Tracklist: 1) Robert Falcon - All Of The Lights (Coone Remix) 2) Coone - Bowy (The World Is Yours) 3) Brennart Heart & Coone & Max P. - Fight For Something 4) Coone - Nothing To Lose 5) Sub Zero Project & Coone & Atilax - Mind Of The Warrior 6) The Elite - By The Sword (Reverze Edit) 7) Coone - My Name Is Hardstyle 8) Coone - Go Berzerk 9) Coone - Chaos and Crime 10) Coone & Jelle van Dael - Superman 11) Coone & Timmy Trumpet - Up To No Good 13) Coone & Rooler - The Return Of The Return
Laat ik voorop stellen dat ik groot respect heb voor de carrière van deze man. The Challenge was een tof album! Die collab met B-Front heb ik nog steeds vaak opstaan.
Toch doet zijn huidige sound vrij weinig met me. Het klinkt allemaal hartstikke goed en productietechnisch is er niks op aan te merken, maar ik heb hetzelfde met Coone als wat ik met Keltek heb: het klinkt prima, maar het pakt me gewoon niet.
Mijn god, wat is die Villain een vervelende vent zeg. Op de meest irritante momenten (over vocals, midden in de climax, tijdens breaks) de simpelste zooi roepen...