Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 23:40 

Hardtraxxer

Download Liveset:

Tracklist:
1. Bob Marley - Sun Is Shining (Major Boys Remix)
2. Hard Driver - World Premieré (Original Mix)
3. Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
4. Coone & Technoboy -Nustyle Crap (Coone Goes Wild Mix)
5. Duck Sauce - Big bad Wolf (Coone feat. Nikkita - QLIMAX DJ TOOL)
6. Noisecontrollers vs Pavelow -Quatre Mains (Original Mix)
7. Hard Driver - On Fire (Original Mix)
8. D-Clear ft. Josh & Wesh - Mindgame (Original Mix)
9. Artic - Fuck The Fake Shit (Adaro Remix)
10. TNT - Bullets (Extended Version)
11. Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix)
12. Pavo - Lets Go (Original Mix)
13. Frontliner & Max Enforcer - We forget to live (Original Mix)
14. Psyko Punkz - Feel the Rythem (Alpha Twins Remix)
15. Vamper - Born again (Original Mix)
16. Ran-D ft. MC Villain - X (Xxlerator Anthem)
17. Waverider & Audiofreq - TMU (Original Mix)
18. Frontliner - Dreamdust (Original Mix)
19. Headhunterz & Wildstylez Ft. Noisecontrollers - Tonight (Alpha Twins Remix)
20. D-Block & S-Te-Fan - Music make me addict to me (Headhunterz & Wildstylez Remix)
21. Noisecontrollers - So High (Original Mix)
22. Code Black - F.E.A.R (Original Mix)

Heb zojuist een liveset gedaan op mijn eigen radio station dat binnenkort online gaat, ben echt fan van hardstyle ik produceer op dit moment alleen nog maar Electro waarin ik diverse releases heb gehad op bepaalde labels. Ik wil een overstap naar Hardstyle doen dus ook het produceren ect. Daarin heb ik al wat kennis, maar zou graag reacties willen op me set ;)!

-- Reverio
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 11:08 

:worship: T/M 18
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 12:20 

Hardtraxxer

Anonymous schreef:

Dankje wel! Dus niet zo fan de laatste paar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 12:28 

ReverioMusic schreef:
Anonymous schreef:

Mwoah zijn wel vet, MMA zelfs al heel lang niet geluisterd dus eigenlijk niet heel erg, wel heeel vaak gehoord ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 13:35 

Hardtraxxer

Anonymous schreef:
ReverioMusic schreef:
Anonymous schreef:

Mwoah zijn wel vet, MMA zelfs al heel lang niet geluisterd dus eigenlijk niet heel erg, wel heeel vaak gehoord ;)

Indd al wat ouder, maar vind het toch een track wat je set wat anders maakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 14:10 

Hardtraxxer

Dit klinkt wel interessant, druk bezocht op soundcloud, ga 'm luisteren! :thumbsup:
22 nummers in een uurtje is altijd leuk :)

Ik ben alleen van mening dat je overgangen af en toe aan de korte kant zijn maar het is niet storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 20:47 

Hardtraxxer

Iemand anders nog? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 21:21 

Hardtraxx Veteran

Ook effe geluisterd.

Ben ten eerste niet heel erg fan van je tracklist, maar dat is een smaakgebonden kwestie. Vind het hitjesgehalte net wat te hoog, en de oudere tracks die er in zitten zijn ook niet helemaal mijn ding. Hierbij direct de tip om wellicht wat minder bekende/oudere nummers te gebruiken voor afwisseling :) .

De opbouw kan ook nog best wat beter, zo heb je de Adaro remix van Fuck The Fake Shit best vroeg staan, en heb je bijv. TMU van Waverider wel erg laat staan. Ook gebruik je nummers die nog niet uit zijn, cd-rips. Het mag wel, maar ik zou 't je afraden tenzij je de track goed kan in/uit mixen. van 5 naar 6 hoor ik bijv. dat het gewoon totaal niet klinkt qua overgang omdat Quatre Mains gewoonweg niet goed in te mixen is.

Qua mixwerk zit het verder over 't algemeen wel goed, de beatmatch is goed. Ook snel doormixen ben ik snel een groot fan van, maar niet als het ten koste gaat van de tracks zelf. Zo hoor ik bij Million Miles Away de climax niet, terwijl dat imo wel het beste stuk van de track is. Misschien kun je dan beter de mid-intro overmixen :) . Van Mindgame naar Fuck The Fake Shit is het qua mix beetje vergelijkbaar met Quatre Mains, je hoort 'm namelijk bijna niet, Fuck The Fake Shit klapt d'r in 1 keer in (wel op 't goede moment overigens, maar 't is niet echt een mix :P ). Dit kan bij Elektro wel, maar bij hardstyle zou ik 't niet doen, tenzij 't met de bass-switch goed uitpakt en je het durft :) .

22 nummers in 57 minuten komt dus door het (te) snelle mixwerk en het gebruik van CD-rips (die niet zo lang zijn). Zoals ik al zei, ik ben fan van snel doormixen maar dan wel echt mixen, en niet zoals de volgende track er in eens in springt (goede timing of niet, dat maakt niet uit..). Waar je dus nog aan kan werken is je timing, wees wat diverser en gebruik (ik zeg 't toch maar) geen cd rips. Qua beatmatch zit 't wel goed :) .

Ik weet niet wat er na 16 komt, want heb 'm daarna afgezet aangezien So High & Tonight remix de enige 2 platen waren die ik nog vet vond om te luisteren, de rest doet mij niks haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 21:42 

ReverioMusic schreef:
19. Noisecontrollers - Tonight (Headhunterz & Wildstylez Remix)

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 21:44 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
ReverioMusic schreef:
19. Noisecontrollers - Tonight (Headhunterz & Wildstylez Remix)

:huh:

Oke dit is een fail, me lievelings track verkeerde remixers gezet.. Alpha 2 moest het zijn!

Verder, bedankt voor je feedback ik ben inderdaad een sneller mixer en dat komt inderdaad omdat ik alleen maar house heb gemixt! Bedankt voor je feedback en dit is de eerste hardstyle set die ik ooit heb gemixt dus ben er wel tevreden over! Ben nog aan het leren over de opbouw en ik draai over het algemeen tracks die ik zelf tof vind en volgens mij zit de smaak wel goed!

Bedankt, nog verder reacties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:22 

Hardtraxxer

Je kan de pot op...

Ehm,ik bedoel je kan me iPod op.
Tracklist spreekt me erg aan,dus deze ga ik zo lekker beluisteren! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 23:09 

Hardtraxx Addict

Citaat:
D-Block & S-Te-Fan - Music make me addict to me (Headhunterz & Wildstylez Remix)

Wut
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle