Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 19:58 

Hardtraxx Newbie

[soundcloud][/soundcloud]Redstyle - PureRawnessMixtape#2

Rawheads , check this out!
I'm gladd to say Say That My Second edition of PureRawness is finished!

Here is the tracklist :
1.B-Freqz - Divine
2.Act of Rage - Brain Confusion
3.Audiomedics - Bass!!
4.Frequencerz & Titan - Getting Off
5.Electric Punk - Hangar
6.Warface & Artifact - Let The Show Begin
7.D-Sturb - Trippin'
8.DJ Thera & Jason Payne - Hate Society
9.Adaro Ft. Danny Scandal - For The Street (Regain Remix)
10.Unresolved - Perversity
11.Warface - Everlasting Fire
12.The Anarchist - The Solution
13.Warface - Heretics
14.Regain - Push It To The Limit
15.Warface & E-Force - Disphoria
16.D-Sturb - Unbeatable
17.Unresolved & Jason Payne - Nuclear
18.Deepack & Deetox ft. MC Lan - On The Run
19.N-Vitral Ft. Triax - The Reaper

Facebook: https://www.facebook.com/DJRedstyle-433691876715380
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 02:51 

Hardtraxx Veteran

Dit is in mijn ogen alqeer de zoveelste raw-hitjes mix.. probeer een beetje oudere tracks te gebruiken, dat maakt het een stuk interessanter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 18:02 

Hardtraxx Newbie

yowan schreef:
Dit is in mijn ogen alqeer de zoveelste raw-hitjes mix.. probeer een beetje oudere tracks te gebruiken, dat maakt het een stuk interessanter.

Ik doe gewoon mijn ding. vind dit gewoon keiharde platen En probeer er met mijn mix techniek wat moois van te maken Iedereen is positief behalve jij. Moet ik dan iets van jou aannemen NOWAY!!
Greetz :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 18:05 

Hardtraxxer

Redstyle schreef:
yowan schreef:

Ik doe gewoon mijn ding. vind dit gewoon keiharde platen En probeer er met mijn mix techniek wat moois van te maken Iedereen is positief behalve jij. Moet ik dan iets van jou aannemen NOWAY!!

Ik zou juist deze reacties aannemen in plaats van die positieve. Hier kan je beter van worden.

Inderdaad veel van hetzelfde, probeer wat te variƫren in je set qua trackkeuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 18:08 

en met zon mentaliteit kom je hier echt niet ver
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 18:31 

Hardtraxx Veteran

Met (maar) 6 likes op dit setje op je artiesten-FB-pagina en op je persoonlijke FB allemaal berichten van je vrienden als "Lekker dan maat, raggen met die zooi!"

Ja dan kun je inderdaad wel spreken van alleen maar positieve reacties van iedereen waar je daadwerkelijk iets mee kan xd

Ohja en "glad" is met 1 D in plaats van 2. In je fb-bericht heb je ook nog "satisfied" verkeerd gespeld, dus je engels stelt ook niet heel veel voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 20:07 

Hardtraxx Newbie

Okee guys even rustig..
Sorry voor mijn reactie , had t niet zo moeten brengen
Maar dit is gewoon mijn style als t gaat om raww en ik doe graag wat ik vet vindt.
Als mensen het niks vinden dan is dat maar zo ik blijf mijn ding doen en voor zo ver t nu gaat pakt het goed uit en ben ik zeer tevreden. Daarnaast ga ik ook nog freestyle setjes posten waar genoeg variatie in zit.

Peace
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 20:16 

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 20:46 

Hardtraxx Addict

Redstyle schreef:
yowan schreef:
Moet ik dan iets van jou aannemen NOWAY!!

Als je niet tegen een beetje commentaar kan, kan je de set net zo goed niet posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 06:57 

Hardtraxx Veteran

Redstyle schreef:
yowan schreef:

:lol: :lol:

"Mix techniek", vroeger had je daar techniek voor nodig. Nu is het gewoon op play drukkenen 25 secondes in elkaar over laten lopen. Dat kan elk klein kind.

Leuke houding ook, daar ga je het vast mee REDden in de dj wereld :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 09:11 

Bierkoning

Niveautje hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2015 09:34 

Hardtraxx Veteran

Redstyle schreef:
yowan schreef:

Waarom gooi je je set op dit forum als je positief bedoelde feedback niet kunt waarderen? Als je alleen maar veren in je reet wilt laat je hem lekker 100 keer aan je ouders luisteren, dan krijg je vanzelf een sticker en een aai over de bol.

OT: vind je set geen klap aan, dit zijn allemaal nummers die je elke podcast en elke raw dj hoort draaien. Opzich allemaal geen slechte nummers, maar zou dit niet snel downloaden en op m'n telefoon zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 18:39 

Hardtraxx Newbie

yowan schreef:
Redstyle schreef:
yowan schreef:

:lol: :lol:

"Mix techniek", vroeger had je daar techniek voor nodig. Nu is het gewoon op play drukkenen 25 secondes in elkaar over laten lopen. Dat kan elk klein kind.

Leuke houding ook, daar ga je het vast mee REDden in de dj wereld :thumbup:

Blijkbaar heb jij niks gehoord van mijn setje want daar gebeurd namelijk wel meer in als alleen in en uit mixen.
http://www.rodi.nl/widgets/1705-beverwi ... r-de-beste
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 18:51 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
met maar liefst 7 deelnemers

Citaat:
hardcore

Citaat:
25 minuten

Ga dan toch maar weer lekker hardcore mixen want dit zijn zoals eerder gezegd gewoon de meest popie-jopie hitjes aan elkaar gedraaid..logisch voor n kort setje als n lokale dj-contest, maar niet voor hier.
En meteen zo reageren met n krantenartikel om jezelf de hemel in te prijzen..gooi jezelf weg haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 19:02 

Hardtraxx Veteran

Redstyle schreef:
daar gebeurd namelijk wel meer in als alleen in en uit mixen.

Knap hoor :)

Citaat:
Artikel geplaatst op dinsdag 01 april 2014 - 11:44

Lekker recent ook..

Misschien dat je Kim weer kan vragen om ook in dit topic even te laten horen dat je een heerlijk mixje heeft gemaakt, nu ze toch een Hardtraxx-account heeft. Daar knap je vast weer van op :aww:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle