Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 07:40 

Hardtraxxer

Secret Project - Hard Bass 2012 Opwarm Mix
[zippy]http://www25.zippyshare.com/v/91038658/file.html[/zippy]

Tracklist:
01 Headhunterz - Eternalize (Hard Bass 2012 Anthem)
02 Zatox - Winter
03 The Pitcher - Savor Time
04 E-Force - The System
05 Vamper - I Can't Forget
06 Ran-D - Better On The Other Side
07 Toneshifterz - Vengeance is Ours
08 Headhunterz - Dragonborn
09 Omegatypez Ft The Vision - Calling
10 Headhunterz - Subsonic (Hard Bass Edit)
11 Frontliner - If You Find
12 Profite - Split Second
13 Wild Motherfuckers - Hard Bass (Hard Bass 2011 Anthem)
14 Code Black - F.E.A.R.
15 Frequencerz & In-Phase - Fight For Survival
16 Headhunterz & Wildstylez Vs Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix)
17 E-Force & Luna - Blacklight
18 Frequencerz - Hate
19 B-Front - Inner Creativity
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 08:45 

Donateur

Wanneer ik zo de warm-up sets eens bekijk ben ik blij dat ik niet naar Hard Bass ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 09:49 

Hardtraxxer

Hoe bedoel je? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 12:35 

Hardtraxx Veteran

Mss een rare vraag, maar waar kan ik Eternalize vandaan halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 13:04 

Donateur

CD ripjes...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 13:48 

Hardtraxxer

Indd, Eternalize staat op de hardbass 2012 cd, iemand nog feedback over mn mix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 13:56 

Donateur

hoebedoelje schreef:
Wanneer ik zo de warm-up sets eens bekijk ben ik blij dat ik niet naar Hard Bass ga.

Oké, blijf je dan vanaf nu uit de HB topics?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 14:07 

Hardtraxxer

Ja hij zet et zo'n beetje onder elke warm-up set! En toh stiekem maar balen dat ie niet naar hardbass gaat:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 00:15 

Hardtraxxer

heeft iemand nog feedback?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 01:10 

Hardtraxxer

yri schreef:

De lijst is i.m.o ook niet egt hardbass,

maar heb hem toch geluisterd en je mixwerk is prima :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 12:17 

Hardtraxxer

High Definition schreef:
yri schreef:

De lijst is i.m.o ook niet egt hardbass,

maar heb hem toch geluisterd en je mixwerk is prima :thumbup:

Oke, maar hoezo is m'n lijst niet echt hardbass dan? 2 hardbass anthems 1 hardbass edit, en qua opbouw klopt het volgens mij ook wel toch?

Thanx :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 14:31 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:

Denk dat het hele stadion blij is dat zon randdebiel als jij er ook niet bij is. Win-win situatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 15:40 

Hardtraxx Veteran

Omdat je nog geen goeie feedback hebt gekregen, maar voornamelijk omdat ik me doodverveel, krijg je van mij een uitgebreide comment!

Tracklist:
Over het algemeen wel leuke nummertjes, alhoewel het allemaal niet echt spannend is. Had wel wat gevarieerder gemogen. Leuk dat Savor Time en Hate er in zitten, hoor je niet vaak en zijn dikke tracks. De rest is nogal standaard. Opbouw is opzich wel in orde, op wat uitzonderingen na. Sowieso is Inner Creativity echt totaal geen afsluiter, veels te dromerig om mee af te sluiten. Verder hadden Calling en Split Second ook wel wat eerder gemogen.

Mixwerk:
Overgang naar Winter heb ik gemist tijdens het typen van t vorige stukje.
->Savor Time Had meer uitgehaald kunnen worden. Geen slechte mix maar jammer dat je Winter weghaalt wanneer de bass van Savor Time begint, daar had je m nog makkelijk kunnen laten staan namelijk. Ik zou Savor Time zelf ook altijd wat verderop in het nummer inmixen, en meteen erin gooien wanneer die Screech van de mid-intro erbij komt.
-> The System Ook hier een vrij korte overgang. Opzich wel leuk gedaan, houdt de vaart er wel in. Vooral omdat je nu wel meteen zorgt dat de screech van de mid-intro van The System er meteen inklapt. Prima! Wat een bassline trouwens hier in de climax, geniaal en belachelijk tegelijk. :D
I Can't Forget Goeie overgang! Kon niets ontdekken wat beter had gekund eigenlijk. Behalve dan een andere track kiezen. Vind er weinig aan. Geen slechte plaat maar hij is zo tergend standaard dat het al verveelt voordat de climax uberhaupt is begonnen.
Better On The Otherside Het is best lastig om dit nummer op een écht vette manier in te mixen. Gelukkig mix je hem al lekker op de 2e climax in, is denk ik ook de beste manier. Erg jammer dat je vervolgens twijfelt of je mix al afgelopen is en de schuif dicht gooit. Als je dit had geweten was het een goeie overgang, nu verneuk je t eigenlijk voor jezelf, jammer! Overigens prima dat je het wel doorhebt en t corrigeert, dan overkomt het je ook geen tweede keer :)
Vengeance Is Ours Hmm.. Erg abrupte mix. Had je meer mee kunnen doen denk ik. Wat meer met je EQ spelen zodat het in ieder geval wat smoother klinkt. Ook dit vind ik echt een tergende plaat met die uitgekauwde Toneshifterz synths. Wat een vreselijk lelijke track.
Dragonborn Geen slechte mix maar hij had iets subtieler gemogen, je gooit hem er nogal hard in waardoor het niet echt natuurlijk klinkt. Blij dat er weer een vet nummer speelt in ieder geval!
Calling Goed ingemixt, jammer alleen dat het nummer van mindere kwaliteit is, dat hoor je meteen.
Subsonic Aii.. Dit klinkt niet. Ten eerste loopt hij scheef en ten tweede moet je Subsonic echt niet daar inmixen maar gewoon bij het begin. Die lege kick is namelijk perfect, daar hoeft helemaal niks bij.
In You Find Prima overgang, houdt het tempo er opzich wel in. Ook stiekem toch wel een vette plaat dit ondanks dat hij een beetje ondersneeuwt tussen andere albumtracks. Enige nadeel zijn de vocals die echt nonstop doorgaan. En de zieke pitchkicks in de 2e climax gaan me toch net iets te hoog haha.
Split Second Deze track heeft een weinig boeiende intro en If You Find duurt vrij lang dus ik had m al eerder ingemixt, bijvoorbeeld op de 2e climax of misschien zelfs de 1e. Verder een prima overgang eigenlijk maar hier kon je ook weinig aan fout doen.
Hard Bass Het beste hardstyle anthem van 2011. Ongelofelijk dikke plaat en bezorgt me nog steeds kippevel. Ook hier een prima mix. Minpuntje is dat je Split Second wel erg vroeg begint uit te faden waardoor het volume een beetje wegvalt. Gelukkig zet bij het horen van de vocals "It's Coming To Ya Face" mijn volume op max :cool:
FEAR Overschatte plaat, wordt echt veels te veel gedraaid. Matige mix ook, komt er op een vreemd moment in en t klinkt erg troebel doordat je te weinig gebruikt maakt van je Equalizers. Wel erg vet dat je daarna zorgt voor een loopje op de vocal waardoor die saaie intro van Fear wat leuker wordt! Maakt het helemaal goed!
Fight 4 Survival Heb deze plaat nog nooit gehoord en ik draai Fear ook nooit dus kan de tracks hier moeilijk onderscheiden. klinkt iig vrij vloeiend! Best lekker plaatje ook, goeie synth, ook maar eens binnenhalen!
Tonight Kan ook echt heerlijk ingemixt worden. Erg jammer dat je dat niet doet. Uitgelezen mogelijkheid om een lekkere basswitch te maken en dan kies je ervoor om dat niet te doen, jammer.
Blacklight Erg abrupt, verwachte eigenlijk dat die outro van Tonight nog zou klappen en ineens is daar Blacklight. Verder niet negatief bedoeld, het kon prima eigenlijk.
Hate Ongelofelijk dikke plaat, dikke props voor deze! Ook zeker prima ingemixt, ligt er strak op.
Inner CreativityMisplaatst als afsluiter imo. Wel goed ingemixt, ligt er ook strak op!

Over het algemeen een leuk setje, paar slordigheidsfoutjes en t grootste minpunt was de mix van Better on the Otherside en de mix van Subsonic.. Voor de rest een redelijk vloeiende set. Verbeterpunten: Ik hoor eigenlijk weinig tot geen teases of effecten waardoor het steeds wachten is tot je weer wat doet. Probeer wat actiever te zijn tussen de overgangen door, dat houdt het luisteren spannender. Verder jammer dat er geen mid-intro mixen inzitten, als je er daar een paar van in je setje hebt zorgt het voor een enorme drive. Ook is zoals gezegd je tracklist niet slecht maar ook niet echt origineel. Als je je tracks wat meer op elkaar afstemt qua sounds en sfeer dan vormt je set ook wat meer een geheel ipv een aaneenschakelijk van bekende nummertjes. Ik heb overigens geen enkele beatmatch fout gehoord en ook nergens echt correcties ofzo. Opzich een positief punt natuurlijk maar krijg hierdoor wel t idee dat je met PC mixt ipv CDJ? Ben benieuwd naar waarmee je mixt.

Heb in ieder geval met plezier geluisterd en dit verhaal opgeschreven :) Hopelijk heb je er wat aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 23:51 

Hardtraxxer

@ Gangsterdwerg, thanx voor je uitgebreide feedback!! waardeer ik ^^ , Er zaten indd wat schoonheidsfoutjes in, en dit neem ik weer mee voor mijn volgende setjes :thumbup:

Even antwoord op je vraag: ik mix indd niet met cd's, nog steeds met traktor pro, en mn reloop digital 2 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 10:32 

Donateur

Vet om te zien hoeveel moeite jullie er beiden in stoppen zeg. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 00:13 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Vet om te zien hoeveel moeite jullie er beiden in stoppen zeg. :thumbsup:

Thanx man! ^^
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle