Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 11:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:
99% ja?
Vind je dat niet een beetje veel. Er zijn genoeg kenners in de hardstyle scene.


De eerste act die een hoopje nummers op een CD'tje heeft gepleurd.

Gefeliciteerd, wat een mijlpaal.

Je hoort mensen toch ook niet over het allereerste hardcore album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 11:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nou 99% lijkt me wat overdreven. Elke hardstyle noob kent FTS wel. Dat ze de hele discografie niet kennen zal best, maar ik denk dat er echt wel een groot deel is die weet dat Showtek aan de basis heeft gestaan voor de huidige hardstyle. Dat ze er niet naar luister(d)en is weer een ander verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 11:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hij bedoelt 99% van de mensen die niet weten dat dat album van Showtek het eerste album was, hoewel ik me ook kan inbeelden dat 99% van de mensen het gewoon niet boeit. Dat je als eerste een CD'tje print heeft niks met de evolutie van hardstyle te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 11:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
zeke schreef:
99% ja?
Vind je dat niet een beetje veel. Er zijn genoeg kenners in de hardstyle scene.


De eerste act die een hoopje nummers op een CD'tje heeft gepleurd.

Gefeliciteerd, wat een mijlpaal.

Je hoort mensen toch ook niet over het allereerste hardcore album.


Oh, nu is het zomaar een hoopje nummers op een CD pleuren.
Ik heb je wel eens andere dingen zien zeggen als er een album uit komt.

Ja, dat was voor die tijd zeker een mijlpaal.

We hebben het toch ook niet over het allereerste hardcore album?! Dus waarom zou je dit opnoemen.

Fijn dat je er weer bent om alles weer even uit verband te trekken :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 11:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hij bedoelt 99% van de mensen die niet weten dat dat album van Showtek het eerste album was, hoewel ik me ook kan inbeelden dat 99% van de mensen het gewoon niet boeit. Dat je als eerste een CD'tje print heeft niks met de evolutie van hardstyle te maken.


Dat wordt toch ook nergens beweert. Dat verzin jij er nu weer bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 11:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:

Oh, nu is het zomaar een hoopje nummers op een CD pleuren.
Ik heb je wel eens andere dingen zien zeggen als er een album uit komt.


Voel je vrij om die te quoten, naast het feit dat de marketing e.d. omtrent een album nu compleet anders is.

zeke schreef:
Ja, dat was voor die tijd zeker een mijlpaal.


Dan moet er niet veel te beleven zijn geweest in hardstyle. Omdat het niks met de evolutie van de muziek te maken heeft. Alleen het medium waarop het wordt uitgebracht. De eerste plaat op hardstyle.com zou dan net zo interessant zijn. Of de eerste hardstyle plaat op Beatport.

Dan kun je net zo goed bij elk nieuw soundje dat uitgevonden is een mijlpaal plaatsen, net zo belangrijk. Alsof iets op een album plaatsen zo ongehoord was in die tijd :lol:

zeke schreef:
We hebben het toch ook niet over het allereerste hardcore album?! Dus waarom zou je dit opnoemen.

Fijn dat je er weer bent om alles weer even uit verband te trekken :x


Het feit dat je de link tussen "het aantal mensen dat je hoort over het eerste hardstyle album" en "het aantal mensen dat je hoort over het eerste hardcore album" niet kan leggen ligt toch echt aan jezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 11:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat zeg ik. Je trekt alles, zoals je wel vaker doet, weer compleet uit verband.

Het begon hiermee:

Citaat:
Dit zit hem gewoon in het feit dat Heady uiteindelijk toch meer betekend heeft in het verleden

zeke schreef:
Voor dat headhunterz groot werd heeft Showtek anders ook een hele hoop betekend. Ze waren notabene de eerste met een hardstyle album.


Vervolgens kom jij met zaken aanzetten als 'niks met de evolutie van de muziek te maken heeft'

Daar gaat het toch ook helemaal niet om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 11:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Volgens mij ben jij het helemaal kwijt :lol:

Jij zegt "Ze waren notabene de eerste met een hardstyle album."

Ik zeg dat dat een waardeloze mijlpaal is want er zijn miljarden CD's voor die CD uitgebracht over alle genres, ook EDM in een tijd waar je dit thuis al nummers op CD's kon zetten. En dat dat niks betekent voor de "scene" omdat het gaat om een medium om muziek te verspreiden die al jaren bekend was, niet om hun muziek zelf.

Dus wat voor mijlpaal is het? Dat ze in hardstyle er eindelijk zijn achter gekomen hoe je CD's op een nummer pleurt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 12:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ah, leuke discussie weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hij bedoelt 99% van de mensen die niet weten dat dat album van Showtek het eerste album was

Dit.

Broken Balance schreef:
hoewel ik me ook kan inbeelden dat 99% van de mensen het gewoon niet boeit.

En dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 12:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je je voorstelt dat er in 2007 nog niet heel veel mogelijkheden waren om nieuwe hardstyle muziek te horen. Alleen wat compilatie cd's van evenementen, livesets, vinyls kopen in de platenzaak, of geripte mp3's downloaden via Napster of Kazaa.

En dan komt Showtek met een album aanzetten met 38 tracks.
Ja dat was smullen, met heel veel nieuwe tracks. En weer iets nieuws, want een hardstyle artiest met een eigen album, dat was er nog niet.

Mijlpaal is dan misschien niet helemaal het goeie woord. (Maar dat woord heb jij er ook weer als eerste aangegeven)

Inmiddels wemelt het van de albums, dat het als vrij normaal wordt gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
Ah, leuke discussie weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 12:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Als je je voorstelt dat er in 2007 nog niet heel veel mogelijkheden waren om nieuwe hardstyle muziek te horen. Alleen wat compilatie cd's van evenementen, livesets, vinyls kopen in de platenzaak, of geripte mp3's downloaden via Napster of Kazaa.


YouTube?

CD's van feesten hadden eveneens de nieuwste nummers en in 2007 had je ook al WEB kwaliteit nummers.

Dat was gewoon de gang van zaken toen, dat maakt dit niet veel specialer. In 2007 waren er zat mogelijkheden om achter de nieuwe muziek te komen. Beatport was er al met de nieuwste releases en previews. Er waren ook al Fora, Hardtraxx niet maar andere fora wel die de releases en previews bijhielden.

En Hardstyle was zeker niet het meest onbekende genre toen, de mogelijkheden om nieuwe muziek te vinden waren voor veel genre's het zelfde of moeilijker en hun hadden ook al CD's.

Je kan niet zeggen dat Showtek veel betekend heeft voor de scene, dat hebben ze, en dan vervolgens "het eerste hardstyle album" noemen. Dat heeft echt 0 betekend voor de scene. Alsof elke hardstyle producer in die tijd nog nooit van een album had gehoord terwijl de direct verwante genre's dit ook deden.

Pedaalemre schreef:
DonnyD schreef:
Ah, leuke discussie weer!


Hoe is het met je discussie in het JNXD topic dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 13:11 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: man BB hap niet zo. Volgens mij voer jij altijd nog 10x zoveel nutteloze discussies dan ik. 9 vd 10x is het complete tijdsverspilling aangezien er bijna nooit iets uitkomt als 'ik ben het met je eens' of iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 13:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
:lol: man BB hap niet zo. Volgens mij voer jij altijd nog 10x zoveel nutteloze discussies dan ik. 9 vd 10x is het complete tijdsverspilling aangezien er bijna nooit iets uitkomt als 'ik ben het met je eens' of iets.


Waar hap ik? :lol:

Je hapt zelf nogal hongerig hier namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 13:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Dat heeft echt 0 betekend voor de scene.


Mening. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 14:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Citaat:
Dat heeft echt 0 betekend voor de scene.


Mening. :)


Wat zou het moeten hebben betekenen dan.

Want de trend voor albums hebben ze zeker niet gezet want het heeft nog wel even geduurd voordat er een stroom aan albums kwam.

Tussen 2011 (toen albums opeens overal opdoken) en dat album van Showtek zaten namelijk maar 10 albums waarvan een van Showtek zelf en een verzamelalbum van unreleased tracks was. Over 4 jaar 10 albums waarvan er in 2008 maar een kwam. Dan ben je geen trendsetter.

Als je het zo bekijkt zijn het Scantraxx (met Music Made Addictz, Second Identity, Musical Impressions en Studio Sessions) en Fusion (met The Fusion Of Sound en Smack) die de hele rage hebben opgezet, want na Smack zijn in 1 jaar net zo veel albums uitgekomen als in de 4 jaar er voor.

Het feit dat je dan als eerste een album hebt gemaakt, zegt dan niet zo veel. Mogelijk hebben wat onbekendere hardstyle artiesten dit voor Showtek nog gedaan, waar ik wel van uit ga eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 14:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wat zou het moeten hebben betekenen dan.

Want de trend voor albums hebben ze zeker niet gezet want het heeft nog wel even geduurd voordat er een stroom aan albums kwam.

Tussen 2011 (toen albums opeens overal opdoken) en dat album van Showtek zaten namelijk maar 10 albums waarvan een van Showtek zelf en een verzamelalbum van unreleased tracks was. Over 4 jaar 10 albums waarvan er in 2008 maar een kwam. Dan ben je geen trendsetter.

Als je het zo bekijkt zijn het Scantraxx (met Music Made Addictz, Second Identity, Musical Impressions en Studio Sessions) en Fusion (met The Fusion Of Sound en Smack) die de hele rage hebben opgezet, want na Smack zijn in 1 jaar net zo veel albums uitgekomen als in de 4 jaar er voor.

Het feit dat je dan als eerste een album hebt gemaakt, zegt dan niet zo veel. Mogelijk hebben wat onbekendere hardstyle artiesten dit voor Showtek nog gedaan, waar ik wel van uit ga eigenlijk.


Oké zullen we nu stoppen? Het raakt kant nog wal en bovenstaand is gewoon ook nog eens een enorm kutverhaal! Zo is het wel genoeg :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, meneer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 14:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ja, meneer.


Top, bedankt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 14:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:

Oké zullen we nu stoppen? Het raakt kant nog wal en bovenstaand is gewoon ook nog eens een enorm kutverhaal! Zo is het wel genoeg :thumbup:


Lees er maar overheen vriend, je komt zelf terug naar dit topic hiervoor om even de moraalridder uit te hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 15:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
DonnyD schreef:

Oké zullen we nu stoppen? Het raakt kant nog wal en bovenstaand is gewoon ook nog eens een enorm kutverhaal! Zo is het wel genoeg :thumbup:


Lees er maar overheen vriend, je komt zelf terug naar dit topic hiervoor om even de moraalridder uit te hangen.

Probeer ik maar m'n scherm is niet groot genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 15:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Broken Balance schreef:
DonnyD schreef:

Oké zullen we nu stoppen? Het raakt kant nog wal en bovenstaand is gewoon ook nog eens een enorm kutverhaal! Zo is het wel genoeg :thumbup:


Lees er maar overheen vriend, je komt zelf terug naar dit topic hiervoor om even de moraalridder uit te hangen.

Probeer ik maar m'n scherm is niet groot genoeg.


:lol:

Touché
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 17:06 
 
Hardtraxxer

Lekkere sensatie jongens :corn: :D

Heel dope om ze het nog eens op z'n oldschooltjes te zien doen!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle