Redman schreef:
Hardstylistic schreef:
Heb ik wat gemist of is het bekend wie deze 'Reloaded' is?
Vermoedelijk The Vision. Check het topic in Algemeen.
Ah, thanks! Normaal hoorde je vaak wat van The Vision, ook al brak hij nooit echt door zoals hij dat waarschijnlijk wilde en misschien ook wel verdiende. Laatste tijd kwam er weinig nieuw werk van hem dus dat kan wel verklaren dat hij met dit project bezig was. Toch jammer dat dit soort lijsten alleen met een nieuw alias of een nieuw project gemaakt kunnen worden. Menig artiest draait al aardig lang mee en weet echt wel dat er meer is dan de hedendaagse tracks.
Geeft maar weer aan welk publiek er tegenwoordig op de meeste feesten aanwezig is. Huppeltjes die nu opeens hardstyle leuk vinden, die helemaal niet weten van de hardstyle van 8-9 jaar terug. Ze zullen misschien hier en daar wel wat nummertjes kennen, deze lijst heeft nog best een aantal grote en bekende tracks van voorheen. Maar er zijn nog zoveel meer verloren/oude tracks die in de hedendaagse lijsten geplaatst kunnen worden. Dan krijg je echt veel meer van dit soort lijsten.
Vooral de 'raw' kant is echt alleen maar 13 in een dozijn. Euforisch zijn er echt veel goede artiesten maar persoonlijk vind ik het erg saai worden als je van al die verschillende euforische artiesten een lijst samenstelt. Een duidelijke splitsing van hetgeen wat de tracks van 'vroeger' ineen hadden. Noisecontrollers, Josh & Wesz, Low-E, Zany en nog te veel om op te noemen, die mensen hadden allemaal tracks met een stevige body, maar wel sfeer, melodie en gevoel er in verwerkt. Tegenwoordig is dat stevige alleen terug te vinden in de raw-kant, over de top met kickrolls en lompe screeches all over. Het gevoel, de sfeer en de melodietjes zijn nu in de euforische kant te vinden, maar daar ontbreekt het aan de wat hardere elementen.
Volgens mij zijn er genoeg creatievelingen in de huidige hardstyle scene die een fatsoenlijke hardstyle track kĂșnnen maken met alles in een, maar het niet (willen) doen. De doelgroep/het publiek verziekt de motivatie en de spirit om nog iets fatsoenlijks te maken. Met een simpele plaat met 1000 kickrolls in een minuut, een gare screech en wat imbeciele lyrics is al genoeg om ze gek te krijgen.
Ik hoop voor Reloaded dat hij succesvol is met zijn nieuwe project en dat hij zijn doel voor elkaar krijgt, dat hij dit vol kan houden en dat andere artiesten de ballen tonen om dit over te nemen. Ook voor hemzelf hoop ik dat hij iets meer waardering krijgt voor wat hij doet, meer dan dat hij kreeg onder de naam The Vision. Start the show vond ik echt gaaf, dit kwam aardig in de buurt van een track met oude elementen verwerkt in een nieuw jasje. Ik ben benieuwd naar meer!