MelvinFR schreef:
Waarom is deze gozer eigenlijk signed bij Spoontech?
Dat vraag ik me nou eigenlijk ook af. Het feit dat hij continu dit soort setjes neerzet (ook bij Spoontech & Friends en zelfs bij de afgelopen editie van Bass Protocol) bewijst maar weer dat deze man er totaal niks van snapt. Niets aan dit setje onderscheid zich van wat het overgrote deel van de Raw-scene op dit moment aan het doen is. Past simpelweg totaal niet bij een label als Spoontech.
Ik moet wel zeggen dat er soms erg vette platen onder het Sasha F alias uitkomen, maar ik heb moeite met geloven dat Adventum alles voor Sasha F produceert. Het verschil in kwaliteit tussen platen als Afraid of the Dark en The Killing vs. Lord of Harted en KH4N is simpelweg te groot. Het kan zijn dat ik Adventum nu heel erg tekort doe, maar AOTD en The Killing zijn gewoon van een heel ander niveau dan de gemiddelde Adventum-plaat. Ik zie er ook niet de meerwaarde in van Sasha F signen als Adventum in zijn eentje die platen maakt. Bij de laatste release van Adventum zijn bijvoorbeeld de sounds die in KH4N zitten ook duidelijk terug te horen, maar de sounds uit platen als AOTD en The Killing hoor je (voor zover ik weet) nergens terug in zijn platen. Ik denk daarom zelf dat Sasha F inmiddels een project is geworden voor ten minste één andere producer dan Adventum. Dat zou wellicht kunnen verklaren waarom een label als Spoontech eerder de voorkeur geeft aan het signen van een 'alias' als Sasha F in plaats van Adventum zelf.