Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 18:07 
 
Hardtraxx Addict



Tracklist:
1. ID (Rebelion - ID)
2. Endymion - Gladiator (Rebelion Remix) (Overdose Edit)
3. Rebelion - BTTF (Overdose Edit)
4. Rebelion - Syndicate (Overdose Edit)
5. Sub Sonik & Rebelion ft. LXCPR - Bring It On (Overdose Edit)
6. Rebelion - Bassline Junkie
7. Rebelion & Ncrypta ft. Last Word - Rampage (Overdose Edit)
8. Rebelion ft. Tha Watcher - Fake Shit
9. Rebelion - The Tsar (Overdose Edit)
10. Rebelion - End Game
11. Rebelion ft. Sovereign King - Wall Of Death (Overdose Edit)
12. Rebelion & Warface - Opening Statements
13. Rebelion - The Hardest Baddest MF
14. Rebelion - Revelation (Overdose Edit)
15. Rebelion & Garra - Reverse Rehab
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is echt vies :drool:

TL trouwens:

1. ID (Rebelion - ID)
2. Endymion - Gladiator (Rebelion Remix) (Overdose Edit)
3. Rebelion - BTTF (Overdose Edit)
4. Rebelion - Syndicate (Overdose Edit)
5. Sub Sonik & Rebelion ft. LXCPR - Bring It On (Overdose Edit)
6. Rebelion - Bassline Junkie
7. Rebelion & Ncrypta ft. Last Word - Rampage (Overdose Edit)
8. Rebelion ft. Tha Watcher - Fake Shit
9. Rebelion - The Tsar (Overdose Edit)
10. Rebelion - End Game
11. Rebelion ft. Sovereign King - Wall Of Death (Overdose Edit)
12. Rebelion & Warface - Opening Statements
13. Rebelion - The Hardest Baddest MF
14. Rebelion - Revelation (Overdose Edit)
15. Rebelion & Garra - Reverse Rehab
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 19:55 
 
Hardtraxx Addict

Samen met Warface de beste sets van de avond imo, Hopelijk word warface heavy artillery ook snel upgeload zonder cuts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze heren worden wel steeds beter, veel sounds en kicks die me steeds meer aanstaan. Nu het die lasers en idiote over de top dingetjes er uit en je hebt best wel een dikke act :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 20:05 
 
Hardtraxxer

Stond de hele tijd vol verbazing tijdens deze set.
Vond hun laatste album een beetje meh en hield me niet zo met Rebelion bezig. Maar dit was toch wel de set van de avond. In combinatie met die lichtshow echt petje af :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Wist niet precies wat ik hier van moest verwachten, omdat ik normaliter niet heel veel met Rebelion heb. Maar dit was echt zooo belachelijk vet, zeker icm die lichtshow. Enorm veel drive zit er in deze set zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar aangezet vanwege de reacties, en poeh so far is dit wel heel dik zeg :$ Typische rebelion sound en drive met dikke lompe kicks, lekker hoor :thumbsup:

En eens met G1LL
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

9:07 zegt genoeg :lol:

Dit was echt een heerlijke set :worship:
Uberhout schreef:
Dit was echt zooo belachelijk vet, zeker icm die lichtshow. Enorm veel drive zit er in deze set zeg.

Precies dit. Ook leuk om terug te kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
9:07 zegt genoeg :lol:

Ja, het halfje dat inslaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, dit is 'm niet voor mij. Waar ik al een beetje bang voor was, imo is het een soort Delete VIP maar dan stukken slechter uitgewerkt. Daar waar ik bij Delete de meeste kicks die hij gebruikt vet vind, is het hier juist precies andersom. Een hele hoop kick waarvan de meeste het voor mij niet doen en waarvan er sporadische een leuke van tussen zit. Snap wel dat Rebelion fans dit helemaal de bom vinden tho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 10:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Deze heren worden wel steeds beter, veel sounds en kicks die me steeds meer aanstaan. Nu het die lasers en idiote over de top dingetjes er uit en je hebt best wel een dikke act :thumbsup:


Jaa hele dikke set! Goede edit ook en ben echt hyped voor hun nieuwe album en deze show nog een keer live te zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 11:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Een beetje een mix. De ene kicks zijn vet, de anderen niet. Nog veel resonante punches met weinig bass er achter aan. En die hardcore platen zijn verschrikkelijk simpel.

Snap de vergelijking met Delete VIP ook niet echt, Delete VIP is bijna alleen maar kicks, hier zit nog wel iets meer break/melodie in. Je hoort soortgelijke kicks ook gewoon bij Delete VIP langskomen.

Kon van tijd tot tijd wel lachen om een deel van de mensen die in de beelden voorbij komen trouwens :lol:. Mensen die met schotels van doppen dood voor zich uitstaren en hun armen wat willekeurig bewegen op de kickrolls.

Zou wel sneller een Rebelion setje bezoeken dan een paar jaar geleden, gewoon om even wat hersenloos geram.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt allemaal best prima! Op het feest van Radical zaterdag best wat plaatjes live gehoord en je kan horen dat die gasten flink aan hun produceer techniek gewerkt hebben. Platen klinken een stuk voller, maar wat veel ook al zeggen. De ene kick is dik en de andere weer een stuk minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus dat je een hele avond op zo'n feest kunt doorbrengen snap ik dus echt niet. Ik trek dit zelfs een half uur niet denk ik. Wat een lawaai :( Zo'n nieuw liveset is leuk, maar ga dan niet je beste tracks die voor wat afwisseling in een half uur kunnen zorgen echt allemaal editen om alleen maar meer 'kicks' in het rond te zwieren. Maak dan gewoon snel 3 nieuw platen met 20 kicks in. Ik zou me echt zwaar opboeien moest ik live de sounds van Bring It On horen, om dan weer van voor naar achter in de zaal geslagen te worden door kicks die naar nergens meer gaan. Verder zit hier inderdaad wel veel tempo in. Ik snap zelfs dat mensen het leuk vinden, maar 10u aan een stuk? Ik zou helemaal kapot van het lawaai naar huis gaan. Maar goed, ik heb ook op Decibel gemerkt dat ik het in de raw maar 4u aan een stuk trek met dj's als B-Front, Rejecta, E-Force die me echt interesseren. Het werk daarna nog kan ik dan ook gewoon niet meer af.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle