Active topics in Hardstyle

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxxer
563 posts member since 2011
last seen Feb 2023
Hallohallo, een tijdje weggeweest van HT wegens andere dingen en drukte etc, probeer ik hier wat vaker en meer te posten weer.
Daarom bijt ik de spits af met een klein knallertje van 16 minuut 34 EXACT ;)
Geen lang mixje nee maar voor de nieuwschierigen of mensen die het leuk vinden om te zien heb ik het ook met video opgenomen.
Mixje is zonder saaie en standaart intro outro overgangen, maar dan ook 16 minuten lekker doorknallen.
Veel plezier :cool:

Tracklist:

1.Coone & B-Front - Crossin' Over
2.Digital Punk - Burn (B-Front Remix)
3.Titan - Born To Fight
4.E-Force - Crucifix
5.B-Front - Mysterias
6.Chris One & The Machine - Different Kind Of Therapy (therapy mix)

Set:

View on YouTube
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Altijd leuk om te zien, zal binnenkort eens kijken of ik ook zo een mix op kan nemen. :)
C
Hardtraxxer
70 posts member since 2010
last seen Aug 2015
Voor dit soort filmpjes van het mixen is een topic in het dj's gedeelte, misschien wel leuk om hem daar ook bij te zetten
Hardtraxxer
last seen Feb 2023
Casparaa wrote:Voor dit soort filmpjes van het mixen is een topic in het dj's gedeelte, misschien wel leuk om hem daar ook bij te zetten
Klopt, dat topic heb ik zelf aangemaakt haha, kan hem daar ook idd plaatsen.
Hardtraxxer
last seen Feb 2023
Thnx Zenda, laat me ff weten ik vind t ook altijd wel nice om te zien hoe een ander dat doet:)
Nu nog opgenomen met een DJM-350, die van mij ga ik verkopen en een 800 halen, dan komen er zeker meer filmpjes en iets meer mogelijkheid :)
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Zal ff luisteren, maar volgens mij moeten alle setjes op HT (helaas) 30+ min lang/kort zijn.
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Moet alleen nog even kijken hoe ik t ga fixen, laptop webcam is vrij crappy en weet niet of we er nog ergens een hebben liggen. Zodra het gelukt is verschijnt ie online :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Grappig om te zien, mix naar Crucifix was baas :D
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Lekkere tl. Gaat vanmiddag aan! +1 voor video, altijd handig om weer wat dingetjes van te leren/jatten
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Vet man! Mixwerk ook erg lekker!
Hardtraxxer
last seen Feb 2023
Zenda wrote:Moet alleen nog even kijken hoe ik t ga fixen, laptop webcam is vrij crappy en weet niet of we er nog ergens een hebben liggen. Zodra het gelukt is verschijnt ie online :P
Achja, dat van mij is ook niet al te scherp vind ik. Heb gewoon een Microsoft HD cam die normaal wel strak moet zijn. Ducktape aan de muur en plakken die cam :P

Tnx voor de reactie's ik neem nog wel een langere op, alhoewel ik niet denk dat er echt mensen zitten te wachten om mij een uur te zien draaien.
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Vet filmpje en zeeer goed mixwerk, erg leuk om naar te luisteren/kijken! :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
SiweZ wrote:
Zenda wrote:Moet alleen nog even kijken hoe ik t ga fixen, laptop webcam is vrij crappy en weet niet of we er nog ergens een hebben liggen. Zodra het gelukt is verschijnt ie online :P
Achja, dat van mij is ook niet al te scherp vind ik. Heb gewoon een Microsoft HD cam die normaal wel strak moet zijn. Ducktape aan de muur en plakken die cam :P

Tnx voor de reactie's ik neem nog wel een langere op, alhoewel ik niet denk dat er echt mensen zitten te wachten om mij een uur te zien draaien.
Ik kan hier wel een uurtje naar kijken hoor, vind het altijd wel interessant, als de mogelijkheid er is kijk ik op feestjes ook vaak met de DJ's mee :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Binnenkort ook misschien een keer proberen. Een maat van mij heeft een go pro camera. Die kan ik wel ergens neerzetten.
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Ja wederom heerlijk mixwerk krl! Echt heel sweety
Hardtraxxer
last seen Feb 2023
Thnx man :D
Hardtraxxer
318 posts member since 2012
last seen Apr 2015
@zenda,

Je kunt gewoon opnemen met je iphone! en dan renderen in sony vegas. Ik heb ook van dit soort filmpjes van mezelf gefilmd met een ipad of iphone:P