Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 21:32 

Donateur

S DEE - Overdose On Hardstyle:
http://sdee-dj.podomatic.com/enclosure/ ... -07_00.m4a

Tracklist:
01. S Dee - Defqon.1 Australia Anthem Mash
02. Rebourne - A Life With Music
03. D-Block & S-te-Fan - Rockin' ur Mind (2012 Edit)
04. Slim Shore And Code Black - Time Of Your Life
05. Atmozfears And Adrenalize - Pure Fantasy
06. Wildstylez - REVENGE OF THE DIRTY MOTHERFUCKER
07. Code Black & Toneshifterz & S-Dee - Defqon Get Your Hands Up & Party Down
08. Toneshifterz Interview
09. Frontliner - Never Come Down
10. Max Enforcer - Time To Rock
11. Headhunterz And Wildstylez And Noisecontrollers - World Of Madness
12. Lady Faith - Moxie
13. Rebourne - Excite
14. Toneshifterz - Pijano (Defqon.1 2012 Edit)
15. Scope DJ - Househeads (2012 Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 22:16 

Hardtraxx Elite

Ziet er goed uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 22:42 

Hardtraxxer

pff wtf is er aan de hand met de tegenwoordige tls -_-
15 tracks in een uur....

Dan mag jezelf echt geen dj noemen -_-

tl is verder niks voor mij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 23:07 

Hardtraxx Veteran

Dragenser schreef:
15 tracks in een uur....

Nou zeg, dit is wel heel cru :P

Lijstje is verder niet echt mijn ding...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 00:24 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Dragenser schreef:
15 tracks in een uur....

tja cru cru... ik word een beetje beu met dat standaard gemix >.>
16 vind ik eigenlijk al weinig voor een set
Als dj zijnde mag je best wel een beetje moeite doen voor een leuke mix.

Ik zie liever iemand 5x in de fout gaan en gewaagd mixed dan dit soort lijsten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 05:14 

Donateur

Dragenser schreef:
The Skribbler schreef:
Dragenser schreef:
15 tracks in een uur....

tja cru cru... ik word een beetje beu met dat standaard gemix >.>
16 vind ik eigenlijk al weinig voor een set
Als dj zijnde mag je best wel een beetje moeite doen voor een leuke mix.

Ik zie liever iemand 5x in de fout gaan en gewaagd mixed dan dit soort lijsten ;)

Dit is dus precies wat de scene heeft verziekt; dit soort volk.

Alleen climaxen achter elkaar geplakt willen hebben. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 08:28 

Klopt, je kan natuurlijk maar op 1 manier snel mixen en dat is climaxjes achter elkaar pompen.

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 09:11 

Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
Dit is dus precies wat de scene heeft verziekt; dit soort volk.

Alleen climaxen achter elkaar geplakt willen hebben. :sick:

Lol jij noemt iemand die door mixed een persoon die de scene verziekt?
Kom op dit noem je geen mix... vroeger had nog een fatsoenlijke intro en outro dat heb je tegenwoordig niet meer....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 15:02 

:x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 18:36 

Hardtraxxer

Dragenser schreef:
15 tracks in een uur....

Dit zij je dus ook al over mijn liveset.. Hoe wil je 17 tracks in een uur krijgen of meer? dat is niet mogelijk, dan zou je in het nummer moeten skippen, dus als de auto is afgelopen een auto cue maken bij de break? Of de qlimax eruit laten? en meteen mixen na de break?

Dat gaat toch niet? dan mis je heel het nummer... Sommige nummers duren lang, hoe wil je deze dan inkorten..

Ik heb je mix even geluisterd... Voor Frequencerz - No Escape heb jij iets meer dan 1 minuut over in je set... dan krijg je toch niks mee van heel het nummer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 23:59 

Hardtraxxer

MikezDJ schreef:
Dragenser schreef:
15 tracks in een uur....

Dit zij je dus ook al over mijn liveset.. Hoe wil je 17 tracks in een uur krijgen of meer? dat is niet mogelijk, dan zou je in het nummer moeten skippen, dus als de auto is afgelopen een auto cue maken bij de break? Of de qlimax eruit laten? en meteen mixen na de break?

Dat gaat toch niet? dan mis je heel het nummer... Sommige nummers duren lang, hoe wil je deze dan inkorten..

Ik heb je mix even geluisterd... Voor Frequencerz - No Escape heb jij iets meer dan 1 minuut over in je set... dan krijg je toch niks mee van heel het nummer?

Hoe kan je in godsnaam minder dan 18 tracks mixen dat lukt mij echt niet >.>
Auto cue wtf waar heb je het over, ik laat meestal het belangrijkste van de tracks horen.
Dat is dus intro en climax, outro gebruik ik alleen voor nood of het moet echt vet zijn xD
En tja ik vind alleen dat stukje van No Escape leuk en dat wou ik graag laten horen, als ik een 3rde mix tafel had hoorde je de outro geen eens. tja ik probeer dingen uit en mijn mix stijl is gewoon anders dan de meesten.

En ik snap je inkorten echt niet, als je goed luistert laat ik alles horen wat ik belangrijk vind.
In mijn afgelopen mix zit ik gewoon op 21 tracks dus het is mogelijk :P
Moet je na gaan dat er ook nog een mashup in zit van 6 a 7 min xD
En die tel ik als 1 track. Als je niet meer dan 17 tracks kan doen ben je niet creatief genoeg (of gewoon lui, bang voor fouten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 00:07 

Ik moet godverdomme de prut uit m'n ogen wrijven om jou tekst te ontcijferen, zinnen opbouwen is een mooie kunst. :)
Bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 00:21 

Hardtraxxer

Spablauw schreef:
Ik moet godverdomme de prut uit m'n ogen wrijven om jou tekst te ontcijferen, zinnen opbouwen is een mooie kunst. :)
Bedankt

Sorry dyslexie xD
maar idd zijn best wel krom >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 00:30 

Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, het is maar een tip :P.

Verder heb ik deze set even op de iPod staan, de mash up is wel mooi gedaan. Rest is gewoon standaard mainstream wat ik wel best kan apprecieren. Alleen vind ik het raar dat de kicks in elke track in deze set precies allesvernietigend zijn, en daar bedoel ik mee dat ze de rest een beetje weg duwen. Ofwel ligt het gewoon aan mijzelf. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 13:19 

Hardtraxxer

Dragenser schreef:
MikezDJ schreef:
Dragenser schreef:
15 tracks in een uur....

Hoe kan je in godsnaam minder dan 18 tracks mixen dat lukt mij echt niet >.>
Auto cue wtf waar heb je het over, ik laat meestal het belangrijkste van de tracks horen.
Dat is dus intro en climax, outro gebruik ik alleen voor nood of het moet echt vet zijn xD
En tja ik vind alleen dat stukje van No Escape leuk en dat wou ik graag laten horen, als ik een 3rde mix tafel had hoorde je de outro geen eens. tja ik probeer dingen uit en mijn mix stijl is gewoon anders dan de meesten.

En ik snap je inkorten echt niet, als je goed luistert laat ik alles horen wat ik belangrijk vind.
In mijn afgelopen mix zit ik gewoon op 21 tracks dus het is mogelijk :P
Moet je na gaan dat er ook nog een mashup in zit van 6 a 7 min xD
En die tel ik als 1 track. Als je niet meer dan 17 tracks kan doen ben je niet creatief genoeg (of gewoon lui, bang voor fouten)

Ligt er denk ik aan per dj... ik zie weinig sets van djs die 21 tracks bevatten... ik kom meestal niet meer tegen dan 15 tot 18...
Met inkorten bedoel ik, sommige delen uit nummers skippen dus weg laten.. Dus de het stuk voor de break weglaten oid, of de break zelf weg laten.. dat bedoel ik ermee te zeggen. Ikzelf doe gewoon het hele nummer, soms met soms zonder outro ligt er maar net aan of het niet te druk wordt... Maarja dat verschild per dj toch? Maar om te zeggen dat je geen dj bent met maar een x aantal nummers in je set vind ik wel kort door de bocht.. dus mainstream djs zijn ook geen djs meer? omdat ze niet creatief mixen of teweinig nummers in een uur hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 16:57 

Hardtraxxer

MikezDJ schreef:
Ligt er denk ik aan per dj... ik zie weinig sets van djs die 21 tracks bevatten... ik kom meestal niet meer tegen dan 15 tot 18...
Met inkorten bedoel ik, sommige delen uit nummers skippen dus weg laten.. Dus de het stuk voor de break weglaten oid, of de break zelf weg laten.. dat bedoel ik ermee te zeggen. Ikzelf doe gewoon het hele nummer, soms met soms zonder outro ligt er maar net aan of het niet te druk wordt... Maarja dat verschild per dj toch? Maar om te zeggen dat je geen dj bent met maar een x aantal nummers in je set vind ik wel kort door de bocht.. dus mainstream djs zijn ook geen djs meer? omdat ze niet creatief mixen of teweinig nummers in een uur hebben?

mensen snappen het verschil niet tussen een echte dj of een producer die draait om zijn geld te verdienen.
producers kunnen eigenlijk voor geen meter mixen , natuurlijk heb je uitzonderingen.
Je kan meestal wel het verschil zien tussen djs die zijn begonnen als dj en een dj die als producer is begonnen.
En als het aan mij ligt mag die verschil wel terug komen kwa dj en producer maarjah das mijn mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 17:47 

Hardtraxxer

Dragenser schreef:
MikezDJ schreef:

mensen snappen het verschil niet tussen een echte dj of een producer die draait om zijn geld te verdienen.
producers kunnen eigenlijk voor geen meter mixen , natuurlijk heb je uitzonderingen.
Je kan meestal wel het verschil zien tussen djs die zijn begonnen als dj en een dj die als producer is begonnen.
En als het aan mij ligt mag die verschil wel terug komen kwa dj en producer maarjah das mijn mening

Dat kan, producen wil me nog niet lukken, dj daar ben ik hard op aan het oefenen, met reacties zoals dit kom ik stappen verder. En ik zou het nog niet eens voor het geld doen, meer voor het plezier als hobby, mensen vermaken bezig zijn met muziek dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 11:25 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Dragenser schreef:
Spablauw schreef:
Bedankt

Sorry dyslexie xD
maar idd zijn best wel krom >.<

Je hebt toch alleen last met dyslexie bij lezen of spellen?

bijde ;)
Maar gaat nog veel verder. (dat uitleggen duurt te lang)

@MikezDJ
Ik doe het ook nog niet voor geld en zal ook nog wel effe duren voordat ik dat ga doen:P
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle