Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 11:12 

Hardtraxx Crew

Download Sasha F - Ground Zero 2016 Warm Up Set:

Tracklist:
1. Dana - Back In Time (Digital Mindz Bootleg)
2. Digital Mindz - Resonant Part III
3. ID
4. Sasha F - KH4N
5. Scream Intention - Destructor
6. Alphaverb & The Machine - Smoke Machine
7. Unresolved & MC I See - House Of Pain
8. ID
9. ID
10. ID
11. Deetox & Delete - Alone
12. Rebelion & Malice - Confronting Fukin Evil [Defqon 1 Tool]
13. Malice & Rooler - Aggressive Acts
14. Sasha F & Rooler - Number 23
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 12:32 

Hardtraxx Veteran

Waarom is deze gozer eigenlijk signed bij Spoontech? In al zijn setjes zie ik nauwelijks Spoontech platen voorbijkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 14:47 

Hardtraxx Veteran

5. = Scream Intention - Destructor
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 15:03 

Hardtraxx Veteran

1 = Dana - Back In Time (Digital Mindz Bootleg) :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 18:20 

Hardtraxx Veteran

8 = kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 18:48 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Waarom is deze gozer eigenlijk signed bij Spoontech?

Dat vraag ik me nou eigenlijk ook af. Het feit dat hij continu dit soort setjes neerzet (ook bij Spoontech & Friends en zelfs bij de afgelopen editie van Bass Protocol) bewijst maar weer dat deze man er totaal niks van snapt. Niets aan dit setje onderscheid zich van wat het overgrote deel van de Raw-scene op dit moment aan het doen is. Past simpelweg totaal niet bij een label als Spoontech.

Ik moet wel zeggen dat er soms erg vette platen onder het Sasha F alias uitkomen, maar ik heb moeite met geloven dat Adventum alles voor Sasha F produceert. Het verschil in kwaliteit tussen platen als Afraid of the Dark en The Killing vs. Lord of Harted en KH4N is simpelweg te groot. Het kan zijn dat ik Adventum nu heel erg tekort doe, maar AOTD en The Killing zijn gewoon van een heel ander niveau dan de gemiddelde Adventum-plaat. Ik zie er ook niet de meerwaarde in van Sasha F signen als Adventum in zijn eentje die platen maakt. Bij de laatste release van Adventum zijn bijvoorbeeld de sounds die in KH4N zitten ook duidelijk terug te horen, maar de sounds uit platen als AOTD en The Killing hoor je (voor zover ik weet) nergens terug in zijn platen. Ik denk daarom zelf dat Sasha F inmiddels een project is geworden voor ten minste één andere producer dan Adventum. Dat zou wellicht kunnen verklaren waarom een label als Spoontech eerder de voorkeur geeft aan het signen van een 'alias' als Sasha F in plaats van Adventum zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 07:56 

Hardtraxxer

Chroman schreef:
1 = Dana - Back In Time (Digital Mindz Bootleg) :bomb: :bomb: :bomb:

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 11:24 

Hardtraxxer

Eens met het bovenstaande. Ik vind het hele Sasha F project eigenlijk maar vreemd en zie niet helemaal in wat het al die jaren nou heeft toegevoegd. Onder het alias zijn natuurlijk een aantal platen uitgekomen die ik geweldig vind, maar mijns inziens hadden de tracks ook gewoon onder de naam van de 'ghostproducer' gereleased kunnen worden. Vind verder de setjes van Sasha F ook niet onderscheidend en absoluut niet passen bij Spoontech, waarnaast ik de persoon Sasha F een beetje een nare verschijning vind.

Track 3 is trouwens Kataklism (f.k.a. Typhoon) - Total Destruction
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle