Heerlijk mixje dit! En ik vind dat Rebirth echt er bovenuit steekt qua anthems. Zijn vrijwel allemaal dikke voldoendes (Sickmode & Mish anthem voelde niet als Rebirth, maar was verder wel een toffe plaat).
Heerlijk mixje dit! En ik vind dat Rebirth echt er bovenuit steekt qua anthems. Zijn vrijwel allemaal dikke voldoendes (Sickmode & Mish anthem voelde niet als Rebirth, maar was verder wel een toffe plaat).
Ow sorry. En heel erg bedankt voor het Compliment.