Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:07 

Hardtraxx Veteran

Downloadlink:

http://www21.zippyshare.com/v/34965870/file.html

01: Wasted Penguinz- Melancholia
02: Williams Syndrome - Emotions
03: Zany - Thugs (Noisecontrollers Remix
04: Max Enforcer & Waverider - Dilemma
05:B-front - Virus

Mijn 1e minimixje, was van plan om na Virus nog meer straks in te mixen, alleen ik mixte de volgende plaat verkeerd in! dus besloot om te stoppen, verder zijn comments meer dan welkom! ik als beginnende draaier, hoor dat ik bij de 1e overgang al verkeerd zit, verder heb ik nog wat problemen met wegfaden en dergelijke!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:11 

Bierkoning

Zal is luisteren wat je er van gebakken hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:12 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Zal is luisteren wat je er van gebakken hebt.

niet veel tot nu toe, kan beter een ei gaan bakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:15 

Bierkoning

Ben er doorheen geskipt en alleen de overgangen aangehoord, maar je weet duidelijk niet echt waar je mee bezig bent :P Je laat gewoon het ene nummer uitfaden en het andere nummer infaden. Je moet (bijv.) de outro van het ene nummer gelijk laten lopen met de intro van het volgende nummer. Stel dat de outro 26 seconde is, en de intro van de volgende track ook, moet je die op het zelfde moment op elkaar laten afspelen, zodat de kicks gelijk liggen. Snap je wat ik bedoel:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:18 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ben er doorheen geskipt en alleen de overgangen aangehoord, maar je weet duidelijk niet echt waar je mee bezig bent :P Je laat gewoon het ene nummer uitfaden en het andere nummer infaden. Je moet (bijv.) de outro van het ene nummer gelijk laten lopen met de intro van het volgende nummer. Stel dat de outro 26 seconde is, en de intro van de volgende track ook, moet je die op het zelfde moment op elkaar laten afspelen, zodat de kicks gelijk liggen. Snap je wat ik bedoel:P

dus later beginnen met infaden van het volgende nummer.. oké!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 19:27 

Hardtraxxer

Tsja, kan wel met een hoop tips en alles komen, maar je moet nog duidelijk aan de beginselen van het mixen werken.
Dit mixwerk is namelijk niet om over een huis te schrijven ;-)

Ga gewoon eens beginnen met outro-intro mixjes, en ga je wat meer verdiepen in hoe nummers zijn opgebouwd met blokjes van 4,16 en 32 beats! Oefenen, oefenen, oefenen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 19:31 

Hardtraxx Veteran

NMGN1989 schreef:
Tsja, kan wel met een hoop tips en alles komen, maar je moet nog duidelijk aan de beginselen van het mixen werken.
Dit mixwerk is namelijk niet om over een huis te schrijven ;-)

Ga gewoon eens beginnen met outro-intro mixjes, en ga je wat meer verdiepen in hoe nummers zijn opgebouwd met blokjes van 4,16 en 32 beats! Oefenen, oefenen, oefenen!

ken je platen + de maten die ze hebben en wanneer ze beginnen. dan kun je ook flink spelen met de platen en voor je zelf een grotere uitdaging te creëren. Laat ze zoals eerder gezegt ook gelijk lopen en dan stoppen op de 2e track zijn breakkick of afgang. af en toe schreef is geen probleem, het is gewoon een teken om daar de volgende keer op te gaan letten.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle