Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 20:05 

Hardtraxx Newbie

https://www.youtube.com/watch?v=HBKBCSrffEU

Na eindelijk verhuist te zijn en mijn plekje te hebben kon ik eindelijk iets doen wat ik ook graag wou doen.
1x in de maand een Flash-back setje opnemen inclusief beelden voor de Youtube kanaal. Studiotje nog niet helemaal af maar kon niet wachten. Dus hierbij mijn eerste flash-back setje! :clap:

Tracklist:

1. Wildstylez - Back 2 Basics
2.. Abyss & Jugde - The Vision
3. The Prophet - Dipswitch
4. Blademasterz - In The End
5. Wildstylez - Muzic or noize
6. Headhunterz - Woznotwoz
7. Brennan Heart - Momento
8. Deepack And Josh & Wesz - Durty 7
9. Zany - Volt
10. Max Enforcer - Gold
11. Killaheadz - Fix Your Speakerz
12. Alpha2 & Wildstylez - Atrocious
13. Frontliner - On The Rise
14. Max Enforcer Ft. The Rush - Fade To Black (official Black Anthem)
15. Toneshifterz - Angels & Demons
16. Crypsis - Gangsta Shit
17. Ran-D & Zatox - Hectic
18. B-front - Dark Side

Enjoy
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 21:01 

Donateur

Waarom tease je steeds 1 beat? Kun je best een keertje doen, maar een langere tease kan toch ook gewoon vet zijn? Hierdoor zijn je overgangen gelijk zo abrupt ook. Die bass switch naar MoN kan echt vet zijn, maar dan moet het wel duidelijk zijn van welke plaat naar welke plaat je mixt. Nu gooi je hem in een keer over waardoor dat niet echt overkomt.

Dikke lijst trouwens. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 21:41 

Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
Waarom tease je steeds 1 beat? Kun je best een keertje doen, maar een langere tease kan toch ook gewoon vet zijn? Hierdoor zijn je overgangen gelijk zo abrupt ook. Die bass switch naar MoN kan echt vet zijn, maar dan moet het wel duidelijk zijn van welke plaat naar welke plaat je mixt. Nu gooi je hem in een keer over waardoor dat niet echt overkomt.

Dikke lijst trouwens. :)

Thnks voor luisteren! Nee klopt een langere tease kan ook mooi zijn in dit geval niet voor gekozen.
Ik had gewoon een aantal tracks op usb gegooid en ben gaan draaien. Ben me improvisatie punten proberen aan het verbeteren. Dus ben na mijn idee een klein stukje save gaan spelen. Met de lijst kreeg ik wel weer het oude Hs gevoel weer terug!
Neem het mee naar volgende maand!
Thnks.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle