Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 22:21 

Hardtraxx Veteran

Download Rickzel & Lof - Qapital 2015 warm-up:

Tracklist:
1. Atmozfears - Singularity
2. The Resistance - Hypnose
3. Chain Reaction - Like A Boss
4. B-Front - Sleepwalker (Thyron remix)
5. Artifact - World is Mine
6. Phuture Noize - Firepower
7. E-force & Frequencerz - Attention
8. Endymion & High Voltage - About to Get Raw
9. Activator & Jajox - Satana
10. E-Force - Blood Written (Qapital 2015 anthem)
11. Solutio - Insidious
12. Dj Thera - The Paranormal
13. Nico & Tetta - Restart the Party (Digital Mindz & Riiho 2014 remix)
14. Degos & Re-Done - Madness
15. Sasha F - New System
16. Radical Redemption & Crypsis - Darkness is Calling
17. The Vision - I Know You’re Here
18. Delete - Fast Lane
19. The Machine – Rollin’
20. Radical Redemption & Digital Punk - River of Souls

Er zullen er vast nog meer komen, maar traditiegetrouw hebben wij er ook weer één gemaakt voor onderweg naar de Ziggodome ^^

Heel benieuwd wat jullie er van vinden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 23:48 

Hardtraxx Addict

Had niets te doen, dus besloten even uitgebreid m'n licht erover te laten schijnen :)

01. Leuk die Qapital Tease
01 > 02. Oké ingemixt. De eerste twee teases van Like a Boss komen net niet helemaal lekker uit telkens. Niet heel storend overigens.
03. Leuk deze weer eens te horen.
03 > 04. Deze wordt fijn ingemixt, maar had misschien meer uitgehaad kunnen worden door Like a Boss later nog terug te laten komen tijdens de mid van Sleepwalker.
04. Vind de timing van de eerste tease van World is Mine niet helemaal ideaal
04 > 05. Goed gedaan door de kicks van World is Mine al wat meer te laten gelden voordat je Sleepwalker eruit haalt, klinkt goed
05. Tease van Firepower is vrij abrupt
05 > 06. Prima
06. Ik vind het jammer dat je, opniéuw, zo vroeg teased. Haalte de 'spanning' er een beetje uit, Ik weet nu 3 minuten van tevoren al wat de volgende track wordt. Zou gaan voor iets meer variatie.
06 > 07. Ok
07 > 08. Gaat niet helemaal lekker. Stond je low nog aan toen we ATGR inmixte? Hij lijkt qua volume ook wat hoger. Klinkt niet helemaal fijn in ieder geval.
08. Satana teases komen niet helemaal goed uit in de mid van ATGR.
09. Ik had persoonlijk gekozen de 3e climax te laten voor wat het is, maar dat is persoonlijk. Vind het bij lange na niet de energie hebben van de 2e climax
09 > 10. Jammer dat je er in deze mix niet voor kiest om af en toe ook wat gewaagdere overgangen te proberen, dat zou de mix iets gevarieerder maken.
10. Tease van Insidious is goed.
10 > 11. Vooral met die 'droge' laatste climax van het anthem had je meer kunnen doen qua inmixen van Insidious
11 > 12. Variatie in het mixen, hier wordt ik blij van! :)
12 > 13. Loopt deze gelijk? Hij lijkt een beetje te klapperen.
13 > 14. Ok
14 > 15. Hoe Madness eruit wordt gehaald, lijkt niet helemaal soepel te gaan.
15 > 16. Goed gedaan. Ook vet hoe je die droge vocal van Darkness is Calling op het laatst nog hoort.
16 > 17. Uit het inmixen van I Know You're Here valt meer te halen, met die losse screeches in de mix-intro.
17. Altijd genieten als die climax met die tweede kick erop klapt. Fast Lane prima geteased.
17 > 18. Prima.
18 > 19. Hier wordt ik warm van :D. Vetste overgang tot nu toe! Dit houdt het tempo ook zo lekker hoog, helemaal met Rollin' natuurlijk, want die track heeft al zoveel drive.
19 > 20. Je haalt bij het inmixen van River of Souls, Rollin' er ook subtiel snel even uit tussendoor. Dit is vet.

Je trackkeuze is prima! Leuke variatie tussen wat nieuwe tracks en iets oudere. Geen echte hitjes, wat sowieso het luisteren wel interessant maakt. Ik zou de volgende keer wel proberen iets meer variatie aan te brengen in de manier waarop je de nummers in elkaar laat overgaan. En wellicht iets minder het eerste volgende nummer teasen, omdat dit de spanning er een beetje uithaalt. Uiteraard voor een groot deel persoonlijke smaak ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 23:59 

Hardtraxx Veteran

Grotendeels wel eens met je puntjes, over dat vroege teasen heb ik nog nooit zo nagedacht, het feit dat je de verrassing er uit haalt zeg maar... Vind het zelf altijd wel leuk als dat gedaan wordt (Zoals Adaro bijvoorbeeld). En om zelf te mixen is het leuk om een beetje bezig te blijven :)

En het liefst willen we natuurlijk elke track wel zo in elkaar laten lopen als bijvoorbeeld Fast Lane naar Rollin', maar vaak wordt dat vrij chaotisch, dus hebben het niet elke keer zo aangepakt ;)

Verder qua kritiekpuntjes is niet alles helemaal mogelijk, bij Like a Boss naar Sleepwalker bijvoorbeeld zitten er net een paar tellen extra in het breakje waardoor je ze niet lekker door kan laten lopen zeg maar, maar was zeker mooi geweest als het kon inderdaad...

Maar bedankt voor de moeite, daar kunnen we wat mee! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 00:15 

Hardtraxx Addict

Dat vroeg teasen is iets persoonlijks. Ik merkte dat het later in de mix minder gebeurde.. Adaro doet het ook inderdaad, hij teased ook veel tracks die 'ie niet draait.

Je hebt ook wel een punt dat niet elke overgang spectaculair kan zijn.. maar vond dat er meer uit te halen viel bij sommige tracks, vaak met outro's e.d.. Overigens luisterde de mix al met al op zich lekker weg, degelijk mixje :) Veel elementen in het mixen (teasen, overgangen) blijven toch een persoonlijk kwestie. En gelukkig maar, dan is er voor ieder wat wils :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 00:28 

Hardtraxx Veteran

Exact!! Maar duidelijk verhaal :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle