Active topics in Hardstyle

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
The Z. wrote:The Demand --> Chemical :yay: Daar wordt je toch blij van!
Die viel mij ook al op, had ik ook tegen hem gezegd. Gewoon een overgang waar je u tegen zegt!
Hardtraxxer
65 posts member since 2010
last seen Apr 2011
hmm mij valt die eigenlijk een beetje tegen na alle reacties hier..
er zitten soms zulke lange tussen stukjes tussen.

alleen de laatste 10 minuten knallen wel heerlijk door
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
tracklist=mee :worship:
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 17 days ago
effe tijdens schooluurtjes geluisterd, luisterde lekker weg :)
geen fouten gemerkt iig, ook totaal niet verwacht :P
D
frankhardenberg wrote:houden wij van San Miquel? JA!
is zijn setje lekker? JAAAAAAAAAAAAAAAH!!! :bomb:
helemaaal mee eens :D
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Om heel eerlijk te zijn, ben ik ook niet zo enorm positief als sommigen hier. Vooropgesteld, het is een goed setje, maar na de reacties hier te zien, verwachtte ik een TOP-set. En dat is het nou nét niet voor mij. Crossroads lijkt het geluid veel zachter dan de rest en de overgang naar OOL is ook niet helemaal top. Naar Fariy Legend klonk het ook niet helemaal lekker. Naar Surreal is wel weer lekker. Overgang van The Demand naar Chemical is ook heerlijk, want het tempo hou je lekker hoog zo, maar iets te langzaam met de fading gewerkt tijdens de vocals. Naar Psycho is weer top! Naar Loud Tool vind ik persoonlijk weer wat minder, maar het kan. Laatste overgang is ook prima.

In het begin vond ik het setje een beetje tempo missen, ondanks de snelle overgangen. Later in de set was het beuken geblazen aan een stuk door raggen!

Dit is eigenlijk gewoon wat mierenneukerij, want het zijn stuk voor stuk puntjes die je op het eerste gehoor niet hoort. Maar ik heb hem al zo vaak geluisterd dat het is opgevallen. Maar het onderscheid net een zeer, zeer goed setje en een topset. Een topset vind ik het dus niet, maar wel een zeer, zeer goede set die zeker icm de zeer lekkere tracklist een van de beste in de reeks is!
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Chukkels wrote:Om heel eerlijk te zijn, ben ik ook niet zo enorm positief als sommigen hier. Vooropgesteld, het is een goed setje, maar na de reacties hier te zien, verwachtte ik een TOP-set. En dat is het nou nét niet voor mij. Crossroads lijkt het geluid veel zachter dan de rest en de overgang naar OOL is ook niet helemaal top. Naar Fariy Legend klonk het ook niet helemaal lekker. Naar Surreal is wel weer lekker. Overgang van The Demand naar Chemical is ook heerlijk, want het tempo hou je lekker hoog zo, maar iets te langzaam met de fading gewerkt tijdens de vocals. Naar Psycho is weer top! Naar Loud Tool vind ik persoonlijk weer wat minder, maar het kan. Laatste overgang is ook prima.

In het begin vond ik het setje een beetje tempo missen, ondanks de snelle overgangen. Later in de set was het beuken geblazen aan een stuk door raggen!

Dit is eigenlijk gewoon wat mierenneukerij, want het zijn stuk voor stuk puntjes die je op het eerste gehoor niet hoort. Maar ik heb hem al zo vaak geluisterd dat het is opgevallen. Maar het onderscheid net een zeer, zeer goed setje en een topset. Een topset vind ik het dus niet, maar wel een zeer, zeer goede set die zeker icm de zeer lekkere tracklist een van de beste in de reeks is!
Hier sluit ik me bij aan, neemt niet weg dat het gewoon een lekkere set is!
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Piaaa wrote:
Chukkels wrote:Om heel eerlijk te zijn, ben ik ook niet zo enorm positief als sommigen hier. Vooropgesteld, het is een goed setje, maar na de reacties hier te zien, verwachtte ik een TOP-set. En dat is het nou nét niet voor mij. Crossroads lijkt het geluid veel zachter dan de rest en de overgang naar OOL is ook niet helemaal top. Naar Fariy Legend klonk het ook niet helemaal lekker. Naar Surreal is wel weer lekker. Overgang van The Demand naar Chemical is ook heerlijk, want het tempo hou je lekker hoog zo, maar iets te langzaam met de fading gewerkt tijdens de vocals. Naar Psycho is weer top! Naar Loud Tool vind ik persoonlijk weer wat minder, maar het kan. Laatste overgang is ook prima.

+1 :yes:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Piaaa wrote:

Ik heb niks van de foutjes gemerkt, voor mij blijft dit de beste set van HTCS tot nu toe :)
Artiest
478 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Super setje maat!
Hardtraxxer
119 posts member since 2009
last seen Apr 2013
Lowrenz wrote:Deze gaat mee, wat een vette lijst :thumbup:
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Heb m gisteren geluisterd, en wat een overgangen soms :thumbup:. Somige vond ik dan weer net iets te langdradig maar dat is hoe je t bekijkt. Als je zeer exclusief mixwerk wilt geven kun je dit als positief zien.
Toch een heel erg vette set!
Donateur
1973 posts member since 2008
Nogmaals thx voor alle reacties! :thumbsup:
D
Hardtraxxer
426 posts member since 2008
last seen Jan 2026
Het jaar beginnt vet! San Miquel :loving:
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 20 hours ago
Setje is wel zacht opgenomen zeg.
Hardtraxx Elite
2544 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Wat een slechte kwaliteit :') Ik denk dat er veel mensen geplaagd worden door de slechte kwaliteit van sommige setjes.
Donateur
Frankert wrote:Wat een slechte kwaliteit :') Ik denk dat er veel mensen geplaagd worden door de slechte kwaliteit van sommige setjes.
Heb je het nu over de geluidskwaliteit? Is niet anders dan anders hoor? 128k
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
San Miquel wrote:
Frankert wrote:Wat een slechte kwaliteit :') Ik denk dat er veel mensen geplaagd worden door de slechte kwaliteit van sommige setjes.
Heb je het nu over de geluidskwaliteit? Is niet anders dan anders hoor? 128k
Ja en de setjes moeten trouwens ook in 128 kbps bij Dance-Tunes afgeleverd worden, dus daar kunnen wij niks aan doen ;)
Hardtraxx Elite
2544 posts member since 2008
last seen Apr 2014
@San Miquel
Uiteraard over de geluidskwaliteit. Helaas is dat altijd zo inderdaad.

@Kryptica
Ahh. Dat verklaard een hoop.
Donateur
320 is beter idd, maar echt slecht vind ik 128 niet ;)
Misschien is het een idee om de sets wel in 320 online te zetten, uitzending wel 128 laten...?
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 20 hours ago
San Miquel wrote:320 is beter idd, maar echt slecht vind ik 128 niet ;)
Misschien is het een idee om de sets wel in 320 online te zetten, uitzending wel 128 laten...?
Goed plan, jammer dat jou setje dat niet is want op mn iPod klinkt je setje best wel zacht helaas terwijl ik met plezier beluister.
A
Hardtraxxer
191 posts member since 2009
last seen Apr 2012
Wat een zalige lijst zeg! :yay: Superset, het jaar begint goed :D Thx San Miquel (L)
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Het is gewoon onzin dat de geluidskwaliteit niet in orde is op 128 kbs, als de mix rechtstreeks van de mixer komt in 320 en je converteert het naar 128 of zelfs 96 kbs dan is de kwaliteit nog meer dan voldoende voor de gemiddelde geluidsinstallatie om te luisteren.
Hardtraxxer
235 posts member since 2010
last seen Jan 2015
Zappaman! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Goede en originele lijst, even meenemen! ;)