Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 20:09 

Hardtraxxer

Download Scavenger - We Live Now #Episode 4 Hier!:
http://www24.zippyshare.com/v/62098696/file.html

Youtube:
www.youtube.com/watch?v=TmC0VZEFyIs

Tracklist:

1. Technoboy - Rage (Frontliner Remix)
2. Black & White Feat. Angie Brown - Get Your Hands Up (Code Black Remix)
3. Zany - Angel Of The Sun
4. Wildstylez - No Time To Waste (Defqon 1 2010 Anthem)
5. Adrenalize - Forest Interlude
6. Hardstyle Masterz & Max Enforcer - Rambo Is A Pussy
7. Psyko Punkz - Feel The Rythm (Alpha² Remix)
8. The Beatcaster - Fallen Up
9. Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics
10. Ran-D Feat. Villain - X (XXlerator 2012 Anthem)(Scavenger Anticlimix)
11. Zatox - The Noisemaker (Code Black Remix)
12. Artic - Fuck The Fake Shit (Adaro Remix)
13. B-Front - Thousand And One Nights (Emporium 2011 Anthem)
14. Crypsis - Gansta Shit
15. The Machine Feat. Chris One - Never Fall Assleep

Like Scavenger op Facebook!
http://www.facebook.com/pages/Scavenger/137697863013440
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 14:23 

Hardtraxxer

Dit is de 4e mix dat ik hier post, en alweer geen reactie. Het zou best handig zijn dat ik wat feedback krijg want ik wil mijn mixen verbeteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 14:57 

Hardtraxx Veteran

ScavengerDJ schreef:
Dit is de 4e mix dat ik hier post, en alweer geen reactie. Het zou best handig zijn dat ik wat feedback krijg want ik wil mijn mixen verbeteren!

4 sets en 0 feedback is inderdaad wel erg schraal. Ga hem belusteren, feedback volgt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 15:27 

Hardtraxx Veteran

als ze eenmaal je naam kennen gaan t wat sneller

maar dat zegt ook nog niet alles natuurlijk.
post je je sets ook op andere forums?
en een verhaaltje bij je set kan ook nooit kwaad.
het is hier altijd maar de vraag in wat voor stemming de HT'ers zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 15:52 

Hardtraxx Veteran

Waarschuwing vooraf: ik ben een kritische luisteraar die op elke slak zout legt.

Tracklist: Opzich best een leuk lijstje. Niet erg origineel, de meeste tracks zijn veel gedraaid maar dat hoeft niet persé een minpunt te zijn. Leuk dat je Angel of The Sun en Rambo is a Pussy gebruikt, die zie je niet vaak meer. Opbouw is ook dik in orde. Enige minpunt is No Time To Waste, die plaat hoef ik echt nooit meer te horen.

Mixwerk:

Rage Monsterlijk nummer, ook wel prima om mee te openen eigenlijk.
Get Your Hands Up Je gooit hem er lekker strak bij in de climax. Niks op aan te merken eigenlijk. Je afmix (het eind van de overgang) vind ik vrij matig. De vocal komt er niet echt uit en je kapt rage vrij abrupt af. Dit had beter gekund maar de mix was in ieder geval recht, da's 't belangrijkste.
Angel Of The Sun Overgang duurt me echt te lang. De intro van AotS is kort en dan cue je hem echt pas in als de outro al lang bezig is. Haalt toch een beetje het tempo eruit. Geen slechte mix verder, hooguit wat EQ werk dat subtieler had gekund. Wel een heerlijke plaat. Melo :loving:
No Time To Waste Prima gemixt, afmix was hier ook een stuk beter dan bij de vorige overgangen. Ga dit grafnummer alleen wel doorspoelen. Ik krijg trouwens wel de indruk dat dit een PC mix is en geen Gear mix? Je cue't namelijk verdacht strak in haha.
Forest InterludeGoede mix weer, je had hem van mij wel 2 minuten eerder mogen inmixen want NTtW duurt echt een eeuwigheid. Wel jammer dat je geen gebruik maakt van teasen of effecten, ik zit constant een beetje te wachten tot het volgende nummer wordt gemixt. van mij had het wel wat spannender gemogen, houdt het luisteren boeiend. Hopelijk komen er nog een paar gewaagde overgangen. Alleen maar intro-outro mixen is een beetje saai.
Rambo Is A Pussy Lekker nummer! Vind hem alleen niet echt passen na al die zweverige melodienummers. Toch een heel ander stijltje dit. Vreemde overgang ook, je mixt niet echt maar switcht ineens naar het andere kanaal. Opzich niet storend maar ik ben toch meer van het echt inmixen van tracks.
Feel The Rythm Ook een hele vette plaat dit. Goed ingemixt, die tuketuketuketuke geluidjes geven een goeie drive mee aan je overgang. Jammer dat je 2 vocals over elkaar had. Verder wel leuk dat je nu een wat snellere mix maakt, houdt de vaart er weer een beetje in.
Fallen Up Nog nooit van deze artiest gehoord, ik laat me eens verrassen. Je overgang begint vet door die sidechain die er langzaam bij komt maar wordt naderhand wat rommeliger. Intro van het nummer duurt ook wel echt mega lang. Dan is Feel the Rhythm afgelopen en heb je nog een stuk intro over, komt dus niet echt lekker uit. Opzich geen slecht nummer maar de kick had wel wat beter gekund. Klinkt ook allemaal nog niet echt scherp.
Bass Mechanics Weer dezelfde overgang die je eigenlijk bijna elke keer maakt, strak maar niet echt spannend. Je mag tijdens het mixen ook wel wat meer met je faders spelen om op die manier geluidjes enzo wat meer naar voren te laten komen.
XZie het commentaar bij de vorige overgang. Geinig dat je een anticlimax edit hebt gemaakt, kan het nummer prima hebben.
The Noisemaker Oeh wat een rommelige overgang, je had hier echt beter gebruik moeten maken van je equalizers, die Ran-D en Code Black kicks samen zorgen dat het nogal troebel klinkt.
Fuck The Fake Shit Dikke plaat! En ook op het juiste moment ingemixt waardoor je geen vocals over elkaar krijgt. Jammer van de afmix, deze is weer erg abrupt, probeer de plaat die je uitmixt wat subtieler uit te faden voor je hem helemaal weghaalt.
1001 Nights Echt een boutnummer dit, wat een strontvervelende melodie en intro. Je gooit hem er vrij hard in waardoor het ook hier weer een beetje troebel klinkt. De kicks passen ook niet echt bij elkaar. Verder is de overgang wel strak maar dat is tot nu toe altijd zo dus daar ligt het niet aan.
Gansta Shit Weer zo'n korte overgang, hier vind ik het zelfs wel vet, geeft wel een bak energie mee aan de intro van Gangsta Shit. Volgens mij schroef je het tempo hier ook ff op. Terecht.
Never Fall Assleep Ook hier komt de plaat er meteen op vol volume bij en klinkt het even later weer troebel. Zelfde verhaal als bij de eerdere overgangen dus.

Eindoordeel:
Een leuke tracklist die strak gemixt is en een goede opbouw heeft, niks mis mee dus. Het had allemaal wel een stuk spannender gemogen, vooral erg jammer dat je tijdens het mixen eigenlijk weinig doet en niet met je faders speelt. Je kunt uit vrijwel iedere overgang meer halen door wat actiever te mixen. Verder vond ik het ook jammer dat er niet wordt geteased en vrijwel alle mixen intro-outro zijn. Hier had wel wat meer variatie ingemogen. Ook een mid-intro mixje had geen kwaad gekund. Verder ligt alles super strak op elkaar, da's natuurlijk een dik pluspunt maar zoals ik al aangaf, volgens mij is het een PC mix en in dat geval is het een kwestie van de sync knop indrukken. Als ik fout zit hoor ik het graag. Al met al een prima setje maar zal hem eerlijk gezegd niet snel nog een x opzetten, daarvoor gebeurt er me net iets te weinig. Hopelijk heb je wat aan m'n feedback!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:22 

Hardtraxxer

Dankjewel Gangsterdwerg! Hier heb ik wat aan!
Over wat het mixen betreft. Over het pc mixen enzo, ik maak zelf altijd een kleine edit van het nummer, ik pak de eerste 13 seconden(8 bars) in het lied en plak er die nog eens voorop. Deze kan ik al inmixen voor het liedje zogezegd begint). Ik mix dit met virtual dj en ik kan dus ook nog visueel kijken(+horen) of de kicks gelijk lopen. Na deze 8 bars gooi ik het lied erin. Waardoor het waarschijnlijk een beetje pc-achtig klinkt. Gear heb ik momenteel nog niet dus behelp ik me zo een beetje, ik hoop dat je snapt wat ik bedoel :D Nog eens bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:36 

Hardtraxx Veteran

ScavengerDJ schreef:
Over wat het mixen betreft. Over het pc mixen enzo, ik maak zelf altijd een kleine edit van het nummer, ik pak de eerste 13 seconden(8 bars) in het lied en plak er die nog eens voorop. Deze kan ik al inmixen voor het liedje zogezegd begint). Ik mix dit met virtual dj en ik kan dus ook nog visueel kijken(+horen) of de kicks gelijk lopen. Na deze 8 bars gooi ik het lied erin. Waardoor het waarschijnlijk een beetje pc-achtig klinkt. Gear heb ik momenteel nog niet dus behelp ik me zo een beetje, ik hoop dat je snapt wat ik bedoel :D Nog eens bedankt!

Lol je doet dat bij ieder nummer? Waarom maak je niet gewoon een loopje van 4 beats en druk je op escape zodra je hem erin gooit. Scheelt een hoop moeite :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:39 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
ScavengerDJ schreef:

Lol je doet dat bij ieder nummer? Waarom maak je niet gewoon een loopje van 4 beats en druk je op escape zodra je hem erin gooit. Scheelt een hoop moeite :lol:

Hoe doe je dat? Lijkt nooit echt te lukken met die loops :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:41 

Hardtraxx Veteran

ScavengerDJ schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Hoe doe je dat? Lijkt nooit echt te lukken met die loops :p

Je maakt een cuepoint bij 't begin. je drukt op 4 en je cuet hem gewoon in. Wanneer je hem erin gooit druk je op escape en de loop is weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:17 

Hardtraxx Veteran

Oei, daar gaat een wereld open voor m zeg! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 22:36 

Hardtraxxer

Je ken toch ok gewoon met Beatlock, of ben ik nou zo gek ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 23:01 

Hardtraxxer

God... Damn :D Dankjewel :p Dat ga ik in het vervolg proberen! Hartelijk bedankt voor je hulp Gangsterdwerg!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle