Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 21:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Download Regain @ Supremacy 2016:


Tracklist:
1. Regain & X-Pander - Darkness
2. Regain - The Greatest Show
3. Neroz - Machinegun
4. Adaro ft. Danny Scandal - For the Street (Regain Remix)
5. DJ Duro & The Prophet - Shizzle My Dizzle (D-Mind Bootleg)
6. Marshall Masters - Don't Touch That Stereo (The Machine ft. MC Shizzler Bootleg)
7. ID (Regain - ID)
8. Regain - Push It To The Limit
9. Proppy & Heady - Summer Of Hardstyle
w/ Menace II Society - Chronic Disorder
w/ Warface & Frequencerz - Uber Mashup
10. Chaotic Spirit - Cyanide
11. Insidiouz - Chainsaw
12. Regain - Dynamite
13. Headhunterz - Speakafreak
14. Regain & Kronos - We Attack
15. Regain - Broken
16. Regain - About Me
17. The Machine & The Geminizers - Godcore
18. ID (ID)
19. Regain & Insidiouz - No Survivors
20. Kronos - Maddafaka Maddafaka
21. I:Gor - Zero Fucks Given
22. I:Gor - Straight Outta Kielce
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Random Speakafreak
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Random Speakafreak

Waarvoor 10 punten. Super om die weer eens voorbij te zien komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Positief verrast door 9 & 13 wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 19:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op The Greatest Show na gewoon een ultieme standaard regain set imo, niet mijn stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog altijd Push It To The Limit, For The Streets Remix en Broken draaien en nooooit Piece of Shit, Never Say Goodbye en Don't Look Down :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Nog altijd Push It To The Limit, For The Streets Remix en Broken draaien en nooooit Piece of Shit, Never Say Goodbye en Don't Look Down :thumbdown:

Moet zeggen dat ik Push it to the limit nog steeds echt heerlijk vind. Die andere twee mag hij langzamerhand wel mee stoppen ja. Laatste twee mis ik ook vaak ja... maar verder toch wel een lekkere set met flink wat beukwerk en genoeg verrassingen zoals ik van Regain gewend ben. :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle