Kijk, ik zou mij het liefste onthouden van elke vorm van commentaar, maar er zijn een paar dingen die ik een klein beetje als pijnlijk ervaar
Een contest zou in mijn ogen vooral moeten draaien om jouw skills als DJ zijnde. Echter zijn er nog meer aspecten waaraan je zou moeten voldoen wil je als waardig deelnemer gezien willen worden. Deze worden overal op Facebook al aangehaald, dus heeft niet zoveel zin om deze te benoemen.
Ik heb jouw setje ook beluisterd Shatter, en de mix zelf zijnde ervaren als super fijn. Het "mixwerk" is lekker vlot, fijne overgangen/loops/vocal loops etc. Wat je alleen niet zou moeten vergeten (dit zeg ik als ik organisator was geweest van een feest, ervaar het als een tip vanuit mijn kant) is dat je een contest mix draait om te laten horen wat jij LIVE ten gehoren kan laten brengen als DJ zijnde. Hierbij kom ik weer uit op de DJ Skills die in mijn ogen het meest belangrijk zijn voor een contest inzending. Hoe fijn jouw mix ook is, dit is geen mixwerk dat je live zo uit de losse pols kunt herhalen. Als je dit live ook zou doen zonder enorme voorbereiding, kom jij er buiten deze contest namelijk ook wel. Begrijp me niet verkeerd, voorbereiding is zeker niet verkeerd. Zie het maar dat ik jouw inzending net té perfect vond.
TrixX, ik vind het nogal kort door de bocht om Charon hierbij als random persoon te betitelen. Heb je zijn mix beluisterd? Maar goed, smaken kunnen natuurlijk verschillen zoals hierboven al is aangehaald.
Dan even over die poll, ik ben zelf nooit fan van een poll of contest met stem gehalte. Dit kwam echter vrij spontaan opzetten. Niemand wist hier wat van. Dat ik daarnaast binnen een uur 150 stemmen had was voor mij ook een complete verassing, ik was zelf namelijk niet in staat om een campagne te gaan houden of het bericht overal te gaan delen. Ik heb erg lieve vrienden om mij heen die dit spontaan hebben gedaan
Kijk het moraal van het verhaal, je hebt alle recht om op iets te zeiken als het daadwerkelijk kut is. Had een Jan doedel met belabberd mixwerk deze contest gewonnen, had ik wellicht met je mee lopen zeiken. Echter is dit nogal fair gegaan (ik doel op Charon), waarnaast ik uiteindelijk door mixwerk icm een poll een gelukkige 2e winnaar ben.
Verder veel succes met de 2e area contest! Ik heb helaas mijn stem al gegeven aan Demotion