Finally, the wait is over!
Hopelijk ook snel een tracklist! Staat al 2 dagen op repeat!yowan wrote:View on SoundCloud
Aanschouw het vervolg!
Hopelijk ook snel een tracklist! Staat al 2 dagen op repeat!yowan wrote:View on SoundCloud
Aanschouw het vervolg!
Mee eens, Brutal 3.0 ook op het eind net wat sneller dan de rest, 200+ BPM. Het klinkt alsof die plaat eigenlijk altijd voor dat tempo bedoeld was. Heerlijk.Ivarus wrote:Best lekker!
Trackkeuze van part 2 echt een stuk beter dan part 1
Het is ook echt treurig allemaal heDelt-A wrote:Mee eens, Brutal 3.0 ook op het eind net wat sneller dan de rest, 200+ BPM. Het klinkt alsof die plaat eigenlijk altijd voor dat tempo bedoeld was. Heerlijk.Ivarus wrote:Best lekker!
Trackkeuze van part 2 echt een stuk beter dan part 1
RawPitcherDJ wrote:totdat ik dit jaar ineens tijdens defqon op de camping langs een huisje liep waar ze part 1 op hadden staan. Het was echt kicken om 20 man compleet los te zien gaan op je eigen mix.
Afterparty materiaal is dit zeker haha. Deze man heeft een gat in de markt gevondenchas1n wrote:RawPitcherDJ wrote:totdat ik dit jaar ineens tijdens defqon op de camping langs een huisje liep waar ze part 1 op hadden staan. Het was echt kicken om 20 man compleet los te zien gaan op je eigen mix.![]()
sws een troll deze gast met zn opmerking, ban plsKenny020 wrote:is dit een serieuze mix? of moet ik dit met een korreltje zout nemen?
als het niet zo is; alles kut ENTER