Gangsterdwerg schreef:
ScavengerDJ schreef:
En wederom geen reactie. Ik vraag niet om dat je mij duizend complimenten geeft maar als ik 6 mixen post, en ik heb nog maar 1 maal reactie gehad (die ik trouwens moest vragen) dan begint dat mij toch wel een beetje te irriteren.
Kan me goed voorstellen dat dit zuur voor je is. Enige wat ik je kan aanraden is om gewoon actiever te worden op de site, als je reacties op andere mixen geeft krijg je eerder reacties terug. Plus hoe vaker je post hoe meer mensen je naam kennen, hoe vaker je setjes zullen worden aangeklikt. En zorg dat je gewoon vette tracklists maakt. Dit is niet mijn lijst dus ik neem hem deze keer niet mee. En aangezien je met PC mixt vind ik het niet zo interessant om te luisteren maar dat is persoonlijk.
Het livesets board is ongelofelijk vol met tientallen sets per dag. Zorg dat je opvalt!
Oké, dankje voor het reageren. Is trouwens gewoon VDJ mix, met controller, mixt te gemakkelijk.
@Kaalface: dankje man! Enja, ik vind die remix van Place Of Terror blijkbaar als een van de enigen echt supervet :p