MikezDJ schreef:
Dragenser schreef:
pff wtf is er aan de hand met de tegenwoordige tls -_-
15 tracks in een uur....
Dan mag jezelf echt geen dj noemen -_-
tl is verder niks voor mij...
Dit zij je dus ook al over mijn liveset.. Hoe wil je 17 tracks in een uur krijgen of meer? dat is niet mogelijk, dan zou je in het nummer moeten skippen, dus als de auto is afgelopen een auto cue maken bij de break? Of de qlimax eruit laten? en meteen mixen na de break?
Dat gaat toch niet? dan mis je heel het nummer... Sommige nummers duren lang, hoe wil je deze dan inkorten..
Ik heb je mix even geluisterd... Voor Frequencerz - No Escape heb jij iets meer dan 1 minuut over in je set... dan krijg je toch niks mee van heel het nummer?
Hoe kan je in godsnaam minder dan 18 tracks mixen dat lukt mij echt niet >.>
Auto cue wtf waar heb je het over, ik laat meestal het belangrijkste van de tracks horen.
Dat is dus intro en climax, outro gebruik ik alleen voor nood of het moet echt vet zijn xD
En tja ik vind alleen dat stukje van No Escape leuk en dat wou ik graag laten horen, als ik een 3rde mix tafel had hoorde je de outro geen eens. tja ik probeer dingen uit en mijn mix stijl is gewoon anders dan de meesten.
En ik snap je inkorten echt niet, als je goed luistert laat ik alles horen wat ik belangrijk vind.
In mijn afgelopen mix zit ik gewoon op 21 tracks dus het is mogelijk

Moet je na gaan dat er ook nog een mashup in zit van 6 a 7 min xD
En die tel ik als 1 track. Als je niet meer dan 17 tracks kan doen ben je niet creatief genoeg (of gewoon lui, bang voor fouten)