Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
The Demand --> Chemical :yay: Daar wordt je toch blij van!

Die viel mij ook al op, had ik ook tegen hem gezegd. Gewoon een overgang waar je u tegen zegt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hmm mij valt die eigenlijk een beetje tegen na alle reacties hier..
er zitten soms zulke lange tussen stukjes tussen.

alleen de laatste 10 minuten knallen wel heerlijk door
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

tracklist=mee :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

effe tijdens schooluurtjes geluisterd, luisterde lekker weg :)
geen fouten gemerkt iig, ook totaal niet verwacht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 21:14 
 

frankhardenberg schreef:
houden wij van San Miquel? JA!
is zijn setje lekker? JAAAAAAAAAAAAAAAH!!! :bomb:

helemaaal mee eens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om heel eerlijk te zijn, ben ik ook niet zo enorm positief als sommigen hier. Vooropgesteld, het is een goed setje, maar na de reacties hier te zien, verwachtte ik een TOP-set. En dat is het nou nét niet voor mij. Crossroads lijkt het geluid veel zachter dan de rest en de overgang naar OOL is ook niet helemaal top. Naar Fariy Legend klonk het ook niet helemaal lekker. Naar Surreal is wel weer lekker. Overgang van The Demand naar Chemical is ook heerlijk, want het tempo hou je lekker hoog zo, maar iets te langzaam met de fading gewerkt tijdens de vocals. Naar Psycho is weer top! Naar Loud Tool vind ik persoonlijk weer wat minder, maar het kan. Laatste overgang is ook prima.

In het begin vond ik het setje een beetje tempo missen, ondanks de snelle overgangen. Later in de set was het beuken geblazen aan een stuk door raggen!

Dit is eigenlijk gewoon wat mierenneukerij, want het zijn stuk voor stuk puntjes die je op het eerste gehoor niet hoort. Maar ik heb hem al zo vaak geluisterd dat het is opgevallen. Maar het onderscheid net een zeer, zeer goed setje en een topset. Een topset vind ik het dus niet, maar wel een zeer, zeer goede set die zeker icm de zeer lekkere tracklist een van de beste in de reeks is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 04:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Om heel eerlijk te zijn, ben ik ook niet zo enorm positief als sommigen hier. Vooropgesteld, het is een goed setje, maar na de reacties hier te zien, verwachtte ik een TOP-set. En dat is het nou nét niet voor mij. Crossroads lijkt het geluid veel zachter dan de rest en de overgang naar OOL is ook niet helemaal top. Naar Fariy Legend klonk het ook niet helemaal lekker. Naar Surreal is wel weer lekker. Overgang van The Demand naar Chemical is ook heerlijk, want het tempo hou je lekker hoog zo, maar iets te langzaam met de fading gewerkt tijdens de vocals. Naar Psycho is weer top! Naar Loud Tool vind ik persoonlijk weer wat minder, maar het kan. Laatste overgang is ook prima.

In het begin vond ik het setje een beetje tempo missen, ondanks de snelle overgangen. Later in de set was het beuken geblazen aan een stuk door raggen!

Dit is eigenlijk gewoon wat mierenneukerij, want het zijn stuk voor stuk puntjes die je op het eerste gehoor niet hoort. Maar ik heb hem al zo vaak geluisterd dat het is opgevallen. Maar het onderscheid net een zeer, zeer goed setje en een topset. Een topset vind ik het dus niet, maar wel een zeer, zeer goede set die zeker icm de zeer lekkere tracklist een van de beste in de reeks is!

Hier sluit ik me bij aan, neemt niet weg dat het gewoon een lekkere set is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 08:53 
 
Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Chukkels schreef:
Om heel eerlijk te zijn, ben ik ook niet zo enorm positief als sommigen hier. Vooropgesteld, het is een goed setje, maar na de reacties hier te zien, verwachtte ik een TOP-set. En dat is het nou nét niet voor mij. Crossroads lijkt het geluid veel zachter dan de rest en de overgang naar OOL is ook niet helemaal top. Naar Fariy Legend klonk het ook niet helemaal lekker. Naar Surreal is wel weer lekker. Overgang van The Demand naar Chemical is ook heerlijk, want het tempo hou je lekker hoog zo, maar iets te langzaam met de fading gewerkt tijdens de vocals. Naar Psycho is weer top! Naar Loud Tool vind ik persoonlijk weer wat minder, maar het kan. Laatste overgang is ook prima.

In het begin vond ik het setje een beetje tempo missen, ondanks de snelle overgangen. Later in de set was het beuken geblazen aan een stuk door raggen!

Dit is eigenlijk gewoon wat mierenneukerij, want het zijn stuk voor stuk puntjes die je op het eerste gehoor niet hoort. Maar ik heb hem al zo vaak geluisterd dat het is opgevallen. Maar het onderscheid net een zeer, zeer goed setje en een topset. Een topset vind ik het dus niet, maar wel een zeer, zeer goede set die zeker icm de zeer lekkere tracklist een van de beste in de reeks is!

Hier sluit ik me bij aan, neemt niet weg dat het gewoon een lekkere set is!

+1 :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Chukkels schreef:
Om heel eerlijk te zijn, ben ik ook niet zo enorm positief als sommigen hier. Vooropgesteld, het is een goed setje, maar na de reacties hier te zien, verwachtte ik een TOP-set. En dat is het nou nét niet voor mij. Crossroads lijkt het geluid veel zachter dan de rest en de overgang naar OOL is ook niet helemaal top. Naar Fariy Legend klonk het ook niet helemaal lekker. Naar Surreal is wel weer lekker. Overgang van The Demand naar Chemical is ook heerlijk, want het tempo hou je lekker hoog zo, maar iets te langzaam met de fading gewerkt tijdens de vocals. Naar Psycho is weer top! Naar Loud Tool vind ik persoonlijk weer wat minder, maar het kan. Laatste overgang is ook prima.

In het begin vond ik het setje een beetje tempo missen, ondanks de snelle overgangen. Later in de set was het beuken geblazen aan een stuk door raggen!

Dit is eigenlijk gewoon wat mierenneukerij, want het zijn stuk voor stuk puntjes die je op het eerste gehoor niet hoort. Maar ik heb hem al zo vaak geluisterd dat het is opgevallen. Maar het onderscheid net een zeer, zeer goed setje en een topset. Een topset vind ik het dus niet, maar wel een zeer, zeer goede set die zeker icm de zeer lekkere tracklist een van de beste in de reeks is!

Hier sluit ik me bij aan, neemt niet weg dat het gewoon een lekkere set is!


Ik heb niks van de foutjes gemerkt, voor mij blijft dit de beste set van HTCS tot nu toe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 14:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Super setje maat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Deze gaat mee, wat een vette lijst :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 14:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb m gisteren geluisterd, en wat een overgangen soms :thumbup:. Somige vond ik dan weer net iets te langdradig maar dat is hoe je t bekijkt. Als je zeer exclusief mixwerk wilt geven kun je dit als positief zien.
Toch een heel erg vette set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 15:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nogmaals thx voor alle reacties! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 16:30 
 
Hardtraxxer

Het jaar beginnt vet! San Miquel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Setje is wel zacht opgenomen zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 20:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een slechte kwaliteit :') Ik denk dat er veel mensen geplaagd worden door de slechte kwaliteit van sommige setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 14:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Frankert schreef:
Wat een slechte kwaliteit :') Ik denk dat er veel mensen geplaagd worden door de slechte kwaliteit van sommige setjes.

Heb je het nu over de geluidskwaliteit? Is niet anders dan anders hoor? 128k
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 15:26 
 
Donateur

San Miquel schreef:
Frankert schreef:
Wat een slechte kwaliteit :') Ik denk dat er veel mensen geplaagd worden door de slechte kwaliteit van sommige setjes.

Heb je het nu over de geluidskwaliteit? Is niet anders dan anders hoor? 128k

Ja en de setjes moeten trouwens ook in 128 kbps bij Dance-Tunes afgeleverd worden, dus daar kunnen wij niks aan doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 20:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@San Miquel
Uiteraard over de geluidskwaliteit. Helaas is dat altijd zo inderdaad.

@Kryptica
Ahh. Dat verklaard een hoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 11:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

320 is beter idd, maar echt slecht vind ik 128 niet ;)
Misschien is het een idee om de sets wel in 320 online te zetten, uitzending wel 128 laten...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
320 is beter idd, maar echt slecht vind ik 128 niet ;)
Misschien is het een idee om de sets wel in 320 online te zetten, uitzending wel 128 laten...?


Goed plan, jammer dat jou setje dat niet is want op mn iPod klinkt je setje best wel zacht helaas terwijl ik met plezier beluister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 22:52 
 
Hardtraxxer

Wat een zalige lijst zeg! :yay: Superset, het jaar begint goed :D Thx San Miquel (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is gewoon onzin dat de geluidskwaliteit niet in orde is op 128 kbs, als de mix rechtstreeks van de mixer komt in 320 en je converteert het naar 128 of zelfs 96 kbs dan is de kwaliteit nog meer dan voldoende voor de gemiddelde geluidsinstallatie om te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zappaman! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede en originele lijst, even meenemen! ;)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle