritiek haha! Het is denk ik meer dat je stijl van mixxen mij niet zo bevalt.
Zo moet je het niet zien want zo is het natuurlijk niet bedoeld, het valt me gewoon op dat je vaak teased, vaak effecten gebruikt en dat je iig niet verveeld achter de tafels.
Toch is dat teasen en effecten gebruik vaker overbodig dan echt toevoegend. 9 van de 10 keer als je het doet haalt het het tempo eruit of is het storend, zonde van je mix lijkt me.
Je overgangen zijn me ook opgevallen, ze zijn nogal veel van hetzelfde, een beetje teasen, nog een beetje teasen en dan bedenken oja shit ik moet de plaat nog inmixen haha waardoor je soms van die langdradige saaie overgangen creeërt.
Ik snap ook wel deels waar het vandaan komt want je kunt prima beatmatchen alles ligt er strak op en dan ga je je vervelen en lopen spelen, althans die kriebels heb ik altijd maar ik laat het dan voor wat het is.
Verder viel het me op dat sommige platen gewoon niet zo lekker bij elkaar pasten qua sounds wat je set ook niet ten goede kwam helaas.
Verder laat ik het hierbij, zo wel weer genoeg gemierenneukt voor vanavond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 20:57 

Donateur

Woooow, dit is nog eens commentaar geven :thumbup:
ga hem van de week ook nog ff luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 23:07 

Hardtraxxer

Piaaa schreef:
Zo dan!
Ben een echt echt mierenneuker dus ik hoop dat je er wat mee kunt!
Oja, meeste tracks die je gebruikt liggen me niet maar dat zal ik ook maar even terzijde laten ;)

Openen met Dept of Thought, gewoon een prima plaatje, merk wel dat je hier al aan de effecten zit, persoonlijk ben ik daar geen fan van maargoed.
Vervolgens hoor ik hier en daar wat teasers die goed getimed zijn, ben zelf niet zo van de teasers haha!
World on Fire word daarna ingemixt en dan word het een beetje een drukke bende, erg jammer, teveel sounds op 1 hoop.
Weer wat effecten en dergelijke in World on Fire.
Vervolgens wat kick teases, doe ze zelf ook wel eens maar halen eigenlijk het tempo eruit.
Het inmixen van I See Stars komt voor mij te laat, de energie en drive is eruit, had wat eerder ingemixt mogen worden, hij ligt er wel strak op.
Hier begin je in de mid intro al met kick teases en effecten, geen idee waarom eigenlijk vind het weinig toevoegen.
Dan mix je vervolgens Pure in en laat je de laatste tikken van I See Stars meelopen? Klinkt niet echt lekker om eerlijk te zijn, verder ligt ie er weer strak op!
En toen werd er weer gespeeld met de effecten, ik zal het wel niet meer zeggen als het gebeurt want heb zo'n idee dat dit niet de laatste keer zal zijn ghehe!
Volgende track word prima ingemixt, vond alleen sommige teasers meer irritant dan lekker.
Kick back teasers zijn niet lekker, dat ie meeloopt is wel lekker maar de teasers dan weer niet ...
Vervolgens laat je hem staan als de climax erinklapt, klinkt een beetje druk i.m.o.
Kick Back word wel dan wel goed ingemixt maar de overgang duurt veels te lang waardoor het zjin energie kwijtraakt.
Lekker met de effecten spelen weer, poeh hier is het wel erg storend, zonde van de opbouwende melodie ...
Your Not Alone word nogal vercrackt ingemixt, vocal klinkt niet en het klinkt verder rommelig vind ik persoonlijk.
Vind ook Cosmik niet zo lekker bijkomen, die vocal van Maxter ligt gewoon niet lekker ofzo ik weet het niet :P
Ook hier weer teasers in een climax waar ik me vanaf vraag wat ze daar doen.
Let it Go word opzich prima ingemixt jammer dat je er maar weer een effect overheen dondert, dat had je immers nog niet gedaan ^^
God wat gooi je een lelijk effect over die break, dat men het mooi kan vinden, niet aan mij besteed.
Oldskool ligt er prima bovenop maar de tracks samen vind ik niet zo klinken, voor de rest een prima overgang.
In de overgang naar Wow Wow gooi je Oldskool te vroeg weg, jammer, ligt er wel netjes op.
Overgang naar 1000 Mph is prima, alleen is de track zelf gewoonweg zaad haha.
Godsamme die track is echt zaad, noemen ze dat een kick? Whahahahahaha. oke genoeg verder over de track zelf haha.
Eerste teaser van Pattern 1 is een beetje off, klinkt ook niet lekker.
Dan volgt er een prima overgang naar Pattern 1, maar ook hier vind ik de tracks niet helemaal lekker bij elkaar passen.
Na de vocal van The Demand had je em eigenlijk knoepershard door moeten mixen op de mid intro van The Demand, het stuk waar de kick erin klapt nu volgt er een lelijke stilte.
Vervolgens mix je hem dan pas daadwerkelijk in op de outro outro van Pattern 1 waardoor je overgang te langdradig en kaal is.
Pullin The Trigger mix je ook al zo laat in, erg jammer, voor de rest wel prima.
Overgang naar Illusions is prima maar doodsaai.

Zo dan!
Als ik het zo allemaal teruglees lijkt het wel allemaal negatieve kritiek haha! Het is denk ik meer dat je stijl van mixxen mij niet zo bevalt.
Zo moet je het niet zien want zo is het natuurlijk niet bedoeld, het valt me gewoon op dat je vaak teased, vaak effecten gebruikt en dat je iig niet verveeld achter de tafels.
Toch is dat teasen en effecten gebruik vaker overbodig dan echt toevoegend. 9 van de 10 keer als je het doet haalt het het tempo eruit of is het storend, zonde van je mix lijkt me.
Je overgangen zijn me ook opgevallen, ze zijn nogal veel van hetzelfde, een beetje teasen, nog een beetje teasen en dan bedenken oja shit ik moet de plaat nog inmixen haha waardoor je soms van die langdradige saaie overgangen creeërt.
Ik snap ook wel deels waar het vandaan komt want je kunt prima beatmatchen alles ligt er strak op en dan ga je je vervelen en lopen spelen, althans die kriebels heb ik altijd maar ik laat het dan voor wat het is.
Verder viel het me op dat sommige platen gewoon niet zo lekker bij elkaar pasten qua sounds wat je set ook niet ten goede kwam helaas.
Verder laat ik het hierbij, zo wel weer genoeg gemierenneukt voor vanavond.

Zo, dat is inderdaad nog eens commentaar, daar doen we t voor :thumbup:
Wel moet ik er gelijk bijzeggen, dit is ook niet mijn stijl normaalgesproken trouwens hoor. Zoals ik al zij hou ik van meer doorknallen en het "rauwere" werk zoals de meesten van me kennen :)
Dit keer heb ik eens wat melodieuzer setje opgenomen en dan krijg je t al he.. intro outro mixen waar ik persoonlijk een hekel aan heb dus ga ik inderdaad veel teasen en ouwhoeren door de platen om het zo intressant mogelijk temaken, en ja dan kan het wel eens iets te chaotisch overkomen, maar zoals je al aangaf.. het is een beetje stijl en aanwenning aangezien ik toch mixen met hardcore heb geleerd waar je constand beatmatcht ( ik hou dr gewoon van tijdens t draaien :D )
Over de effecten, ja die gebruik ik veel :P waarom? heb nu sinds kort een nieuwe mixen met effecten en mag dr zelf graag mee ouwhoeren. Je houd er van of je houd er niet van
1ste overgang was ik zeker niet tevreden over want vond t zelf ook een drukke bende maargoed.
i see stars heb ik bewust laat ingemixt omdat ik anders 2 stemmen door elkaar kreeg (i see stars en de vocals van MC DV8) dus dat kon niet anders.
Die kick back door de climax heen vond ik juist weer wat hebben, doe t wel vaker om het toch lekker intressant te maken. maargoed dan komen we denk ik op een meningverschil + je houd er van of niet gheheh
Overgang op pattern1 na The Demand ben ik zeker ook niet tevreden over persoonlijk. kan stukken beter en dat weet ik zelf ook hoor, heb m altijd beter ingemixt maar dan ga je opnemen en dan gaat t je toch anders met die korte plaat van the R3belz >.<
Weet niet of je meerdere setjes van mij heb gehoord, maar ik ben juist van het snel doormixen en nu heb ik eens bewust wat anders gedaan vandaar :P
Volgend setje word gewoon weer lekker me eigen ding en hoop dat je dr dan ook weer zo goed commentaar op kan geven,denk dat t ook wat meer in jou straatje valt qua trackkeuze ( ?? )
Verder bedankt voor de feedback natuurlijk. Ben het er ook zeker mee eens met sommige punten want ben zelf ook zo miereneuker hoor :P maar er zitte ook wat dingen in wat denk ik meer een kwestie van smaak is ( Teachen,effecten en platenkeuze)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 23:47 

Hardtraxx Veteran

Het is ook wel deels smaakgeorienteerd natuurlijk maar dat hou je toch.
Nee ik dacht gewoon laat ik eens een setje meepakken!
Jij hebt alle contests gehaald die ik niet gehaald heb haha dus ik dacht eens kijken wat ik fout doe hahahaha!
Als je binnenkort nog een set plaatst zal ik er eens over nadenken om em mee te nemen!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle