Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 16:21 
 
Hardtraxx Veteran



Tracklist:

Citaat:
[00:00] Riot Shift & Thyron - MUTILATE
[03:01] GRAVEDGR Ft. City Morgue - WARDOGZ (Riot Shift Remix)
[06:01] Riot Shift - Dark Matter
[09:01] Rebelion - Lockdown (Riot Shift Remix)
[11:43] Riot Shift - LASER BEAMS
[14:19] Rebelion - Bassline Junkie
[16:58] Jebroer - Gaan Met Die Banaan (Riot Shift Vegang Edit)
[19:25] Riot Shift - Pull Up
[20:29] Sickmode - You Know Me
[22:42] Delete - Payback (LASER BEAMS Kick Edit)
[24:31] Riot Shift - Machinery
[26:00] Rooler - Extinguish (Riot Shift Remix)
[28:28] Deadly Guns & Lil Texas - Killing Time
[30:26] Riot Shift - All Is Lost
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 10:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is oprecht een van de slechtste tracklists die ik ooit heb gezien. Wat een zootje bagger bij elkaar zeg!! Beter stoppen deze gasten gauw met produceren :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Beter stoppen deze gasten gauw met produceren :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 15:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Tracklist:

Citaat:
[00:00] Riot Shift & Thyron - MUTILATE
[03:01] GRAVEDGR Ft. City Morgue - WARDOGZ (Riot Shift Remix)
[06:01] Riot Shift - Dark Matter
[09:01] Rebelion - Lockdown (Riot Shift Remix)
[11:43] Riot Shift - LASER BEAMS
[14:19] Rebelion - Bassline Junkie
[16:58] Jebroer - Gaan Met Die Banaan (Riot Shift Vegang Edit)
[19:25] Riot Shift - Pull Up
[20:29] Sickmode - You Know Me
[22:42] Delete - Payback (LASER BEAMS Kick Edit)
[24:31] Riot Shift - Machinery
[26:00] Rooler - Extinguish (Riot Shift Remix)
[28:28] Deadly Guns & Lil Texas - Killing Time
[30:26] Riot Shift - All Is Lost



:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan er maar niet bij dat deze gasten zo populair zijn...Wat een hersenloze muziek :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er even door geen geskipt maar kan hier absoluut niets me.
De Rebelion van nu misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 16:54 
 
Hardtraxx Addict

Dikke lijst, Machinery :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Dit is oprecht een van de slechtste tracklists die ik ooit heb gezien. Wat een zootje bagger bij elkaar zeg!! Beter stoppen deze gasten gauw met produceren :sick:


Even serieus ik vind dit ook niks maar hoezo heb jij het recht om te zeggen dat ze ff moeten stoppen met produceren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
PEPii schreef:
Dit is oprecht een van de slechtste tracklists die ik ooit heb gezien. Wat een zootje bagger bij elkaar zeg!! Beter stoppen deze gasten gauw met produceren :sick:


Even serieus ik vind dit ook niks maar hoezo heb jij het recht om te zeggen dat ze ff moeten stoppen met produceren?


Standaard 'mijn mening is waarheid' disorder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2020 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
PEPii schreef:
Dit is oprecht een van de slechtste tracklists die ik ooit heb gezien. Wat een zootje bagger bij elkaar zeg!! Beter stoppen deze gasten gauw met produceren :sick:


Even serieus ik vind dit ook niks maar hoezo heb jij het recht om te zeggen dat ze ff moeten stoppen met produceren?

Zelfde recht als jij hebt om dat niet oké te vinden, beter bekend als het geven van een mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2020 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
makrooy schreef:
PEPii schreef:
Dit is oprecht een van de slechtste tracklists die ik ooit heb gezien. Wat een zootje bagger bij elkaar zeg!! Beter stoppen deze gasten gauw met produceren :sick:


Even serieus ik vind dit ook niks maar hoezo heb jij het recht om te zeggen dat ze ff moeten stoppen met produceren?

Zelfde recht als jij hebt om dat niet oké te vinden, beter bekend als het geven van een mening.


:yawn: :yawn: :yawn: :yawn:

Ben jij ook zo iemand die naar een ouder toeloopt en zegt dat ze haar baby ff moet kalmeren onder het mom van het geven van je mening?

Natuurlijk heeft hij het recht om zijn mening te geven. Daar gaat het hier niet om. Waar haalt hij het recht vandaan om ze ff te zeggen dat ze maar moeten stoppen. Zo arrogant en vol negativiteit. Dit is niet je vriendengroep, dit is het internet waar ze zelf mee kunnen lezen. Maar goed mensen zullen het dan toch afdoen als 'Dit is het internet en zij moeten er maar mee leren omgaan!!!!'.

Ja, ik ben toxic comments op het internet helemaal beu, of het HT, RSU of twitter is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2020 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Dit is oprecht een van de slechtste tracklists die ik ooit heb gezien. Wat een zootje bagger bij elkaar zeg!! Beter stoppen deze gasten gauw met produceren :sick:


Beter stop jij gauw met reacties plaatsen op hardtraxx :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2020 22:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
makrooy schreef:
PEPii schreef:
Dit is oprecht een van de slechtste tracklists die ik ooit heb gezien. Wat een zootje bagger bij elkaar zeg!! Beter stoppen deze gasten gauw met produceren :sick:


Even serieus ik vind dit ook niks maar hoezo heb jij het recht om te zeggen dat ze ff moeten stoppen met produceren?

Zelfde recht als jij hebt om dat niet oké te vinden, beter bekend als het geven van een mening.


Maakt het niet minder triest. Het blijft ik vind het niks dus ik vind dat ze moeten stoppen met produceren. Dat blijft ook zeggen wat iemand moet doen vanuit je eigen mening. Is niet anders dan ik vind persoon X niet aardig dus ik vind dat hij dood moet gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2020 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DisAster schreef:
PEPii schreef:
Dit is oprecht een van de slechtste tracklists die ik ooit heb gezien. Wat een zootje bagger bij elkaar zeg!! Beter stoppen deze gasten gauw met produceren :sick:


Beter stop jij gauw met reacties plaatsen op hardtraxx :sick:

heeft wel gelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2020 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DLay10 schreef:
DisAster schreef:
PEPii schreef:
Dit is oprecht een van de slechtste tracklists die ik ooit heb gezien. Wat een zootje bagger bij elkaar zeg!! Beter stoppen deze gasten gauw met produceren :sick:


Beter stop jij gauw met reacties plaatsen op hardtraxx :sick:

heeft wel gelijk..


Het idee is dat ik precies hetzelfde bij hem doe. Ik ken PEPii niet en heb niks tegen hem.

Hoeveel invloed heeft hun muziek op zijn leven? En hoe makkelijk is het om van die invloed af te komen? Letterlijk het enige wat je hoeft te doen is het niet aanzetten. Je mag zeggen wat je wil, dat betekent niet dat wat je zegt geen onzin kan zijn. Ik vind deze muziek ook geen reet aan, net als zijn reactie. Betekent dat dan dat hij maar beter kan stoppen met reageren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 08:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk, dikke visuals :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 10:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wist niet dat een reactie zoveel kan losmaken. Is gewoon mijn mening, bedoel er verder niks mee. Snap zelf ook wel dat ze niet gaan stoppen als je zo'n fanbase hebt opgebouwd met muziek (die naar mijn mening niks met hardstyle te maken heeft). Zal het in het vervolg wel negeren.

DisAster schreef:

Beter stop jij gauw met reacties plaatsen op hardtraxx :sick:


:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 11:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Wist niet dat een reactie zoveel kan losmaken. Is gewoon mijn mening, bedoel er verder niks mee. Snap zelf ook wel dat ze niet gaan stoppen als je zo'n fanbase hebt opgebouwd met muziek (die naar mijn mening niks met hardstyle te maken heeft). Zal het in het vervolg wel negeren.

DisAster schreef:

Beter stop jij gauw met reacties plaatsen op hardtraxx :sick:


:x


Denk je ook zo over je eigen reactie? Beetje hypocriet vind je niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 12:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DisAster schreef:
PEPii schreef:
Wist niet dat een reactie zoveel kan losmaken. Is gewoon mijn mening, bedoel er verder niks mee. Snap zelf ook wel dat ze niet gaan stoppen als je zo'n fanbase hebt opgebouwd met muziek (die naar mijn mening niks met hardstyle te maken heeft). Zal het in het vervolg wel negeren.

DisAster schreef:

Beter stop jij gauw met reacties plaatsen op hardtraxx :sick:


:x


Denk je ook zo over je eigen reactie? Beetje hypocriet vind je niet?


Leg eens uit? Wat wil je horen? Maak je niet zo druk
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle