R
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2016
last seen Aug 2018
Even een reactie vanuit mijn kant:
Positieve en negatieve reacties had ik eigenlijk wel verwacht. Het is natuurlijk voor sommige mensen maar apart, snel en ontoegankelijk. Vind het op een hoger tempo toch altijd wel leuk op een after of in de auto, een paar vrienden kwamen er mee en ik dacht ik ga het gewoon doen. Vind wat ik tot nu toe heb toch wel dik klinken en ik ben zeker niet de enige :D
Ivey Jones wrote:Dus door de BPM omhoog te gooien noem jij het een remix?

Nice try :thumbsup:
Jaa het is ook meer een edit, zal het aanpassen. Ben niet zo thuis in al die officiele benamingen :P
Cruelty wrote: als ik een keer een snelle remix van mij instuur, draai je die dan ook?
Als ik het vind passen in mijn set zal ik hem zeker draaien, het zijn eigenlijk geen remixen maar versnelde en vervormde editjes. Je kan me altijd mailen via rawpitcherdj@outlook.com of via hier :)
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Misschien bij sommige tracks nog de breaks eruit knippen, dan gaat t echt als een trein.
S
Bij sommigen platen klinkt het versneld voor geen meter imo xd en bij andere is juist wel weer gaaf.
Vind het over het algemeen wel grappig gedaan ^^
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik zie dit best wel werken op een raw feestje vol met militanten als halfuurtje afsluiting hoor... en nee, ik troll niet. Ik bedoel, hoe is dit anders dan wat partysjeezer soms doet?
Hardtraxx Veteran
4915 posts member since 2015
Bij sommige nummers (lang niet allemaal) klinkt het idd niet verkeerd, maar ik blijf erbij dit gewoon hardcore te noemen en geen uptempo raw :lol:
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2021
Op een after kan dit idd wel lekker zijn, al moet je wel weten welke nummers je wel en niet kunt versnellen want sommige klinken echt voor geen meter :lol:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Man man man
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Gangster wrote:Ik vind dit niet eens zo heel slecht. Live klinkt dit best wel vet denk ik. Daarnaast is dit wel iets unieks. Dit bestond nog niet en zou voor mij een prima afsluiter zijn op een raw-feestje.
Kan iemand een vork brengen?
Hardtraxx Newbie
35 posts member since 2014
last seen Dec 2016
Deze edit van Hardcraft - D.Y.F. klinkt nog beter ook..
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 12 hours ago
Jason Payne wrote:Man, dit gaat me echt te snel. Hardstyle op te hoog bpm klinkt niet.
Mee eens Jason. :P

PS: Niet echt Jason Payne. Aan deze reactie kunnen geen rechten worden ontleend. De reactie kan sporen van noten bevatten.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Parvuz wrote:De reactie kan sporen van noten bevatten.
Held :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Godverdomme. :lol:
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 12 hours ago
:lol:
B
5 posts member since 2016
last seen May 2016
Maat dit is gewoon pure muziek verkrachting der zit geen opbouw niks in en het is veee en veels te snel!!

als je zo snel wil gaan kun je beter up tempo hardcore gaan mixen
Hardtraxxer
311 posts member since 2015
last seen Apr 2019
Nee.
:beer:
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 19 days ago
bassprovider wrote:Maat dit is gewoon pure muziek verkrachting der zit geen opbouw niks in en het is veee en veels te snel!!

als je zo snel wil gaan kun je beter up tempo hardcore gaan mixen
Je maakt zelf mixjes met omhoog gepitchte liveset ripjes waarbij je t publiek en shit gewoon hoort dus jij mag niet praten
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
RawPitcherDJ wrote:
Ivey Jones wrote:Dus door de BPM omhoog te gooien noem jij het een remix?

Nice try :thumbsup:
Jaa het is ook meer een edit, zal het aanpassen. Ben niet zo thuis in al die officiele benamingen :P
Dus als ik een track van 150 bpm draai op 151 mag ik het ook een edit noemen? Joepie :yay:
Hardtraxxer
387 posts member since 2016
last seen Mar 2017
Vind Goddamn van Catatonic Overload echt heel vet klinken op dit tempo ^^
Hardtraxx Veteran
17571 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
FIFO wrote:Vind Goddamn van Catatonic Overload echt heel vet klinken op dit tempo ^^
Ik niet
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
FIFO wrote:Vind Goddamn van Catatonic Overload echt heel vet klinken op dit tempo ^^
Die klinkt juist het meest verkracht van allemaal.

Serieus, ga gewoon hardcore draaien als je het sneller wilt, dit is gewoon verneuken van muziek.
Hardtraxxer
387 posts member since 2016
last seen Mar 2017
Pommer wrote:

Serieus, ga gewoon hardcore draaien als je het sneller wilt, dit is gewoon verneuken van muziek.
Nou zeg >.<
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
FIFO wrote:
Pommer wrote:

Nou zeg >.<
Vind jij van niet dan? Die nummers lijken in het niets naar hoe ze horen te zijn. Als je van dit tempo houdt kun je toch beter gewoon hardcore gaan draaien? Die nummers zijn daar niet voor niets voor gemaakt. Deze niet.
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Co2 op +33 draaien als Frenchcore kan best, maar dan moet je niet Master Tempo/Timestretch aanhebben, dat is echt niet te doen lelijk.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 17 days ago
Mijn advies: Stuur je muzikale CV naar snitchkickerz@gmail.com

Bij de heren van Moonpitch Records kan je volledig je artistieke ei kwijt!!

http://moonpitch.webnode.nl/

RawPitcher btw: Evert Jan is that you :oh: ?