Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 15:31 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie - Hard, Harder, Hard Definition
http://www16.zippyshare.com/v/10428576/file.html

Tracklist:
1: Alphaverb - Substream
2: Zany & DV8 - Distorted (B-Front Remix)
3: B-Front - Virus
4: Plasmaravers - Bust A Move (The R3belz Raw Edit)
5: Degos & Re-Done - Bite my shit
6: Thera Ft. Yuna X - It's A Fine Day
7: Geck-O - Bingo
8: Wavolizer meets Thera Ft. Geck-o - Two And A Half Kings
9: Density - Specymen
10: Thera - Live Hard Now (Ground Zero Anthem 2011)
11: Geck-O - 2-1 ( Jack Van Gelder version)
12: Thera Ft. Geck-O - Ding Dong
13: Thera - Doggystyle
14: Geck-O and Phrantic - The Hard Way
15: Thera & Geck-O - Do The Happy Face
16: Degos & Re-Done - Outside The Box
17: Catatonic Overload - The Sexuall Thrill
18: Catatonic Overload - Peace Of Mind
19: Prefix & Density - Locked Up
20: Deetox & Catatonic Overload - State of Mind
21: Thera - Therafied
22: Prefix & Density - Breakout
23: Catatonic Overload - Goddamn
24: Prefix - Outrageous (Phuture Noize Remix)

Omdat aanstaande zaterdag Hard Definition is, en ik graag even een klein warm-up mixje wilde maken voor in de auto. Veel tracks worden natuurlijk vaak gedraaid, maar hoop toch dat deze TL in de smaak valt.
Her en der wat kleine foutjes, maar denk over het algemeen gezien 1 van m'n beste sets tot nu toe!
Tips & Comments uiteraard graag welkom!

Duur: 1:14:23

Enjoy! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 15:34 

Hardtraxx Veteran

opbouw vind ik toch beetje raar, had zelf andere volgorde gedaan maar de tracklist ziet er goed uit :)
deze gaat mee voor zaterdag in de auto :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 15:35 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
opbouw vind ik toch beetje raar, had zelf andere volgorde gedaan maar de tracklist ziet er goed uit :)

Leg dan ook even uit wat je precies anders gedaan had, daar heb ik weer wat aan voor de volgende x :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 15:37 

Donateur

Zoals ik je al zei op msn is die al bezig met downloaden, maar met 92 kbps gaat dat niet zo vlot >.< :/
Benieuwd hoe het klinkt nu je pas een paar weken hiermee bezig bent :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 15:48 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Intervention schreef:

Leg dan ook even uit wat je precies anders gedaan had, daar heb ik weer wat aan voor de volgende x :thumbsup:

bijv tracks als 2-1, ding dong, the hard way wat eerder in de lijst omdat die wat minder hard/duister zijn dan bijv tracks als distorted rmx, virus ;)
de trackkeuze vind ik wel erg goed, dus hij staat nu aan hier :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 15:51 

Hardtraxx Veteran

Theracords plaatjes in setjes zijn dik, maar je kan het ook overdrijven. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 15:51 

Hardtraxx Veteran

Het is mijn 3e mix pas :thumbup: , dus verwacht niet gelijk hoge-school-mixvakwerk :P
@ Nando, het is ook een warm-up mix..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 15:52 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Het is mijn 3e mix pas :thumbup: , dus verwacht niet gelijk hoge-school-mixvakwerk :P
@ Nando, het is ook een warm-up mix..

ik ga ben hem nu aant luisteren en eerst 3 overgangen klinkt gewoon goed :)
comments over de rest volgen nog :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 15:56 

Donateur

De overgang naar Bingo is erg netjes gedaan :thumbup:
De overgangen die daarvoor zitten liggen er of iets naast, of je haalt de track waarop ingemixt word er te laat of te vroeg uit. Goed oefenen met tellen zou ik zeggen :thumbup:
Er zitten in de mix een paar leuke/goede overgangen, maar ook wel een aantal mindere :)
Verder, zoals je weet, is theracords niet echt mijn ding, dus kan daar verder inhoudelijk ook weinig over zeggen :P
Vet trouwens dat je The Hard Way erin heb gestopt, dat is de enige theracords plaat die ik echt kan waarderen :worship:

Voor je 3e mix zeker niet slecht. Ook omdat ik weet dat je er nog helemaal niet zo lang mee bezig bent en eigenlijk alles op eigen houtje aan het uitvogelen bent. Blijven oefenen en dan zal het mixen ook steeds een stuk beter gaan :thumbsup:

The Hard Way was erg netjes ingemixt, maar je vergeet de track eruit te halen, waardoor die overgang het net niet is. Erg jammer, maar zoals ik zei: dat is een kwestie van oefenen en je tracks kennen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 15:57 

Hardtraxxer

Geweldige TL. Opbouw is een beetje raar maar neem hem mee omdat het helemaal mijn stijl is.
En die laatste track _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 17:33 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
De overgang naar Bingo is erg netjes gedaan :thumbup:
De overgangen die daarvoor zitten liggen er of iets naast, of je haalt de track waarop ingemixt word er te laat of te vroeg uit. Goed oefenen met tellen zou ik zeggen :thumbup:
Er zitten in de mix een paar leuke/goede overgangen, maar ook wel een aantal mindere :)
Verder, zoals je weet, is theracords niet echt mijn ding, dus kan daar verder inhoudelijk ook weinig over zeggen :P
Vet trouwens dat je The Hard Way erin heb gestopt, dat is de enige theracords plaat die ik echt kan waarderen :worship:

Voor je 3e mix zeker niet slecht. Ook omdat ik weet dat je er nog helemaal niet zo lang mee bezig bent en eigenlijk alles op eigen houtje aan het uitvogelen bent. Blijven oefenen en dan zal het mixen ook steeds een stuk beter gaan :thumbsup:

The Hard Way was erg netjes ingemixt, maar je vergeet de track eruit te halen, waardoor die overgang het net niet is. Erg jammer, maar zoals ik zei: dat is een kwestie van oefenen en je tracks kennen :D

kan erg goed in zijn comment komen, mixwerk was over het algmeen goed voor iemand die zo lang bezig is als jij :)
oefenen met de telling en uitfaden en dan komt het denk ik wel goed, kijk uit naar je volgende mix :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 14:21 

Hardtraxx Veteran

Thanks, dit kan ik zeer zeker wel opvatten als een compliment :thumbsup: . Ja uitfaden is voor mij nog best wel een verbeterpunt! Ik ga hier ook zeker aan werken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 14:58 

Hardtraxx Addict

ik ben zelf niet aanwezig bij harddefinition, maar ga deze toch wel luisteren. ziet er goed uit. opbouw laat aan het begin wel te wensen over, maar ik klaag niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 15:14 

Hardtraxx Addict

Black Sunrise schreef:

The Hard Way is toch echt gereleased op AVIO :P

Maar inderdaad een geweldige plaat, zou veel vaker gedraaid moeten worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 15:44 

Donateur

Unleashed schreef:
The Hard Way is toch echt gereleased op AVIO :P
Maar inderdaad een geweldige plaat, zou veel vaker gedraaid moeten worden!

Oow dat wist ik niet :$
Maar met theracords platen bedoel ik ook zeg maar de sound daarvan en dat hoor je in deze plaat toch wel terug vind ik. Zeker door de invloeden van Geck-O :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle