.......
Last edited by Silvio Aquila on 16 Apr 2025 08:12, edited 3 times in total.
Hoop dat ie zo werkt!Anonymous wrote:Kan je de hele insta link delen? Dan krijg je mijn stem
Denk het ook...pim__ wrote:Zou graag op je stemmen, maar strijden tegen dat kleurrijke poppetje in dr korte rokjes heeft weinig zin denk ik zo
Leuk dat je op hun socials komt te staan als finalist toch! Volgende keer je haar laten groeien, ook roze verven en rokje aan Silvio!pim__ wrote:Zou graag op je stemmen, maar strijden tegen dat kleurrijke poppetje in dr korte rokjes heeft weinig zin denk ik zo
Zeker, voel mij vereerd dat ik in de finale sta!SQREUR wrote:pim__ wrote: Leuk dat je op hun socials komt te staan als finalist toch! Volgende keer je haar laten groeien, ook roze verven en rokje aan Silvio!
Bedankt, this wil haunt me in my dreams...
Zeker, voel mij vereerd dat ik in de finale sta!
Mja ga maar een competitie aan om stemmen binnen te harken met iemand die dit soort video's plaatst;
https://www.youtube.com/shorts/hYubL_DwPGI
.SQREUR wrote:Leuk dat je op hun socials komt te staan als finalist toch! Volgende keer je haar laten groeien, ook roze verven en rokje aan Silvio!pim__ wrote:Zou graag op je stemmen, maar strijden tegen dat kleurrijke poppetje in dr korte rokjes heeft weinig zin denk ik zo