Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 12:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Roman Anthony - Een ode aan het festivalseizoen #3



Omdat we al zo lekker bezig zijn dit seizoen. En omdat dit een set is zoals ik hem het liefst hoor op een festival: bekend, wat minder bekend, oud en nieuw door elkaar. En omdat we te weinig louter euforische setjes op Hardtraxx hebben.

Tracklist:
1. Devin Wild - Breakthrough
2. Headhunterz - Megasound
3. Festuca - Transpose
4. Wildstylez - Roots
5. Wave Pressure - Immunity
6. DJ Phil Ty - A Kay A (EHM Mix)
7. Davide Sonar - Spiritual Fire
8. Frontliner - Rollin'
9. Blademasterz - Golden Era
10. Cyber - Evolve
11. D-Block & S-Te-Fan - Angels & Demons
12. Williams Syndrome - Emotions
13. Envine & Clockartz - We Are One
14. Scope DJ - Rock Hypnotic Again (2011 Refixx)
15. Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
16. Blackburn & Geck-O - Pan-demic (ft. Drivium)
17. Ecstatic - Underground
18. Phuture Noize ft. Josh & Wesz - Liberal
19. TNT - First Match 2011
20. Alphaverb & Intractable One - Triangle of Life

Downloadlink: http://www17.zippyshare.com/v/3RvWks4x/file.html

Enjoy en reacties zijn altijd welkom :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 13:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nice! Leuk om First Match 2011 weer eens te zien (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn lijstje! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer krijg jij je eigen X-Qlusive? Weer een gouden lijst :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 08:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Wanneer krijg jij je eigen X-Qlusive? Weer een gouden lijst :love:


X-Qlusive bedroom.

Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dit is heeel fijn. Straks eens luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 12:23 
 
Hardtraxxer

Mooiboy foto hoor!

Ontopic: Leuke lijst, als ik tijd heb een keer aanzetten
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle