Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een vet setje, alleen had het idee dat de tracks het bij sommige niet echt door kwamen . Ik stond dan wel in het midden/vooraan. Misschien dat het daarom zoveel mensen niet echt los gingen.

Vooral Identify, Atlantis, Amplified, en Househeads klapte er vol op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 23:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Was een vet setje, alleen had het idee dat de tracks het bij sommige niet echt door kwamen . Ik stond dan wel in het midden/vooraan. Misschien dat het daarom zoveel mensen niet echt los gingen.

Vooral Identify, Atlantis, Amplified, en Househeads klapte er vol op!


Cker weten wij gingen lekker uit onze plaat of nie dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 23:11 
 
Hardtraxx Elite

Teknizion schreef:
SoundTunerZ schreef:
Titatovenaar schreef:
Echt belachelijk slecht dit.
Waarom zijn Scope en A-Lusion een project samen gegaan? Er is helemaal 0,0 toevoeging aan de hardstyle door dit project. Een zware teleurstelling, ze kunnen heel veel beter dan dit.

Snel ophouden met deze zooi, vooral gericht aan A-Lusion. Laat Scope in zijn eentje verder koeken.
:sick:


Was je dr bij live? Dan zou je toch wel moeten weten dat dit echt dik knalde ;)

Nee, want zijn 2.1 speakerz zijn veel beter jwwwz


wtf gast, noem jij de nummers hard dan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
flevoboys schreef:
Was een vet setje, alleen had het idee dat de tracks het bij sommige niet echt door kwamen . Ik stond dan wel in het midden/vooraan. Misschien dat het daarom zoveel mensen niet echt los gingen.

Vooral Identify, Atlantis, Amplified, en Househeads klapte er vol op!


Cker weten wij gingen lekker uit onze plaat of nie dan xd


Haha ja cker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 00:31 
 

SoundTunerZ schreef:
Titatovenaar schreef:
Echt belachelijk slecht dit.
Waarom zijn Scope en A-Lusion een project samen gegaan? Er is helemaal 0,0 toevoeging aan de hardstyle door dit project. Een zware teleurstelling, ze kunnen heel veel beter dan dit.

Snel ophouden met deze zooi, vooral gericht aan A-Lusion. Laat Scope in zijn eentje verder koeken.
:sick:


Was je dr bij live? Dan zou je toch wel moeten weten dat dit echt dik knalde ;)

Ik was er bij.. en ben van mening dat Second Identity niet in de buurt komt bij de kwaliteit van de andere drie live-setjes.. Daarnaast vind ik veel tracks, vooral met melodie, erg veel op elkaar lijken en er op deze manier weinig onderscheid is te maken. Daarnaast moet ik zeggen dat ik Amplified wel een lekkere track vind..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond 't dikke prima, ben niet zo'n fan van A-Lusion, maar samen met Scope weet hij er wel een aantal lekkere nummers neer te zetten! Toppie! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe lekker is dit gewoon man :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 16:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gister geluisterd, deze set. Niet erg geweldig, maar ik vond het op zich ook niet verkeerd. :) Mixen is niet verkeerd - ik heb in ieder geval geen hele slechte overgangen gehoord.
De platen vielen me eigenlijk een beetje tegen. Ik had er veel van verwacht na de samenwerking tussen Scope DJ en A-Lusion (Reaching Out en Between Worlds). Die twee platen vond ik wel heel vet, maar deze vallen allemaal een beetje tegen. De tracks op het einde vond ik wel wat beter.
Dus.. even kijken hoe dit zich ontwikkeld. :) Ik vind het wel een goeie combinatie verder, Scope DJ en A-Lusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kei en keihard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 02:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Atlantiss!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wel apart dat Scope DJ Househeads er in doet en rest van hun samen zou dat door iemand gevraagd zijn toevallig :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GReddy schreef:
wel apart dat Scope DJ Househeads er in doet en rest van hun samen zou dat door iemand gevraagd zijn toevallig :innocent:


Ze moesten het half uur volmaken! :P Het is een heerlijke track dus maakt het uit!! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 21:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik had de aftermovie op youtube gezien en gehoord en klinkt ECHT UBER SUPER!!!!
    Vorige  1, 2
    Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle